Η μπύρα μέσα από τη σκοπιά online δεδομένων

Η μπύρα μέσα από τη σκοπιά online δεδομένων

Κάθε πρώτη Παρασκευή του Αυγούστου γιορτάζεται η μπύρα, ένα γεγονός τοπικού χαρακτήρα αρχικά, που ξεκίνησε στη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνιας, αλλά που όμως από το 2007 άρχισε να καθιερώνεται παγκοσμίως. Η γιορτή έχει ως στόχο να ενώσει φίλους για να πιουν σε αυτή, αλλά και να τιμήσει τους παραγωγούς και τους διαμεσολαβητές της μπύρας σε όλο τον κόσμο. Με αφορμή την ημέρα αυτή, η Clip News με χρήση της πλατφόρμας Brandwatch* προχώρησε σε συλλογή κι ανάλυση δεδομένων από online Μέσα (news, blogs, forums, social media) κατά τη χρονική περίοδο 01/07/2019-31/07/2020 για τις λέξεις Liquor, Rum, Tequila, Vodka, Whiskey, Κρασί, Μπύρα, Ούζο, Ρακή, Τσίπουρο, από όπου προέκυψαν τα εξής αποτελέσματα. (περισσότερα…)

Η εξέχουσα σημασία του Brand Monitoring για κάθε επιχείρηση

Η εξέχουσα σημασία του Brand Monitoring για κάθε επιχείρηση

Το Brand Monitoring θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα από τα βασικά παρακλάδια του digital marketing, ενώ η σπουδαιότητα και αναγκαιότητα του αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, με κυρίαρχη τη συνεισφορά του στη διαμόρφωση της εταιρικής στρατηγικής. (περισσότερα…)

H σοκολάτα μέσα από το πρίσμα online δεδομένων

H σοκολάτα μέσα από το πρίσμα online δεδομένων

Η Παγκόσμια Ημέρα Σοκολάτας (7 Ιουλίου) καθιερώθηκε το 2015, με την ευκαιρία συμπλήρωσης 465 χρόνων από τότε που η σοκολάτα εισήχθη στην Ευρώπη το 1550. Με αφορμή την ημέρα αυτή, η Clip News με χρήση της πλατφόρμας Brandwatch* προχώρησε σε συλλογή κι ανάλυση δεδομένων από online Μέσα (news, blogs, forums, social media) κατά τη χρονική περίοδο 07/07/2019-07/07/2020, από όπου προέκυψαν τα εξής… γλυκά κι ενδιαφέροντα αποτελέσματα. (περισσότερα…)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!