Radio & TV Monitoring: Η Σημασία της Παρακολούθησης στην Ψηφιακή Εποχή
Ένα Απαραίτητο Εργαλείο σε Έναν Κορεσμένο Ψηφιακό Κόσμο Radio & TV Monitoring.. Είναι άραγε...
Annual Publicity Reports που κάνουν τη διαφορά στην PR στρατηγική
Με την αλλαγή του έτους, οι επιχειρήσεις βρίσκονται μπροστά σε μια μοναδική ευκαιρία: να...
Media Analysis: Το συγκριτικό πλεονέκτημα για την αγορά
Οι νέες τάσεις στην Επικοινωνία και στις Δημόσιες Σχέσεις χρειάζονται εξελιγμένες υπηρεσίες...
Sentiment Analysis στα Social Media: Αποκωδικοποιώντας τα Συναισθήματα των Καταναλωτών
Η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) στα social media έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό...
Πού βασίζεται ένα αποτελεσματικό social media marketing plan;
Η στρατηγική στα social media αποτελεί ζωτικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να είναι...
Barcelona Principles 3.0: Η «βίβλος» της σωστής μέτρησης της Επικοινωνίας
Barcelona Principles. Θα μπορούσε να ήταν αθλητική ομάδα. Ή μανιφέστο. Ή όνομα συγκροτήματος....
Η αξία του Social Listening για τους κλάδους του PR και του Marketing
Οι σύγχρονοι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων, του marketing και της επικοινωνίας πρέπει...
4 KPIs για να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε το Brand Awareness
Η αναγνωρισιμότητα ενός brand αποτελεί έναν δείκτη που δείχνει το πόσο οικεία είναι μια επωνυμία...
Υπηρεσίες Digital Listening: Έτσι θα ενισχύσετε την online παρουσία του brand σας
Στην ψηφιακή εποχή, η «φωνή» του brand ή/και της εταιρείας σας δεν αντηχεί μόνο μέσω διαφημίσεων,...
Ο ρόλος του Digital Listening για ένα αποτελεσματικό Crisis Management
Στο online περιβάλλον όπου όλα μεταβάλλονται αστραπιαία, κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως κλάδου και...
Οι 4 τάσεις στον κλάδο του PR για το 2024
Η μεταμόρφωση του κλάδου του PR συνεχίζεται και το 2024, συνδυάζοντας (φυσικά) την τεχνητή...
Πώς οι Επιχειρήσεις Μπορούν να Εκμεταλλευτούν την Υπηρεσία Media Analysis για να Παραμείνουν στο Προσκήνιο
Καθώς ο κόσμος ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο, οι επιχειρήσεις πρέπει να συμβαδίζουν με το...