Στον σύγχρονο καταναλωτικό κόσμο όπου όλα εξελίσσονται με… διαστημικές ταχύτητες, η γνώση του τι συμβαίνει και η σκιαγράφηση των τάσεων που προκύπτουν από offline και online Μέσα μπορεί να αποδειχθεί πραγματικά επωφελής για κάθε brand και επιχείρηση. Όλο αυτό περικλείεται στον όρο “Media Analysis”, η χρήση του οποίου βοηθά στη διαχείριση ζητημάτων επωνυμίας, αποκωδικοποιώντας παράλληλα το πώς αντιδρούν οι άνθρωποι και ερμηνεύουν την επιχειρηματική ή/και προϊοντική παρουσία στα Μέσα.

Οι υπηρεσίες Media Analysis της Clip News που επιλέγουν επιχειρήσεις και brands προσφέρουν μια σε βάθος ανάλυση περιεχομένου στο πλαίσιο του μιντιακού τοπίου. Μέσω της ανάλυσης μπορεί να προσδιοριστεί ο αντίκτυπος, το πώς εκλαμβάνει τα μηνύματα το κοινό και ο τρόπος που αναφέρεται σε αυτά, η απεικόνιση της πορείας μιας διαφημιστικής καμπάνιας, όπως και η σκιαγράφηση του ανταγωνισμού, του κλάδου και της αγοράς γενικότερα. Τελικός σκοπός είναι η εξαγωγή actionable insights που μετατρέπουν την πληροφορία σε πραγματικά χρήσιμα και αξιοποιήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα συμβάλλουν στον απολογισμό, ενώ θα βελτιώσουν ή αναδομήσουν την επικοινωνιακή στρατηγική.

Τα Media Analysis reports της Clip News δεν είναι πανομοιότυπα, ακριβώς επειδή απαντούν στις ανάγκες του εκάστοτε συνδρομητή. Τα insights είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένα με κάθε αίτημα βασισμένα στη συνεννόηση και σε προτάσεις των εξειδικευμένων στελεχών της εταιρείας. Ο καθορισμός των παραμέτρων είναι βασικός παράγοντας προκειμένου οι αναλυτές της Clip News να είναι σίγουροι ότι δίνουν αξία στα σωστά δεδομένα παρέχοντας τις απαιτούμενες μετρήσεις. Έτσι, το τελικό προϊόν ανάλυσης γίνεται ένας ακόμη άσος στο μανίκι του συνδρομητή προκειμένου να πετύχει αυτό που προσδοκά, είτε πρόκειται για αύξηση πωλήσεων, είτε για αύξηση της προβολής και του engagement του στα social media.

«Στην Anytime, έχουμε μία πολύ ισχυρή παρουσία στο digital περιβάλλον, σε sites και σε Social Media, δοκιμάζοντας συνεχώς νέες και καινοτόμες ενέργειες για τον ασφαλιστικό χώρο. Οπότε είναι καίριας σημασίας για εμάς, να παρακολουθούμε την πορεία των ενεργειών μας και των άλλων brands στον χώρο, να μετράμε την αλληλεπίδραση και την αποδοχή που έχουν από τους χρήστες του διαδικτύου, ώστε να μπορούμε μέσα από μία απλή αποτύπωση να κατανοήσουμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της επικοινωνίας μας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κος Νίκος Παπασταμόπουλος, Digital Marketer της Anytime -εταιρεία που λαμβάνει υπηρεσίες Media Analysis της Clip News.

Επομένως, τη στιγμή που ο παραλήπτης ανοίξει το report θα διαπιστώσει ότι ξεδιπλώνονται μπροστά του όλα όσα ήθελε να μάθε και να δει συγκεντρωμένα, απαλλαγμένα από κάθε είδους περιττή πληροφορία. Μάλιστα, λαμβάνοντας και τη μεγάλη εικόνα μέσω ενός executive report θα κατανοήσει τις τάσεις που δημιουργούνται, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί στις νόρμες του μέλλοντος και να αλληλεπιδράσει με το κοινό του άμεσα κερδίζοντας το απαραίτητο έδαφος.

(Photo: unsplash.com)