Μέχρι τώρα είχαμε φιλοξενήσει σε άρθρα μας τις απόψεις στελεχών της αγοράς που λαμβάνουν υπηρεσίες Media Analysis της Clip News, σχετικά με το πώς τις χρησιμοποιούν. Η σημασία της χρηστικής εμπειρίας είναι πρωταρχικής βαρύτητας. Ωστόσο, τη δική της σημαντικότητα αποκτά και η φωνή ανθρώπων της Clip News που εξηγούν γιατί το Media Analysis και οι τάσεις οδηγούν σε data-driven αποφάσεις που μόνο όφελος μπορούν να αποφέρουν.

Θεόφιλος Αργυριάδης, CEO

«Monitor. Analyse. Predict. Τρεις λέξεις με μεγάλη δύναμη που το 2021 έχουν μπει με έμφαση στο εταιρικό μας DNA. Κάνουμε τεράστιες επενδύσεις σε έρευνα, σε αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό και Machine Learning τεχνολογία, ώστε να παρέχουμε στην Ελληνική και Διεθνή αγορά καινοτόμες υπηρεσίες με μεγάλη προστιθέμενη αξία. Η καταγραφή που τόσα χρόνια υπηρετούμε πιστά με τις υπηρεσίες Monitoring δημιουργεί αξιόπιστες Αναλύσεις όπου με την σειρά τους οδηγούν σε Προβλέψεις, μια διαδοχή που αντικατοπτρίζεται και στη νέα μας εταιρική ταυτότητα».

Κατερίνα Κεχαγιά, VP Media Intelligence & Marketing

«Το Media Intelligence είναι το μέλλον των υπηρεσιών Monitoring & Analysis και η ιδανική επιλογή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν τι κρύβεται πίσω από τον τεράστιο όγκο των πληροφοριών που προκύπτει από τη δημοσιότητά τους και τις online συζητήσεις. Μέσα από την επικοινωνιακή μας στρατηγική και τα εκπαιδευτικά Webinars που διοργανώνουμε θα συνεχίσουμε να “εκπαιδεύουμε” το κοινό πάνω στο τρίπτυχο Monitor.Analyse.Predict. που αποτελεί το μόνο δρόμο για μια επιτυχημένη Data-Driven Marketing πολιτική».

Δήμητρα Φουρκαλίδου, HR & Operations Director

«Πίσω από κάθε είδους ευφυία κρύβεται ένα σύνολο παραγόντων που την βοηθούν να δημιουργηθεί, να πλαστεί, να ανθίσει και να πάει ένα ή περισσότερα βήματα παρακάτω. Στο Media Intelligence οι παράγοντες αυτοί είναι οι άνθρωποι, όλοι οι Experts και οι Media Analysts που πιάνουν στα χέρια τους την πληροφορία και την επεξεργάζονται με τέτοιους τρόπους που τα «ωμά» δεδομένα αποκτούν φωνή, παίρνουν μορφή και σχήμα, οδηγώντας σε υλοποιήσιμα συμπεράσματα και στρατηγικές για κάθε brand/εταιρεία-παραλήπτη των προϊόντων της Clip News».

Άννα Πλωμαρίτου, Reporting & Analysis Manager

«Τα Media Analysis reports της Clip News σας βοηθούν να εντοπίσετε όποιον… “ψύλλο στα άχυρα” σας ενδιαφέρει. Με τη χρήση καινοτόμων εργαλείων, η εταιρεία μας παρέχει μια νέα εμπειρία στην αξιολόγηση τόσο των δικών σας δημοσιευμάτων, όσο και του ανταγωνισμού σας, μέσα από αξιόπιστα reports και αναλύσεις που βασίζονται σε δεδομένα. Η πληθώρα των διαθέσιμων metrics που συνθέτουν το εκάστοτε Media Analysis Report μας, βοηθά στο να αντιληφθείτε τα χαρακτηριστικά, τη σημασία και την αξία της παρουσίας σας στα Μέσα και να χαράξετε ανάλογα τη στρατηγική σας».

Γιώργος Μπολάνης, Senior Analyst

«Στοίχημα και αποστολή της Clip News είναι να παρακολουθεί τα δεδομένα δημοσιότητας οποιασδήποτε πηγής και προέλευσης. Πάνω στο αδόμητο “χάος” της δεξαμενής αυτής, χτίζει ένα δομημένο αφήγημα. Παράγει δηλαδή περιεχόμενο, αναδεικνύοντας τα στοιχεία εκείνα που προσδιορίζουν το απόλυτο και το συγκριτικό αποτύπωμα ενός brand ή/και μιας θεματικής περιοχής, που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον Μέσων και δικτύων. Η αγορά αποδεικνύει καθημερινά ότι η συγκεκριμένη κατάθεση (γνώσης, τεκμηρίωσης και ψυχής) αποτελεί πλέον απαραίτητο στοιχείο για τη σύνθεση στρατηγικής των οντοτήτων που μας εμπιστεύονται».

Κωνσταντίνα Σταυροπούλου, Media Analyst

«Στο σύγχρονο digital περιβάλλον, όπου η πληροφορία μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, οι υπηρεσίες Media Analysis παρέχουν τη δυνατότητα στα brands να έχουν μια άμεση αποτύπωση της γνώμης του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Παράλληλα, προσφέρουν insights για τη συμπεριφορά των καταναλωτών γενικότερα, καθώς και για αλλαγές ή τάσεις που ενδεχομένως καταγράφονται».

Στάθης Πέττας, Media Analyst

«Βασιζόμενοι στην ατάκα του Jeff Bezos “Your brand is what other people say about you when you’re not in the room”, μπορούμε να συμπεράνουμε πως στη σημερινή εποχή είναι απαραίτητη η χρήση του Digital Listening και του Media Analysis ώστε να ξέρεις πραγματικά ποιο είναι το brand σου».

Νίκη Αξιώτη, Communications & Content Manager

«Το περιεχόμενο πρέπει να διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να βρει το κοινό του στο σωστό Μέσο. Κάπως έτσι η καταναλωτική εμπειρία ξεκινά. Είναι πλέον ζωτικής σημασίας για ένα brand που θέλει να εφαρμόζει σύγχρονες τακτικές marketing, να στηρίζεται σε δεδομένα που να αποτυπώνουν ένα χρήσιμο σύνολο της παρουσίας του, μέσω του οποίου διακρίνονται ήδη από τη γέννησή τους και οι τάσεις. Για αυτό ακριβώς, οι συνδρομητές που επιλέγουν τις υπηρεσίες μας τις αξιοποιούν στο έπακρο, ώστε να αφήσουν τη δική τους σφραγίδα στον κλάδο που δραστηριοποιούνται».

Εάν θέλετε να μάς γνωρίσετε, να σάς καθοδηγήσουμε και να βρούμε ποιο εργαλείο θα ήταν το κατάλληλο για εσάς, μπορείτε να το κάνετε με ένα τηλεφώνημα στο 210 70 11 143 ή στέλνοντας ένα e-mail στο marketing@clipnews.gr.

(Photo: unsplash.com)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!