Στο δυναμικό τοπίο των δημοσίων σχέσεων (PR) και του μάρκετινγκ, ο στόχος της προσαρμογής με προορισμό την κορυφή είναι πρωταρχικής σημασίας. Με την ταχεία εξέλιξη των ψηφιακών μέσων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών πληροφόρησης, οι επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς είναι επιφορτισμένοι με τη διασφάλιση της τοποθέτησης του μηνύματός τους στο σωστό κοινό και στο κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας. Σε αυτό το σημείο ακριβώς έρχονται τα Media Monitoring και Analysis – καθοριστικοί παράγοντες ρύθμισης του παιχνιδιού της δημοσιότητας. (περισσότερα…)
Για ακόμη ένα καλοκαίρι η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με μεγάλης έκτασης πυρκαγιές. Η χώρα θρηνεί την απώλεια ανθρώπινων ζωών, ενώ αδιαμφισβήτητες είναι οι επιπτώσεις στη χλωρίδα και στην πανίδα των περιοχών που πλήττονται, όπως και η καταστροφή περιουσιών. Η Clip News, μέσω της πλατφόρμας Brandwatch, συνέλεξε και ανέλυσε σχετικά δεδομένα από το Twitter, για την εβδομάδα 18-25/07/2023. Η επιλογή του Μέσου έγινε κυρίως λόγω του ενημερωτικού και σχολιαστικού χαρακτήρα του. (περισσότερα…)
Όποια γεύση και αν προτιμά κανείς ένα είναι σίγουρο: Το παγωτό βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων για ένα δροσερό γλυκό ειδικά το καλοκαίρι. Premium γεύσεις, υβριδικά προϊόντα και ευφάνταστες επικοινωνιακές ενέργειες επιστρατεύονται από τις εταιρείες του κλάδου παγωτού για να προσελκύσουν τους καταναλωτές. (περισσότερα…)
Στην Clip News το team bonding αποτελεί βασικό πυλώνα της εταιρικής κουλτούρας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να εμπλουτίζεται μέσα από ποικίλες δράσεις. (περισσότερα…)
Την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023 στελέχη της Clip News είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα άκρως ενδιαφέρον σεμινάριο σχετικά με το «People Management». (περισσότερα…)
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία προχώρησε η Clip News ανταποκρινόμενη στη συνολική κοινωνική προσπάθεια για την κάλυψη αναγκών και την ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος. (περισσότερα…)
Η Clip News, στο πλαίσιο ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, στήριξε για ακόμη μια χρονιά χορηγικά την Ελληνική Εταιρία για τη Σκλήρυνση κατά Πλάκας (ΕΕΣΚΠ). (περισσότερα…)
Είναι το τμήμα που έχει ως πυρήνα τον άνθρωπο. Είναι το τμήμα που διαχειρίζεται τον κύκλο ζωής του κάθε εργαζόμενου στην Clip News -από τη συνέντευξη για μια θέση εργασίας, μέχρι ο,τιδήποτε σχετίζεται με τις εργασιακές ανάγκες του. Είναι το HR και τα άτομα που το απαρτίζουν το καθιστούν ένα από τα πιο «δυνατά» τμήματα της Clip News. (περισσότερα…)
Στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, το Event Marketing είναι ένα από τα δυνατά σημεία των brands για να προσελκύσουν, αλληλοεπιδράσουν με το κοινό και τελικά ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα τους. (περισσότερα…)