Τα online data της Τσικνοπέμπτης: Συνταγές, ρεπορτάζ και άφθονο χιούμορ!

Τα online data της Τσικνοπέμπτης: Συνταγές, ρεπορτάζ και άφθονο χιούμορ!

Στην Clip News τιμήσαμε δεόντως για ακόμη μια χρονιά την Τσικνοπέμπτη με φαγητό, ποτό, μεταμφιέσεις και χορό. Αναρωτηθήκαμε όμως τι εικόνα έδωσαν τα online data και για αυτό μελετήσαμε, αναλύσαμε και -αν μη τι άλλο- γελάσαμε πολύ. (περισσότερα…)

4 KPIs για να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε το Brand Awareness

4 KPIs για να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε το Brand Awareness

Η αναγνωρισιμότητα ενός brand αποτελεί έναν δείκτη που δείχνει το πόσο οικεία είναι μια επωνυμία στην αγορά-στόχο της, ενώ μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Η δύναμη του brand awareness αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ορισμένα brands έχουν επιτύχει τόσο ευρεία αναγνώριση, που τα εμπορικά τους ονόματα έχουν γίνει συνώνυμα με τους γενικούς όρους του προϊόντος που αντιπροσωπεύουν -αλήθεια, ποια μάρκα σάς έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη χλωρίνη; (περισσότερα…)

Media Analysis για τον Κλάδο του Αυτοκινήτου

Media Analysis για τον Κλάδο του Αυτοκινήτου

Εισαγωγή

Η βιομηχανία αυτοκινήτου βιώνει σημαντικές αλλαγές με την ταχεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και την είσοδο νέων ανταγωνιστών σε έναν ήδη εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται την ανάγκη αξιοποίησης υπηρεσιών media analysis, οι οποίες προσφέρουν εξειδικευμένη ανάλυση της δημοσιότητας των εταιρειών στα μέσα ενημέρωσης και στα κοινωνικά δίκτυα.  (περισσότερα…)

Σεμινάρια από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για την Clip News

Σεμινάρια από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για την Clip News

Η Clip News ενισχύει με τον δικό της τρόπο ομάδες και πρωτοβουλίες που αφήνουν το δικό τους σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο. Έτσι, στο πλαίσιο του ανταποδοτικού υποστηρικτικού πλαισίου που η εταιρεία διατηρεί με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (ΕΟΔ), πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών για το προσωπικό της. (περισσότερα…)

Love is in the…data: Τι έδειξαν τα online δεδομένα για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου;

Love is in the…data: Τι έδειξαν τα online δεδομένα για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου;

Η πιο «ερωτική» ημέρα του χρόνου έγινε και φέτος η αφορμή για πολλές online συζητήσεις μεταξύ χρηστών του διαδικτύου, για άρθρα με ιδέες για δώρα και εμφανίσεις, ενώ -φυσικά- δεν έλειψαν και τα χιουμοριστικά tweets. Στην Clip News αποφασίσαμε να μελετήσουμε τα Valentine’s online data και αναλύοντάς τα προέκυψαν άκρως… αγαπησιάρικα συμπεράσματα. (περισσότερα…)

Υπηρεσίες Digital Listening: Έτσι θα ενισχύσετε την online παρουσία του brand σας

Υπηρεσίες Digital Listening: Έτσι θα ενισχύσετε την online παρουσία του brand σας

Στην ψηφιακή εποχή, η «φωνή» του brand ή/και της εταιρείας σας δεν αντηχεί μόνο μέσω διαφημίσεων, επίσημων ανακοινώσεων και δελτίων τύπου. Αντηχεί σε κάθε tweet, σε κάθε ανάρτηση και σε κάθε διαδικτυακή συζήτηση, ανά πάσα ώρα. Εδώ ακριβώς μπαίνουν στο παιχνίδι της δημοσιότητας οι υπηρεσίες Digital Listening -συχνά χρησιμοποιείται και το Social Listening ως συναφής όρος- προσφέροντας ένα παράθυρο δράσης χωρίς παρωπίδες στον απέραντο κόσμο των διαδικτυακών συνομιλιών. (περισσότερα…)

Media Analysis για Εταιρείες Καλλυντικών

Media Analysis για Εταιρείες Καλλυντικών

Εισαγωγή

Στη σύγχρονη εποχή, περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες καλλυντικών προϊόντων αντιμετωπίζουν μια σειρά από προκλήσεις, που απαιτούν την υιοθέτηση νέων προσεγγίσεων και στρατηγικών, προκειμένου να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Η χρήση υπηρεσιών αποδελτίωσης και ανάλυσης της δημοσιότητας έχει καίρια σημασία για την κατανόηση της εικόνας των brands και για την αξιολόγηση της ανταπόκρισης του κοινού.  (περισσότερα…)

Ο ρόλος του Digital Listening για ένα αποτελεσματικό Crisis Management

Ο ρόλος του Digital Listening για ένα αποτελεσματικό Crisis Management

Στο online περιβάλλον όπου όλα μεταβάλλονται αστραπιαία, κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους αντιμετωπίζει την απειλή μιας κρίσης που μπορεί να βλάψει την φήμη της. Το κλειδί για να διατηρείται ισχυρή η εικόνα ενός brand βρίσκεται στην προετοιμασία του τρόπου αποτελεσματικής διαχείρισης κρίσης (crisis management). (περισσότερα…)

Οι 4 τάσεις στον κλάδο του PR για το 2024

Οι 4 τάσεις στον κλάδο του PR για το 2024

Η μεταμόρφωση του κλάδου του PR συνεχίζεται και το 2024, συνδυάζοντας (φυσικά) την τεχνητή νοημοσύνη (AI) με τις παραδοσιακές πρακτικές. Εν μέσω παγκόσμιων κρίσεων και οικονομικών προκλήσεων, οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων προσαρμόζονται, δίνοντας προτεραιότητα στην ανάλυση offline και online Μέσων, στις αποφάσεις που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα και στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. (περισσότερα…)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!