Blog
Θέλετε να ενισχύσετε τη στρατηγική επικοινωνίας του brand σας; Γνωρίζετε την αποδελτίωση, αλλά οι σύγχρονοι όροι όπως “digital listening, “sentiment analysis” και “impact” σας φαίνονται περίπλοκοι; Στο Blog μας, θα βρείτε αναλυτικά και κατανοητά άρθρα για όλες τις υπηρεσίες Media Intelligence της Clip News. Ανακαλύψτε τις τελευταίες εξελίξεις στο Media Monitoring (internet, social media, έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) και στο Publicity Reporting, και αξιοποιήστε χρήσιμα insights για την εικόνα σας και τον ανταγωνισμό.

Social Media Monitoring: Real-time γνώση, real impact
Ακούγοντας το κοινό Στη σημερινή δίνη των social media, το brand perception μπορεί να αλλάξει μέσα σε λίγα λεπτά και η ικανότητα να «ακούμε» το κοινό σε πραγματικό χρόνο είναι ανεκτίμητη. Κάθε σχόλιο στα social media αποτελεί πολύτιμη πληροφορία, καθώς μπορεί να...

Social Listening: Beyond the Numbers
Γιατί τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια Στον κόσμο της επικοινωνίας και του PR, τα reports και τα dashboards είναι γεμάτα από KPIs: reach, impressions, publicity volume. Όμως η αλήθεια είναι πως τα νούμερα από μόνα τους δεν αρκούν. Τα Barcelona Principles V4.0 της...

Barcelona Principles V4.0: Η νέα εποχή στη μέτρηση της επικοινωνίας
Η Διεθνής Ένωση για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) παρουσίασε προσφάτως τα ανανεωμένα “Barcelona Principles V4.0” στο ετήσιο συνέδριο, που έλαβε χώρα στη Βιέννη. Οι “Αρχές της Βαρκελώνης” αποτελούν ένα σύνολο επτά βασικών αρχών που καθοδηγούν τους...

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands
Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, το brand σας είναι ήδη μέρος των online συζητήσεων - σε άρθρα γνώμης, online forums, σε posts και σχόλια στα social media. Ειδικά στα social media, οι καταναλωτές εκφράζουν απόψεις, συναισθήματα και εμπειρίες που επηρεάζουν άμεσα τη φήμη...
Monitoring & Media Analysis

Social Media Monitoring: Real-time γνώση, real impact
Ακούγοντας το κοινό Στη σημερινή δίνη των social media, το brand perception μπορεί να αλλάξει μέσα...

AI Summary Report για PR Experts
Αν εργάζεστε σε κάποιο γνωστό brand ή σε PR agency, τότε γνωρίζετε πόσο κρίσιμο είναι να έχετε...

AI Summary Report: Η Δημοσιότητα με Ένα Κλικ
Αν είστε επαγγελματίας επικοινωνίας ή εργάζεστε σε PR agency, τότε ξέρετε καλά τι σημαίνει να...

LinkedIn Monitoring Locally Made
Το LinkedIn είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, αλλά οι συζητήσεις που επηρεάζουν το brand σας...
Social Listening

Social Media Monitoring: Real-time γνώση, real impact
Ακούγοντας το κοινό Στη σημερινή δίνη των social media, το brand perception μπορεί να αλλάξει μέσα...

Social Listening: Beyond the Numbers
Γιατί τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια Στον κόσμο της επικοινωνίας και του PR, τα reports και...

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands
Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, το brand σας είναι ήδη μέρος των online συζητήσεων - σε άρθρα γνώμης,...

LinkedIn Monitoring Locally Made
Το LinkedIn είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, αλλά οι συζητήσεις που επηρεάζουν το brand σας...
Crisis Management

4 KPIs για να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε το Brand Awareness
Η αναγνωρισιμότητα ενός brand αποτελεί έναν δείκτη που δείχνει το πόσο οικεία είναι μια επωνυμία...

Ο ρόλος του Digital Listening για ένα αποτελεσματικό Crisis Management
Στο online περιβάλλον όπου όλα μεταβάλλονται αστραπιαία, κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως κλάδου και...

Οι 4 τάσεις στον κλάδο του PR για το 2024
Η μεταμόρφωση του κλάδου του PR συνεχίζεται και το 2024, συνδυάζοντας (φυσικά) την τεχνητή...

Smart Alerts: Η τέχνη του προλαμβάνειν και… «θεραπεύειν» στη δημοσιότητα
Πλησιάζοντας προς τον Αύγουστο, η αίσθηση της θερινής ραστώνης γίνεται εντονότερη. Συνήθως η...
Business Strategy

Social Listening: Beyond the Numbers
Γιατί τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια Στον κόσμο της επικοινωνίας και του PR, τα reports και...

Barcelona Principles V4.0: Η νέα εποχή στη μέτρηση της επικοινωνίας
Η Διεθνής Ένωση για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) παρουσίασε προσφάτως τα...

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands
Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, το brand σας είναι ήδη μέρος των online συζητήσεων - σε άρθρα γνώμης,...

Media Monitoring 360°: Η Δύναμη της Τηλεόρασης & του Ραδιοφώνου στην Επικοινωνιακή Στρατηγική
Οι εξελίξεις σε όλους τους τομείς, από την τεχνολογία και την οικονομία μέχρι το marketing και την...

