Blog

Θέλετε να ενισχύσετε τη στρατηγική επικοινωνίας του brand σας; Γνωρίζετε την αποδελτίωση, αλλά οι σύγχρονοι όροι όπως “digital listening, “sentiment analysis” και “impact” σας φαίνονται περίπλοκοι; Στο Blog μας, θα βρείτε αναλυτικά και κατανοητά άρθρα για όλες τις υπηρεσίες Media Intelligence της Clip News. Ανακαλύψτε τις τελευταίες εξελίξεις στο Media Monitoring (internet, social media, έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) και στο Publicity Reporting, και αξιοποιήστε χρήσιμα insights για την εικόνα σας και τον ανταγωνισμό.

Social Media Monitoring: Real-time γνώση, real impact

Social Media Monitoring: Real-time γνώση, real impact

Ακούγοντας το κοινό Στη σημερινή δίνη των social media, το brand perception μπορεί να αλλάξει μέσα σε λίγα λεπτά και η ικανότητα να «ακούμε» το κοινό σε πραγματικό χρόνο είναι ανεκτίμητη. Κάθε σχόλιο στα social media αποτελεί πολύτιμη πληροφορία, καθώς μπορεί να...

Social Listening: Beyond the Numbers

Social Listening: Beyond the Numbers

Γιατί τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια Στον κόσμο της επικοινωνίας και του PR, τα reports και τα dashboards είναι γεμάτα από KPIs: reach, impressions, publicity volume. Όμως η αλήθεια είναι πως τα νούμερα από μόνα τους δεν αρκούν. Τα Barcelona Principles V4.0 της...

Barcelona Principles V4.0: Η νέα εποχή στη μέτρηση της επικοινωνίας

Barcelona Principles V4.0: Η νέα εποχή στη μέτρηση της επικοινωνίας

Η Διεθνής Ένωση για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) παρουσίασε προσφάτως τα ανανεωμένα “Barcelona Principles V4.0” στο ετήσιο συνέδριο, που έλαβε χώρα στη Βιέννη. Οι “Αρχές της Βαρκελώνης” αποτελούν ένα σύνολο επτά βασικών αρχών που καθοδηγούν τους...

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands

Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, το brand σας είναι ήδη μέρος των online συζητήσεων - σε άρθρα γνώμης, online forums, σε posts και σχόλια στα social media. Ειδικά στα social media, οι καταναλωτές εκφράζουν απόψεις, συναισθήματα και εμπειρίες που επηρεάζουν άμεσα τη φήμη...

Monitoring & Media Analysis

Δείτε όλα τα άρθρα