Data is King…but Analysis is the Queen

Σε μία παρτίδα σκάκι το σημαντικότερο πιόνι, είναι ο Βασιλιάς. Χωρίς αυτόν το παιχνίδι τελείωσε. Χωρίς την Βασίλισσα όμως; Πρόκειται για το πιόνι με τις περισσότερες δυνατές κινήσεις και χωρίς εκείνη το παιχνίδι θα ολοκληρώνονταν σίγουρα πολύ νωρίτερα. Πώς όμως όλα αυτά σχετίζονται με την επιτυχημένη προβολή ενός Brand, όπου τα Data είναι ο Βασιλιάς, η Analysis η Βασίλισσα και η Clip News το φαβορί για την επικράτηση;

Data is the new black

Μπορεί ο Bill Gates να είπε πως «Content is King», ωστόσο, οι συνθήκες αλλάζουν και το αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ βασίζεται σε δεδομένα. Τα ακριβή Data (Βασιλιάς) και οι μετρήσεις επιτρέπουν την τροποποίηση και βελτιστοποίηση μίας στρατηγικής. Γνωρίζοντας τι λειτουργεί και τι όχι, ένα Brand μπορεί να είναι ευέλικτο, να στοχεύει στο κατάλληλο κοινό στα σωστά κανάλια επικοινωνίας και να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες που προκύπτουν.

A for Analysis

Ας περάσουμε όμως στη Ανάλυση (Βασίλισσα) που είναι το κλειδί στην κατανόηση όλων των παραπάνω. Είναι η κίνηση που πρέπει να κάνει ένα Brand ώστε να αποφασίσει που θα επενδύσει το budget της προβολής του για τον εκάστοτε στόχο.

Λαμβάνοντας ανάλυση δεδομένων, ένα Brand είναι σε θέση να απαντήσει εύκολα και γρήγορα σε ερωτήματα όπως:

«πώς αντέδρασε το κοινό στη νέα μας καμπάνια;»

«υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της εικόνας μας;»

«πώς κινήθηκαν οι ανταγωνιστές μας αυτό το μήνα;»

«τι κάνουν διαφορετικά από εμάς;»

«χρειάζεται να κάνουμε επαναστόχευση και να επενδύσουμε κάπου αλλού;».

Η… σκακιέρα της Clip News

Η Ανάλυση για ένα επιτυχημένο «μείγμα» μάρκετινγκ αφορά όλες τις χρονικές περιόδους δραστηριοποίησης ενός Brand:

Reports of the past: Αναλύοντας το παρελθόν μία επιχείρηση γνωρίζει ποιες ενέργειες είχαν καλύτερη απόδοση και ποιες όχι, αποφεύγοντας έτσι ίδια λάθη.

Analysing the current market: Η ανάλυση δεδομένων της τρέχουσας κατάστασης επιτρέπει την κατανόηση της επικαιρότητας και του κλάδου που δραστηριοποιείται ένα Brand.

Predicting the future: Η ανάλυση δεδομένων συμβάλλει στην πρόβλεψη του μέλλοντος μέσα από την μελέτη τάσεων και εξελίξεων. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το Customer loyalty και το ROI, δύο παράμετροι που καθορίζουν την επιχειρησιακή στρατηγική ενός Brand.

Η Clip News διαθέτει τα κατάλληλα «πιόνια» – εργαλεία, ώστε να αναλύει τα δεδομένα σε βάθος, συμβάλλοντας στην απεικόνιση της μεγάλης εικόνας. Έτσι, το Brand έχει τη δυνατότητα να «ζυγίσει» όλες τις πιθανές κινήσεις του ίδιου, αλλά και των αντιπάλων του, προκειμένου να εξασφαλίσει τη νίκη του.

Μέσω των Brandwatch και Clip News Portal συλλέγονται τα δεδομένα που αφορούν το Brand από όλα τα Μέσα. Έπειτα, στο επίκεντρο μπαίνει η αλληλεπίδραση των χρηστών με τα Brands, η θετική ή αρνητική ανταπόκριση τους (Sentiment Analysis), η δημοσιότητα του ανταγωνιστή (Competition Analysis), ποικίλα διαγράμματα για ποσοτική σκιαγράφηση και μεταμόρφωση των data σε actionable insights.

(Data) Analysis before you Act

Ο… βασιλιάς δεν είναι γυμνός. Τα data είναι πολύτιμα μόνο όταν «μεταφράζονται» σε αποτελέσματα. Η Clip News ξέρει να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς, προσφέροντας αξιόπιστα δεδομένα, με βασικούς της συμμάχους τα εργαλεία της και τους expertise αναλυτές της, ώστε να εξοπλίσει το κάθε Brand – συνδρομητή της με εφόδια συνώνυμα του άμεσου οφέλους.

Roi Mat.

 

(photo: unsplash.com)

Let’s connect.

Συμπληρώστε την φόρμα και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.


    ESPALOGO