Monitoring & Media Analysis

Media Monitoring & Analysis: Τα εργαλεία που αξιοποιούν οι επιτυχημένοι επαγγελματίες των κλάδων PR και Marketing
Στο δυναμικό τοπίο των δημοσίων σχέσεων (PR) και του μάρκετινγκ, ο στόχος της προσαρμογής με...

Η αξιοποίηση της δύναμης των δεδομένων στο Event Marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία
Στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, το Event Marketing είναι...

Το Media Analysis μέσα από τη ματιά ανθρώπων της Clip News
Μέχρι τώρα είχαμε φιλοξενήσει σε άρθρα μας τις απόψεις στελεχών της αγοράς που λαμβάνουν υπηρεσίες...

Το Media Analysis ως ζωτικής σημασίας εργαλείο για κάθε brand
Στον σύγχρονο καταναλωτικό κόσμο όπου όλα εξελίσσονται με… διαστημικές ταχύτητες, η γνώση του τι...

Media Analysis & Prediction: Μαθαίνοντας το τώρα, προβλέποντας το μέλλον
Το 2017, ο Economist δημοσίευσε μια μελέτη με τίτλο «Ο πιο πολύτιμος πόρος στον κόσμο δεν είναι...

Η ανάμειξη δεδομένων στο Media Analysis
Ο καταιγισμός πληροφοριών σε ποικίλα κανάλια επικοινωνίας που πρέπει να λαμβάνει συνεχώς μια...

Data is King…but Analysis is the Queen
Σε μία παρτίδα σκάκι το σημαντικότερο πιόνι, είναι ο Βασιλιάς. Χωρίς αυτόν το παιχνίδι τελείωσε....

A Game of… Data
Παρ’ όλο που η λέξη game έχει αναμφίβολα συσχετιστεί με το, σε πολλούς, οικείο Game of Thrones,...

Όταν στελέχη PR και Marketers συναντούν το Media Analysis
Στελέχη στους τομείς των Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Διαφήμισης αναζητούν πάντα βέλτιστους...

Η δύναμη του έντυπου Τύπου στην εποχή των Digital Media και του Media Analysis
Η δύναμη του έντυπου Τύπου παραμένει μεγάλη και έγκειται σε σημαντικό βαθμό στην ικανότητα των...

Τι σημαίνει Media Analysis τελικά;
Μεγάλοι όμιλοι και πολυεθνικές εταιρείες από όλους τους κλάδους, παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα,...

Οι άνθρωποι πίσω από το Media Intelligence
Δεν αποτελεί μακρινό παρελθόν η εποχή που η ενημέρωση πέρασε από τον έντυπο και οπτικοακουστικό...