Media Monitoring & Analysis: Τα εργαλεία που αξιοποιούν οι επιτυχημένοι επαγγελματίες των κλάδων PR και Marketing

Media Monitoring & Analysis: Τα εργαλεία που αξιοποιούν οι επιτυχημένοι επαγγελματίες των κλάδων PR και Marketing

Στο δυναμικό τοπίο των δημοσίων σχέσεων (PR) και του μάρκετινγκ, ο στόχος της προσαρμογής με προορισμό την κορυφή είναι πρωταρχικής σημασίας. Με την ταχεία εξέλιξη των ψηφιακών μέσων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών πληροφόρησης, οι επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς είναι επιφορτισμένοι με τη διασφάλιση της τοποθέτησης του μηνύματός τους στο σωστό κοινό και στο κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας. Σε αυτό το σημείο ακριβώς έρχονται τα Media Monitoring και Analysis – καθοριστικοί παράγοντες ρύθμισης του παιχνιδιού της δημοσιότητας. (περισσότερα…)

Έρευνα Clip News: Το Twitter για τις φωτιές στην Ελλάδα

Έρευνα Clip News: Το Twitter για τις φωτιές στην Ελλάδα

Για ακόμη ένα καλοκαίρι η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με μεγάλης έκτασης πυρκαγιές. Η χώρα θρηνεί την απώλεια ανθρώπινων ζωών, ενώ αδιαμφισβήτητες είναι οι επιπτώσεις στη χλωρίδα και στην πανίδα των περιοχών που πλήττονται, όπως και η καταστροφή περιουσιών. Η Clip News, μέσω της πλατφόρμας Brandwatch, συνέλεξε και ανέλυσε σχετικά δεδομένα από το Twitter, για την εβδομάδα 18-25/07/2023. Η επιλογή του Μέσου έγινε κυρίως λόγω του ενημερωτικού και σχολιαστικού χαρακτήρα του. (περισσότερα…)

Έρευνα Clip News: Τί δείχνουν τα online data για τον κλάδο του παγωτού;

Έρευνα Clip News: Τί δείχνουν τα online data για τον κλάδο του παγωτού;

Όποια γεύση και αν προτιμά κανείς ένα είναι σίγουρο: Το παγωτό βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων για ένα δροσερό γλυκό ειδικά το καλοκαίρι. Premium γεύσεις, υβριδικά προϊόντα και ευφάνταστες επικοινωνιακές ενέργειες επιστρατεύονται από τις εταιρείες του κλάδου παγωτού για να προσελκύσουν τους καταναλωτές. (περισσότερα…)

Έρευνα Clip News: Τι δείχνουν τα data για τον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού;

Έρευνα Clip News: Τι δείχνουν τα data για τον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού;

Νερό. Το πιο πολύτιμο αγαθό γύρω από το οποίo έχει δημιουργηθεί μια βιομηχανία με brands που αξιοποιούν πολύτιμες φυσικές πηγές για να εμφιαλώσουν νερό με ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η «δίψα» μας για σχετική μελέτη οδήγησε στη digital consumer intelligence πλατφόρμα Brandwatch, στην οποία παρέχει πρόσβαση η Clip News, προκειμένου να εξετάσουμε data που προέρχονται από το online περιβάλλον (social media, news sites, blogs, forums) για ορισμένα brands εμφιαλωμένου νερού (Aqua Carpatica, Contrex, Αύρα, Βίκος, Διός, Evian, Ζαγόρι, Ζαρός, Θεόνη, Ιόλη, Κορπή, Μιτσικέλι, Πηγές Κωστηλάτας, Σέλι) για το διάστημα 01/01-31/05/23. (περισσότερα…)
Η υπερ-ομάδα του τμήματος HR της Clip News

Η υπερ-ομάδα του τμήματος HR της Clip News

Είναι το τμήμα που έχει ως πυρήνα τον άνθρωπο. Είναι το τμήμα που διαχειρίζεται τον κύκλο ζωής του κάθε εργαζόμενου στην Clip News -από τη συνέντευξη για μια θέση εργασίας, μέχρι ο,τιδήποτε σχετίζεται με τις εργασιακές ανάγκες του. Είναι το HR και τα άτομα που το απαρτίζουν το καθιστούν ένα από τα πιο «δυνατά» τμήματα της Clip News. (περισσότερα…)

Η αξιοποίηση της δύναμης των δεδομένων στο Event Marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία

Η αξιοποίηση της δύναμης των δεδομένων στο Event Marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία

Στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, το Event Marketing είναι ένα από τα δυνατά σημεία των brands για να προσελκύσουν, αλληλοεπιδράσουν με το κοινό και τελικά ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα τους. (περισσότερα…)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!