Το 2017, ο Economist δημοσίευσε μια μελέτη με τίτλο «Ο πιο πολύτιμος πόρος στον κόσμο δεν είναι πλέον το πετρέλαιο, αλλά τα δεδομένα».

Βρισκόμαστε στο απόγειο της ψηφιακής οικονομίας, όπου ο όγκος των παραγόμενων δεδομένων είναι κάτι παραπάνω από τεράστιος σε καθημερινή βάση και η εξαγωγή πληροφοριών από τέτοια δεδομένα είναι μια βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Πώς όλη αυτή η πληροφορία μπορεί να μετατραπεί σε actionable insights, βοηθώντας σε πρακτικό επίπεδο στη λήψη αποφάσεων, στην αντιμετώπιση ακόμη και την πρόληψη ενός crisis;

Η Clip News έχει την απάντηση με το αλληλένδετο τρίπτυχο Monitor – Analyse – Predict, που αποτέλεσε και τον πυρήνα του πρόσφατου rebranding της και το οποίο ενώνει την ανθρώπινη κριτική σκέψη με την πολυδιάστατη ανάλυση.

Τάσεις

Σήμερα, ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές οι επιχειρήσεις στην αγορά είναι να παρέχουν μια εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία, προσαρμοσμένη στις αγοραστικές συμπεριφορές του κοινού τους, καλύπτοντας τις απαιτήσεις του. Η υιοθέτηση μιας στρατηγικής βάσει δεδομένων (data-driven strategy) αλλά και προηγμένων εργαλείων ανάλυσης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσδιορίζουν και να κατανοούν αποτελεσματικά την προσωπικότητα τόσο του κοινού, όσο και του ίδιου του brand τους. Machine learning και τεχνητή νοημοσύνη βρίσκονται στην υπηρεσία της ανάλυσης των τρεχόντων δεδομένων για την πραγματοποίηση πρόβλεψης της τάσης, συνδυάζοντας το παρελθόν και το παρόν των δεδομένων.

Οι εταιρείες σήμερα θέλουν να περάσουν στη σφαίρα του… προφητικού. Θέλουν να αποκτήσουν πληροφορίες και insights από δεδομένα που τους επιτρέπουν να ανιχνεύουν μοτίβα και τάσεις, να προβλέπουν γεγονότα και τυχόν crises και να αναπροσαρμόζουν τακτικές για την εξωστρέφεια του brand τους, ώστε να μπορούν να προβούν σε ενέργειες που οδηγούν στα επιθυμητά επιχειρηματικά αποτελέσματα. Ισχυρός σύμμαχος τους σε αυτό τον αγώνα με το βλέμμα στο μέλλον είναι η Clip News και οι υπηρεσίες που προσφέρει 24/7 στην παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων με το Clip News Portal αλλά και την κορυφαία παγκοσμίων digital consumer intelligence πλατφόρμα της Brandwatch με την οποία συνεργάζεται.

Διάδραση & πρόληψη

Μέσω της ανάλυσης των interactions των καταναλωτών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενημερωτικά sites, forums και άλλες διαδικτυακές πηγές, οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν μια πολύ πιο ξεκάθαρη εικόνα των τάσεων που έχουν σημασία για το brand τους, αλλά και να εκτιμηθεί με ακρίβεια πού κατευθύνεται ένα market trend. Παρατηρούνται και καταγράφονται μοτίβα συμπεριφοράς των χρηστών, στοιχεία εξαιρετικά χρήσιμα που επιτρέπουν στο brand όχι μόνο να κατανοήσει την παρουσία του σε μία πληθώρα διαδικτυακών μέσων και πλατφορμών αλλά και να «προβλέψει» δυνητικά την συμπεριφορά/αντίδραση τους σε μία είδηση, ένα προϊόν, μια καινοτομία ή μια υπηρεσία.

Το σύγχρονο οικοσύστημα της ενημέρωσης φαντάζει να έχει όλη την προβλεψιμότητα μιας ξαφνικής καταιγίδας, με απειλές για τη φήμη του brand, κρίσεις και μεγάλα γεγονότα να εκρήγνυνται σχεδόν στιγμιαία σε αμέτρητα πιθανά Μέσα. Αλλά ακόμη και μέσα σε μια καταιγίδα, υποβόσκουν συγκεκριμένα πρότυπα. Έτσι, το brand μπορεί να αντιμετωπίσει αλλά ακόμη και να προλάβει ένα πιθανό καίριο χτύπημα στη φήμη του.

Η καθοριστική συμβολή των Media Analysts

Ωστόσο, οι «προφητικές» δυνάμεις της Clip News δεν περιορίζονται στις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας. Ο πελώριος αυτός όγκος δεδομένων αναλύεται και αξιολογείται από τους Media Analysis experts της Clip News, οι οποίοι σαν άλλοι προπονητές, επιλέγουν το καλύτερο «σύστημα» παράταξης των διαθέσιμων πληροφοριών, πάντα με επιθετικό σχήμα. Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται με οπτικοποιήσεις δεδομένων, δημιουργικό, εύστοχο και συνάμα αποκαλυπτικό ύφος γραφής, γραφήματα και στατιστικά στοιχεία, ένας ασυναγώνιστος συνδυασμός εργαλείων που γίνεται ο οδηγός του brand για την κερδοφόρα πορεία που επιθυμεί να χαράξει.

(Photo: unsplash.com)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!