Η Clip News χορηγός στα PR Awards 2024

Η Clip News χορηγός στα PR Awards 2024

Στο κατάμεστο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκαν για τρίτη χρονιά τα PR Awards 2024 by Boussias Events, διοργάνωση στην οποία χορηγός ήταν η Clip News. (περισσότερα…)

Media Analysis για τις Αλυσίδες Supermarket

Media Analysis για τις Αλυσίδες Supermarket

Εισαγωγή

Στον τομέα του λιανικού εμπορίου, όπου οι αλυσίδες supermarket ανταγωνίζονται για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών, οι υπηρεσίες media analysis καθίστανται ουσιώδεις για την αντίληψη της εταιρικής εικόνας και τη διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής.  (περισσότερα…)

Η Clip News δημιούργησε νέα A.I. εργαλεία για τις υπηρεσίες Media Analysis

Η Clip News δημιούργησε νέα A.I. εργαλεία για τις υπηρεσίες Media Analysis

Η Clip News, εταιρεία με πάνω από 30 χρόνια πορείας στον κλάδο της Αποδελτίωσης και του Media Analysis, υπερήφανα ανακοινώνει τη δημιουργία των δικών της A.I. εργαλείων για την ανάλυση media data βασισμένα σε ελληνικά γλωσσικά μοντέλα, καινοτομία που συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Αυτό επετεύχθη μέσα από τη συνεργασία της εταιρείας με το Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων του τμήματος Πληροφορικής (IS Lab) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για το έργο με τίτλο: «Ευφυής ανάλυση δεδομένων κειμένου Μέσων Ενημέρωσης». (περισσότερα…)

Τα online data της Τσικνοπέμπτης: Συνταγές, ρεπορτάζ και άφθονο χιούμορ!

Τα online data της Τσικνοπέμπτης: Συνταγές, ρεπορτάζ και άφθονο χιούμορ!

Στην Clip News τιμήσαμε δεόντως για ακόμη μια χρονιά την Τσικνοπέμπτη με φαγητό, ποτό, μεταμφιέσεις και χορό. Αναρωτηθήκαμε όμως τι εικόνα έδωσαν τα online data και για αυτό μελετήσαμε, αναλύσαμε και -αν μη τι άλλο- γελάσαμε πολύ. (περισσότερα…)

4 KPIs για να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε το Brand Awareness

4 KPIs για να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε το Brand Awareness

Η αναγνωρισιμότητα ενός brand αποτελεί έναν δείκτη που δείχνει το πόσο οικεία είναι μια επωνυμία στην αγορά-στόχο της, ενώ μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Η δύναμη του brand awareness αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ορισμένα brands έχουν επιτύχει τόσο ευρεία αναγνώριση, που τα εμπορικά τους ονόματα έχουν γίνει συνώνυμα με τους γενικούς όρους του προϊόντος που αντιπροσωπεύουν -αλήθεια, ποια μάρκα σάς έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη χλωρίνη; (περισσότερα…)

Media Analysis για τον Κλάδο του Αυτοκινήτου

Media Analysis για τον Κλάδο του Αυτοκινήτου

Εισαγωγή

Η βιομηχανία αυτοκινήτου βιώνει σημαντικές αλλαγές με την ταχεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και την είσοδο νέων ανταγωνιστών σε έναν ήδη εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται την ανάγκη αξιοποίησης υπηρεσιών media analysis, οι οποίες προσφέρουν εξειδικευμένη ανάλυση της δημοσιότητας των εταιρειών στα μέσα ενημέρωσης και στα κοινωνικά δίκτυα.  (περισσότερα…)

Σεμινάρια από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για την Clip News

Σεμινάρια από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για την Clip News

Η Clip News ενισχύει με τον δικό της τρόπο ομάδες και πρωτοβουλίες που αφήνουν το δικό τους σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο. Έτσι, στο πλαίσιο του ανταποδοτικού υποστηρικτικού πλαισίου που η εταιρεία διατηρεί με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (ΕΟΔ), πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών για το προσωπικό της. (περισσότερα…)

Love is in the…data: Τι έδειξαν τα online δεδομένα για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου;

Love is in the…data: Τι έδειξαν τα online δεδομένα για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου;

Η πιο «ερωτική» ημέρα του χρόνου έγινε και φέτος η αφορμή για πολλές online συζητήσεις μεταξύ χρηστών του διαδικτύου, για άρθρα με ιδέες για δώρα και εμφανίσεις, ενώ -φυσικά- δεν έλειψαν και τα χιουμοριστικά tweets. Στην Clip News αποφασίσαμε να μελετήσουμε τα Valentine’s online data και αναλύοντάς τα προέκυψαν άκρως… αγαπησιάρικα συμπεράσματα. (περισσότερα…)

Υπηρεσίες Digital Listening: Έτσι θα ενισχύσετε την online παρουσία του brand σας

Υπηρεσίες Digital Listening: Έτσι θα ενισχύσετε την online παρουσία του brand σας

Στην ψηφιακή εποχή, η «φωνή» του brand ή/και της εταιρείας σας δεν αντηχεί μόνο μέσω διαφημίσεων, επίσημων ανακοινώσεων και δελτίων τύπου. Αντηχεί σε κάθε tweet, σε κάθε ανάρτηση και σε κάθε διαδικτυακή συζήτηση, ανά πάσα ώρα. Εδώ ακριβώς μπαίνουν στο παιχνίδι της δημοσιότητας οι υπηρεσίες Digital Listening -συχνά χρησιμοποιείται και το Social Listening ως συναφής όρος- προσφέροντας ένα παράθυρο δράσης χωρίς παρωπίδες στον απέραντο κόσμο των διαδικτυακών συνομιλιών. (περισσότερα…)

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!