Monitoring & Media Analysis

Social Media Monitoring: Real-time γνώση, real impact
Ακούγοντας το κοινό Στη σημερινή δίνη των social media, το brand perception μπορεί να αλλάξει μέσα...

AI Summary Report για PR Experts
Αν εργάζεστε σε κάποιο γνωστό brand ή σε PR agency, τότε γνωρίζετε πόσο κρίσιμο είναι να έχετε...

AI Summary Report: Η Δημοσιότητα με Ένα Κλικ
Αν είστε επαγγελματίας επικοινωνίας ή εργάζεστε σε PR agency, τότε ξέρετε καλά τι σημαίνει να...

LinkedIn Monitoring Locally Made
Το LinkedIn είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, αλλά οι συζητήσεις που επηρεάζουν το brand σας...

LinkedIn: Το πιο ισχυρό εργαλείο για επαγγελματίες
Στην εποχή των social media, το LinkedIn ξεχωρίζει ως το κορυφαίο επαγγελματικό δίκτυο. Είναι το...

Radio & TV Monitoring για Βελτίωση του Brand Awareness
Είναι αδιαμφησβήτητο γεγονός ότι στην εποχή μας κυριαρχούν τα social media. Παρόλα αυτά,...

Radio & TV Monitoring: Η Σημασία της Παρακολούθησης στην Ψηφιακή Εποχή
Ένα Απαραίτητο Εργαλείο σε Έναν Κορεσμένο Ψηφιακό Κόσμο Radio & TV Monitoring.. Είναι άραγε...

Annual Publicity Reports που κάνουν τη διαφορά στην PR στρατηγική
Με την αλλαγή του έτους, οι επιχειρήσεις βρίσκονται μπροστά σε μια μοναδική ευκαιρία: να...

Media Analysis: Το συγκριτικό πλεονέκτημα για την αγορά
Οι νέες τάσεις στην Επικοινωνία και στις Δημόσιες Σχέσεις χρειάζονται εξελιγμένες υπηρεσίες...

Sentiment Analysis στα Social Media: Αποκωδικοποιώντας τα Συναισθήματα των Καταναλωτών
Η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) στα social media έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό...

Barcelona Principles 3.0: Η «βίβλος» της σωστής μέτρησης της Επικοινωνίας
Barcelona Principles. Θα μπορούσε να ήταν αθλητική ομάδα. Ή μανιφέστο. Ή όνομα συγκροτήματος....

Πώς οι Επιχειρήσεις Μπορούν να Εκμεταλλευτούν την Υπηρεσία Media Analysis για να Παραμείνουν στο Προσκήνιο
Καθώς ο κόσμος ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο, οι επιχειρήσεις πρέπει να συμβαδίζουν με το...

