Στο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας βρέθηκε στις 23 Απριλίου 2024 η κ. Κατερίνα Κεχαγιά, VP Media Intelligence της Clip News, προκειμένου να μιλήσει σε φοιτητές του τμήματος, ως μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου της Επικοινωνίας. (περισσότερα…)
Ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου, η Clip News αξιοποίησε τις δυνατότητες του digital listening και του social listening, προκειμένου να κατανοήσουμε την εικόνα που διαμορφώνεται για το θέμα μέχρι αυτή τη στιγμή με βάση τα online media data. Παρά τα -συνήθως- χαμηλά ποσοστά συμμετοχής των ψηφοφόρων ανά την Ευρώπη στη διαδικασία, ο δημόσιος διάλογος έχει ανοίξει εδώ και μήνες, με τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων να «παίρνουν φωτιά» από τα σχόλια πολιτικών προσώπων και πολιτών. (περισσότερα…)
Στο κατάμεστο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκαν για τρίτη χρονιά τα PR Awards 2024 by Boussias Events, διοργάνωση στην οποία χορηγός ήταν η Clip News. (περισσότερα…)
Εισαγωγή
Στον τομέα του λιανικού εμπορίου, όπου οι αλυσίδες supermarket ανταγωνίζονται για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών, οι υπηρεσίες media analysis καθίστανται ουσιώδεις για την αντίληψη της εταιρικής εικόνας και τη διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής. (περισσότερα…)
Η Clip News, εταιρεία με πάνω από 30 χρόνια πορείας στον κλάδο της Αποδελτίωσης και του Media Analysis, υπερήφανα ανακοινώνει τη δημιουργία των δικών της A.I. εργαλείων για την ανάλυση media data βασισμένα σε ελληνικά γλωσσικά μοντέλα, καινοτομία που συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Αυτό επετεύχθη μέσα από τη συνεργασία της εταιρείας με το Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων του τμήματος Πληροφορικής (IS Lab) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για το έργο με τίτλο: «Ευφυής ανάλυση δεδομένων κειμένου Μέσων Ενημέρωσης». (περισσότερα…)
Ένα ταξίδι «μεταμόρφωσης» ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2023 για τη στελεχιακή ομάδα της Clip News, μέσω business coaching sessions στα οποία συμμετείχε δια ζώσης, σύσσωμη και ανελλιπώς. (περισσότερα…)
Στην Clip News τιμήσαμε δεόντως για ακόμη μια χρονιά την Τσικνοπέμπτη με φαγητό, ποτό, μεταμφιέσεις και χορό. Αναρωτηθήκαμε όμως τι εικόνα έδωσαν τα online data και για αυτό μελετήσαμε, αναλύσαμε και -αν μη τι άλλο- γελάσαμε πολύ. (περισσότερα…)
Η αναγνωρισιμότητα ενός brand αποτελεί έναν δείκτη που δείχνει το πόσο οικεία είναι μια επωνυμία στην αγορά-στόχο της, ενώ μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Η δύναμη του brand awareness αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ορισμένα brands έχουν επιτύχει τόσο ευρεία αναγνώριση, που τα εμπορικά τους ονόματα έχουν γίνει συνώνυμα με τους γενικούς όρους του προϊόντος που αντιπροσωπεύουν -αλήθεια, ποια μάρκα σάς έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη χλωρίνη; (περισσότερα…)
Εισαγωγή
Η βιομηχανία αυτοκινήτου βιώνει σημαντικές αλλαγές με την ταχεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και την είσοδο νέων ανταγωνιστών σε έναν ήδη εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται την ανάγκη αξιοποίησης υπηρεσιών media analysis, οι οποίες προσφέρουν εξειδικευμένη ανάλυση της δημοσιότητας των εταιρειών στα μέσα ενημέρωσης και στα κοινωνικά δίκτυα. (περισσότερα…)
Η Clip News ενισχύει με τον δικό της τρόπο ομάδες και πρωτοβουλίες που αφήνουν το δικό τους σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο. Έτσι, στο πλαίσιο του ανταποδοτικού υποστηρικτικού πλαισίου που η εταιρεία διατηρεί με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (ΕΟΔ), πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών για το προσωπικό της. (περισσότερα…)