Radio & TV Monitoring για Βελτίωση του Brand Awareness

Είναι αδιαμφησβήτητο γεγονός ότι στην εποχή μας κυριαρχούν τα social media. Παρόλα αυτά, παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως το Ραδιόφωνο και η Τηλεόραση, συνεχίζουν να είναι ένας ακλόνητος πυλώνας στη διαμόρφωση της δημόσιας εικόνας ενός brand, μιας επιχείρησης, ενός δημόσιου προσώπου. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να επενδύουν σημαντικά ποσά στην προβολή τους σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές.

Από ειδήσεις που κάνουν τον γύρο του κόσμου μέχρι εκπομπές που γίνονται viral, αυτά τα μέσα παραμένουν, λοιπόν, σημαντικά σημεία επαφής μεταξύ των brands και του κοινού τους. Και εδώ, η αποδελτίωση Ραδιοφώνου και Τηλεόρασης γίνεται απαραίτητη. Πρόκειται για ένα στρατηγικό εργαλείο που επιτρέπει στους επαγγελματίες της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων να ανταποκρίνονται άμεσα στις προκλήσεις, να κατανοούν καλύτερα το κοινό τους και να εντοπίζουν νέες ευκαιρίες.

Ας δούμε πώς το Radio & TV Monitoring μπορεί να ενισχύσει την εικόνα του brand σας και να την προστατεύσει από πιθανούς κινδύνους.

 

Διαχείριση Φήμης σε Πραγματικό Χρόνο

Σε μια εποχή, στην οποία οι πληροφορίες εξαπλώνονται με ταχύτητα φωτός, η άμεση αντίδραση είναι κρίσιμη. Η παρακολούθηση ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν άμεσα αρνητικές ειδήσεις ή παρεξηγήσεις και να τις αντιμετωπίζουν πριν γίνουν ανεξέλεγκτες. Μια άμεση επίσημη δήλωση ή μια ειλικρινής απάντηση εκ μέρους της εταιρείας που εκπροσωπείτε μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Και αυτό μπορείτε να το πετύχετε μόνο αν έχετε πρόσβαση σε μια πλατφόρμα Radio & TV Monitoring. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα της Clip News σας δίνει πρόσβαση 24/7 σε όλους τους μεγάλους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς. Επίσης, με real-time ειδοποιήσεις στο mail σας, εξασφαλίζετε ότι δεν θα χάσετε ποτέ σημαντικές αναφορές για το brand σας, τους άμεσους ανταγωνιστές σας ή άλλα θέματα του κλάδου σας που σας επηρεάζουν.

 

Αξιοποιήστε τη Δύναμη της Πληροφορίας από Ραδιόφωνο & TV!

Meet our experts

 

 

Radio & TV Monitoring VS Social Media Monitoring

Τα δεδομένα δημοσιότητας από τα λεγόμενα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (δηλαδή ραδιόφωνο, τηλεόραση και έντυπα) είναι προφανώς αρκετά πιο περιορισμένα σε σύγκριση με τα data δημοσιότητας από websites, blogs και social media. Σε αυτές τις online πηγές, υπάρχει συνήθως σε καθημερινή βάση πλήθος αναφορών στο brand σας και στον ανταγωνισμό. Ειδικά τα social media, όπως είναι το X (Twitter), το Facebook ή κάποιο forum, συχνά συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό σχολίων από χρήστες, οι οποίοι ανταλλάσσουν απόψεις για κάποιο brand, επικροτούν ή ασκούν κριτική σε προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών, και γενικά αλληλεπιδρούν με τις διάφορες ενέργειες των επιχειρήσεων.

Για παράδειγμα, συμβαίνει συχνά μια διαφημιστική καμπάνια που προβάλλεται στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση να σχολιάζεται εκτενώς στα social media από τους χρήστες. Ή η δήλωση ενός υψηλόβαθμου στελέχους γνωστού brand σε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό να αναπαράγεται στα social media από τους χρήστες με θετικό ή αρνητικό σχολιασμό.

Επιπλέον, η αποδελτίωση ραδιοφώνου και τηλεόρασης παρέχει πρόσβαση σε επαγγελματικό περιεχόμενο που παράγεται από έμπειρους δημοσιογράφους και ειδικούς. Οι ειδήσεις, τα ρεπορτάζ, οι αναλύσεις από επαγγελματίες και οι συνεντεύξεις αποτελούν την κύρια πηγή πληροφόρησης για το ευρύ κοινό. Από την άλλη πλευρά, τα social media, εκτός από τα posts ενημερωτικών accounts, παρέχουν άμεσες απόψεις από το κοινό, αποτυπώνοντας αυθόρμητες αντιδράσεις και ανησυχίες για ένα θέμα που προβλήθηκε πρώτα σε κάποιο ραδιοτηλεοπτικό μέσο.

Γίνεται εμφανές ότι παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα (ή αλλιώς offline και online μέσα) αλληλεπιδρούν και αλληλοσυμπληρώνονται. Η πληροφορία διαχέεται από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση στα social media από τη μια στιγμή στην άλλη. Η συνολική αποδελτίωση των αναφορών σας από όλες τις πηγές ενημέρωσης είναι σίγουρα απαραίτητη, προκειμένου να έχετε μια σφαιρική εικόνα της δημοσιότητάς σας. Η τακτική αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνετε αποφάσεις βασισμένες σε data, για το επόμενο βήμα της επικοινωνιακής σας στρατηγικής.

 

Κατανόηση Ανταγωνισμού και Εντοπισμός Τάσεων

Οι λύσεις Media Monitoring από οποιαδήποτε πηγή ενημέρωσης αποτελούν ούτως ή άλλως αναγκαίο εργαλείο για την αποτίμηση του Brand Awareness της επιχείρησής σας. Αλλά όχι μόνο! Όλα τα brands συνήθως λαμβάνουν αποδελτίωση και της δημοσιότητας των άμεσων ανταγωνιστών τους για να εντοπίζουν τις στρατηγικές επικοινωνίας τους, καθώς και τις αδυναμίες τους.

Εκτός από τον εντοπισμό, την καταγραφή και την αποθήκευση των αναφορών της δημοσιότητας, οι λύσεις Media Monitoring σας παρέχουν χρήσιμα metrics για την αξιολόγηση του Brand Awareness: Total Buzz, Αναφορές ανά Πηγή, Share of Voice (SoV) είναι τα πιο γνωστά.

Επίσης, είναι συχνό φαινόμενο οι επιχειρήσεις  να παρακολουθούν και γενικούς όρους (keywords) που αφορούν τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται. Με τον τρόπο αυτό, αναγνωρίζουν πρώιμες αναφορές σε θέματα, όπως η βιωσιμότητα ή κάποια καινοτομία στον τομέα τους, αποκτώντας στρατηγικό πλεονέκτημα πριν γίνουν mainstream. Ειδικά τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα συχνά καθορίζουν τις νέες τάσεις, οι οποίες στη συνέχεια «περνούν» στα online μέσα και γίνονται «viral».  Το Radio & TV Monitoring, λοιπόν, όχι μόνο δεν θεωρείται αναχρονιστικό, αλλά συμβάλλει στην αποτίμηση της συνολικής εικόνας του brand σας στην αγορά.

 

Ολοκληρωμένη Στρατηγική

Ο συνδυασμός Radio & TV Monitoring με την παράλληλη αποδελτίωση Social Media, Internet, αλλά και εντύπων,  προσφέρει μια πολυδιάστατη στρατηγική για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας. Παρέχει πολύτιμη γνώση για τη φήμη και τη δυναμική του brand που εκπροσωπούν, ενισχύοντας τη δυνατότητά τους να παρακολουθούν, να αναλύουν και να επηρεάζουν το σύγχρονο τοπίο των μέσων ενημέρωσης. Σε μια εποχή υπερπληροφόρησης, ένας ολοκληρωμένος έλεγχος παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων, αποτελεί βασικό εργαλείο για την ολιστική κατανόηση και αξιολόγηση του Brand Awareness.

Let’s connect.

Get the insights you need!

Συμπληρώστε τη φόρμα και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.