Στο δυναμικό τοπίο των δημοσίων σχέσεων (PR) και του μάρκετινγκ, ο στόχος της προσαρμογής με προορισμό την κορυφή είναι πρωταρχικής σημασίας. Με την ταχεία εξέλιξη των ψηφιακών μέσων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών πληροφόρησης, οι επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς είναι επιφορτισμένοι με τη διασφάλιση της τοποθέτησης του μηνύματός τους στο σωστό κοινό και στο κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας. Σε αυτό το σημείο ακριβώς έρχονται τα Media Monitoring και Analysis – καθοριστικοί παράγοντες ρύθμισης του παιχνιδιού της δημοσιότητας.

Το Media Monitoring περιλαμβάνει την παρακολούθηση και τη συλλογή αναφορών και συζητήσεων σχετικά με μια εταιρική επωνυμία, ένα προϊόν ή έναν κλάδο, από όλα τα Μέσα – offline και online. Το Media Analysis προχωρά ένα βήμα ακόμα, αφού μέσα από την επεξεργασία των data εξάγονται ουσιαστικές γνώσεις και insights. Με τη χρήση τόσο του monitoring όσο και του analysis, οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ είναι σε θέση να κατανοήσουν τον αντίκτυπο των προσπαθειών τους και να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.

Τι κερδίζουν οι επαγγελματίες στον τομέα του PR και του Marketing χρησιμοποιώντας Media Monitoring & Analysis εργαλεία

Ας δούμε ποια είναι τα οφέλη της παρακολούθησης και ανάλυσης όλων των Μέσων για τους κλάδους του PR και του Marketing:

Real-time Insights: Οι real-time πληροφορίες για ένα brand ή/και κλάδο επιτρέπουν στους επαγγελματίες να είναι ενημερωμένοι και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους.

Διαχείριση κρίσεων: Στην εποχή του «viral» περιεχομένου, ένα μικρό ζήτημα μπορεί να εξελιχθεί σε μια πλήρη κρίση μέσα σε λίγες ώρες. Το Media monitoring δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του PR και του Marketing να εντοπίσουν από νωρίς τα «σημάδια» που προμηνύουν αρνητικό «θόρυβο», έτσι ώστε να διαχειριστούν τις κρίσεις μένοντας ένα βήμα μπροστά, μετριάζοντας έτσι πιθανές επιπτώσεις στη φήμη του brand.

Κατανόηση κοινού: Αναλύοντας τα δεδομένα, οι επαγγελματίες κερδίζουν πολύτιμα insights σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού – στόχου τους, τις γνώμες και τις συμπεριφορές. Λαμβάνοντας αυτή τη γνώση προσαρμόζουν τα μηνύματά τους ώστε να καταφέρουν τη μέγιστη απήχηση.

Ανάλυση ανταγωνισμού: Η παρακολούθηση του τοπίου των Media προσφέρει ένα ανοιχτό «παράθυρο» ενημέρωσης για τις δράσεις και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών του εκάστοτε brand. Έτσι, οι PR επαγγελματίες και οι marketers μπορούν να εντοπίσουν κενά και ευκαιρίες, να βελτιώσουν την προσέγγισή τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Μέτρηση της επίδρασης: Το Media analysis πηγαίνει πέρα από την απλή καταγραφή των αναφορών. Εμβαθύνει στην ανάλυση του συναισθήματος (sentiment), του share of voice, και του engagement. Αυτά τα δεδομένα προσφέρουν μια ολοκληρωμένη άποψη για το πώς αντιλαμβάνεται το κοινό το κάθε brand, καθώς και την αποτελεσματικότητα των PR και marketing ενεργειών.

Data-driven λήψη αποφάσεων: Η λήψη αποφάσεων βασισμένες σε δεδομένα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για επιτυχημένες καμπάνιες. Μέσω του Media monitoring και Analysis οι επαγγελματίες της Επικοινωνίας μπορούν να αξιολογήσουν την απόδοση διαφόρων τακτικών και να αναδιαμορφώσουν τη στρατηγική τους με γνώμονα πραγματικά δεδομένα.

Βελτιστοποίηση κατανομής πόρων: Έχοντας σαφή εικόνα του τι λειτουργεί και τι όχι, οι ομάδες δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ μπορούν να κατανείμουν τους πόρους τους «έξυπνα». Αυτό σημαίνει εστίαση των προσπαθειών σε κανάλια και καμπάνιες που αποφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Αξιολόγηση και προσαρμογή καμπάνιας: Καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής μιας καμπάνιας, η παρακολούθηση και η ανάλυση των Μέσων θα επιφέρει πολλές και ουσιαστικές πληροφορίες. Οι δημιουργοί της καμπάνιας μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδό της, να εντοπίζουν τομείς προς βελτίωση και να κάνουν προσαρμογές σε πραγματικό χρόνο για να βελτιστοποιούν τα αποτελέσματα.

Επομένως…

Τα δεδομένα και οι πληροφορίες στο σύγχρονο μιντιακό τοπίο εμφανίζονται με καταιγιστικούς ρυθμούς. Οι κλάδοι του PR και του Marketing χρειάζονται εργαλεία όπως τα Media Monitoring και Analysis προκειμένου να συλλέξουν όσα τους αφορούν και κυρίως να λάβουν πολύτιμα actionable insights. Αξιοποιώντας αυτά τα εργαλεία, οι επαγγελματίες μπορούν να διαπιστώσουν τη δύναμη της πληροφορίας ως προς το σχεδιάγραμμα των στρατηγικών τους, να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με το κοινό και τελικά, ανάμεσα σε ένα δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, να οδηγήσουν στην κορυφή το εκάστοτε brand.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!