Η Clip News στο e-Government Forum 2023

Η Clip News στο e-Government Forum 2023

Στην Clip News μετατρέπουμε τα μεγάλα αδόμητα δεδομένα σε δομημένο περιεχόμενο, καθώς παρακολουθούμε τη δημοσιότητα στα online μέσα, τα δίκτυα και τα forums και – αξιοποιώντας τις δυνατότητες, τα μυστικά και τις πλατφόρμες του media intelligence – προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο τα actionable insights τα οποία εισφέρουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής των πελατών μας. Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί κεντρικό στοιχείο στην ταχύτητα και την ποιότητα της δουλειάς μας, καθώς το machine learning εισφέρει στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας. (περισσότερα…)

Media Analysis στον Κλάδο της Οικονομίας

Media Analysis στον Κλάδο της Οικονομίας

Εισαγωγή

Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, η ανάλυση της δημοσιότητας ή media analysis αποτελεί σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας για τις εταιρείες που ανήκουν στον ευρύ κλάδο της οικονομίας. Οι εταιρείες αυτές δραστηριοποιούνται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, στο οποίο η διαχείριση κρίσεων, η μελέτη του ανταγωνισμού, η προσέγγιση του καταναλωτή, και η βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών, απαιτούν λεπτομερή και συνεχή πληροφόρηση. (περισσότερα…)

Η Clip News ενισχύει τους δεσμούς της με τη FIBEP

Η Clip News ενισχύει τους δεσμούς της με τη FIBEP

Η Clip News είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι η VP Media Intelligence της εταιρείας, Κατερίνα Κεχαγιά, προτάθηκε και ψηφίστηκε ως Vice President στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP). (περισσότερα…)

Pink@Work: Η Clip News σε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού

Pink@Work: Η Clip News σε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού

H Clip News στηρίζει υπερήφανα για ακόμη μια χρονιά τις δράσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» και γίνεται ακόμη ένας κρίκος στην αλυσίδα ενημέρωσης για τη σημασία της πρόληψης. (περισσότερα…)

Πώς οι Επιχειρήσεις Μπορούν να Εκμεταλλευτούν την Υπηρεσία Media Analysis για να Παραμείνουν στο Προσκήνιο

Πώς οι Επιχειρήσεις Μπορούν να Εκμεταλλευτούν την Υπηρεσία Media Analysis για να Παραμείνουν στο Προσκήνιο

Καθώς ο κόσμος ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο, οι επιχειρήσεις πρέπει να συμβαδίζουν με το διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο των ΜΜΕ και της τεχνολογίας. Προκειμένου να παραμείνουν στο προσκήνιο, οι επιχειρήσεις, εκτός από την αποδελτίωση δημοσιότητας, πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιούν τη δύναμη της δυνατότητας media analysis, ώστε να αξιολογούν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, στα social media και συνολικά στα μέσα ενημέρωσης. Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία media analysis, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με το brand τους, τους ανταγωνιστές τους και τις τάσεις της βιομηχανίας. Στη συνέχεια, θα εμβαθύνουμε στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τις υπηρεσίες media analysis για να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. (περισσότερα…)

Αποδελτίωση Μέσων: Τι Μπορεί να Προσφέρει στην Επιχείρησή σας

Αποδελτίωση Μέσων: Τι Μπορεί να Προσφέρει στην Επιχείρησή σας

Στον σημερινό ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό κόσμο, υπάρχει πληθώρα πληροφοριών παντού, γεγονός που καθιστά δύσκολη την παρακολούθηση όλων των τελευταίων ειδήσεων και τάσεων. Σε αυτό το σημείο έρχεται στο προσκήνιο η αποδελτίωση μέσων. Οι υπηρεσίες αποδελτίωσης μέσων προσφέρουν στις επιχειρήσεις – μεγάλες, μεσαίες ή μικρές – μια ολοκληρωμένη λύση προκειμένου να παρακολουθούν όλες τις τελευταίες ειδήσεις και πληροφορίες που αφορούν τον κλάδο τους, τους ανταγωνιστές τους και το brand τους. Παρακάτω, θα διερευνήσουμε τα οφέλη της αποδελτίωσης μέσων, τους διάφορους διαθέσιμους τύπους αποδελτίωσης και πώς αυτή μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό. (περισσότερα…)

Barbenheimer: Η online… «έκρηξη» για το κινηματογραφικό φαινόμενο της χρονιάς

Barbenheimer: Η online… «έκρηξη» για το κινηματογραφικό φαινόμενο της χρονιάς

Πρόκειται για δυο ταινίες που από την αρχή της ανακοίνωσης ότι θα έβγαιναν στις αίθουσες την ίδια μέρα (στην Αμερική) το ίντερνετ έκανε… «πάρτι» για το δίπολο που έμελλε να σημειώσει τεράστια εμπορική επιτυχία. Η κυκλοφορία του Oppenheimer του Κρίστοφερ Νόλαν και της Barbie της Γκρέτα Γκέργουιγκ ή αλλιώς το φαινόμενο «Barbenheimer» έδωσε αδιαμφισβήτητα πνοή στους κινηματογράφους. (περισσότερα…)

Media Monitoring & Analysis: Τα εργαλεία που αξιοποιούν οι επιτυχημένοι επαγγελματίες των κλάδων PR και Marketing

Media Monitoring & Analysis: Τα εργαλεία που αξιοποιούν οι επιτυχημένοι επαγγελματίες των κλάδων PR και Marketing

Στο δυναμικό τοπίο των δημοσίων σχέσεων (PR) και του μάρκετινγκ, ο στόχος της προσαρμογής με προορισμό την κορυφή είναι πρωταρχικής σημασίας. Με την ταχεία εξέλιξη των ψηφιακών μέσων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών πληροφόρησης, οι επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς είναι επιφορτισμένοι με τη διασφάλιση της τοποθέτησης του μηνύματός τους στο σωστό κοινό και στο κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας. Σε αυτό το σημείο ακριβώς έρχονται τα Media Monitoring και Analysis – καθοριστικοί παράγοντες ρύθμισης του παιχνιδιού της δημοσιότητας. (περισσότερα…)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!