AI Summary Report: Η Δημοσιότητα με Ένα Κλικ

AI Summary Report: Η Δημοσιότητα με Ένα Κλικ

Αν είστε επαγγελματίας επικοινωνίας ή εργάζεστε σε PR agency, τότε ξέρετε καλά τι σημαίνει να ξεκινάτε τη μέρα σας με εκατοντάδες αποκόμματα δημοσιότητας για κάθε πελάτη. Πόσο χρόνο έχετε για να διαβάσετε τόσα δημοσιεύματα και posts από την αποδελτίωση, προκειμένου να εξάγετε χρήσιμα insights; Το AI Summary Report της Clip News έρχεται να λύσει αυτό το πρόβλημα. Με ομαδοποίηση (clustering) και περιλήψεις (summaries) μέσω τεχνητής νοημοσύνης, μετατρέπει την παρακολούθηση δημοσιότητας από αγγαρεία σε εργαλείο στρατηγικής.

 

Τι είναι το AI Summary Report

Το AI Summary Report είναι η νέα, προηγμένη υπηρεσία της Clip News που μετατρέπει αυτόματα τα αποκόμματα δημοσιότητας σε θεματικά clusters με συνοδευτικές περιλήψεις. Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη βασισμένη σε OpenAI API για να παρέχει ακριβή, φυσική και άμεσα αξιοποιήσιμη πληροφόρηση.

Με απλά λόγια, πατάτε ένα κουμπί και λαμβάνετε ένα ολοκληρωμένο publicity report στο inbox σας μέσα σε 60 δευτερόλεπτα!

 

Γιατί να το χρησιμοποιήσετε

  1. Εξοικονόμηση χρόνου: Μειώνετε έως 90 % τον χρόνο ανάγνωσης και συγγραφής στα reports δημοσιότητας! Με το AI Summary Report, βλέπετε αμέσως τι λένε για εσάς και τον ανταγωνισμό σας, πώς το λένε και γιατί σας αφορά.
  2. Από το χάος στη δομή: Με προηγμένο clustering, το σύστημα οργανώνει τα αποκόμματα σε θεματικές ομάδες. Αντί να ψάχνετε στο χάος των δημοσιευμάτων και των posts, έχετε μια αυτόματη χαρτογράφηση της δημοσιότητας.
  3. Summaries, όχι απλά data: Η περίληψη κάθε cluster παρουσιάζει συνοπτικά τις σχετικές πληροφορίες, ενώ συνοδεύεται με έναν αντιπροσωπευτικό τίτλο.
  4. Μειωμένο κόστος, αυξημένο ROI: Με €70/μήνα και δυνατότητα επέκτασης πακέτου, μειώνετε το κόστος παραγωγής reports σε σχέση με την παραδοσιακή αναλυτική προσέγγιση.

Γιατί να χάνεις ώρες στο reporting; AI Summary Report με ένα κλικ!

Meet our experts

 

Ποιοι το χρειάζονται

Το AI Summary Report είναι ιδανικό για:

  • PR agencies με πολλά accounts και αυξημένο φόρτο εργασίας
  • In-house τμήματα επικοινωνίας σε brands με συνεχή παρουσία στα media
  • Crisis communication teams που χρειάζονται real-time ενημέρωση
  • Διευθυντές marketing/branding που θέλουν συνοπτική εικόνα της φήμης τους

 

Τα βασικά πλεονεκτήματα με μια ματιά

  • Ομαδοποίηση (clustering) θεμάτων σε πραγματικό χρόνο
  • Περίληψη (summary) ανά θέμα για άμεση κατανόηση
  • Δίγλωσσα reports (Ελληνικά & Αγγλικά)
  • Κάλυψη από Websites, Blogs, Έντυπα, LinkedIn, X (Twitter), Facebook, Instagram, TikTok, YouTube
  • Έτοιμο για χρήση σε pitches και παρουσιάσεις
  • Απαραίτητο για real-time crisis management
  • Σε αρχείο Word πλήρως επεξεργάσιμο

 

Με το AI Summary Report δεν χρειάζεται να επιλέγετε μεταξύ ταχύτητας και ποιότητας. Επιλέγετε και τα δύο. Και επιπλέον, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ζητήσετε μια εις βάθος ανάλυση δημοσιότητας από την ομάδα της Clip News, όταν η τεχνητή νοημοσύνη χρειάζεται ενίσχυση από ανθρώπινη εξειδίκευση.

Best in Media Monitoring για το 2024

Best in Media Monitoring για το 2024

Η Clip News διακρίθηκε ως “Best in Media Monitoring” για το 2024, στην ετήσια επετειακή έκδοση του Marketing Week “The Book of Ten 2024”! Η αναγνώριση αυτή αποτελεί επιστέγασμα της πολυετούς και αδιάλειπτης πορείας μας στον χώρο της αποδελτίωσης και ανάλυσης της δημοσιότητας. Ως στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων και agencies από το 1992, παρέχουμε αξιόπιστα δεδομένα αποδελτίωσης από Social Media, Internet, Έντυπα, Τηλεόραση και Ραδιόφωνο, που ενισχύουν τη στοχευμένη λήψη αποφάσεων επικοινωνίας και marketing.

 

Τι είναι το “The Book of Ten”

Πρόκειται για τη θεσμική πλέον ανασκόπηση της χρονιάς από το Marketing Week, στην οποία αποτυπώνονται οι σημαντικότερες δράσεις και επιτεύγματα στον χώρο της επικοινωνίας, του marketing και των media. Η διάκριση “Best In” αφορά τις κορυφαίες πρωτοβουλίες και projects που ξεχώρισαν για τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την επιρροή τους στην αγορά. Η Clip News επιλέχθηκε ως κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών Media Monitoring, αναδεικνύοντας την ηγετική μας θέση και την ουσιαστική συνεισφορά μας στην παροχή ποιοτικής πληροφόρησης και στρατηγικής ανάλυσης στους πελάτες μας. Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Marketing Week για την τιμητική αυτή διάκριση, καθώς και τους πελάτες και συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια.

best in media monitoring

Χρονιά-ορόσημο

Το 2024 αποτέλεσε για εμάς χρονιά-ορόσημο, καθώς η εταιρεία διακρίθηκε ως Organization of the Year από τον Διεθνή Οργανισμό για τη Μέτρηση & Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC), αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην ποιοτική παροχή λύσεων Media Monitoring. Το 2024 ανακοινώσαμε, επίσης, τη δημιουργία εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI), βασισμένα σε ελληνικά γλωσσικά μοντέλα, σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Ακόμα, συνδιοργανώσαμε ως Host Sponsor το διεθνές συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου “FIBEP World Media Intelligence Congress 2024” στην Κύπρο.

 

Συνεχίζουμε δυναμικά

Με σταθερή πυξίδα την ποιότητα, την αξιοπιστία και τη συνεχή εξέλιξη, συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας και να ανοίγουμε νέους δρόμους στην αποδελτίωση και ανάλυση της δημοσιότητας. Είτε πρόκειται για internet, social media, έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, στόχος μας παραμένει ένας: Η άμεση και ουσιαστική ενημέρωση των brands και των agencies με προστιθέμενη αξία.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε τις δικές σας επικοινωνιακές ανάγκες με τις πιο εξελιγμένες λύσεις Media Monitoring.

PR Awards 2025: Μια βραδιά για την ουσία της επικοινωνίας

PR Awards 2025: Μια βραδιά για την ουσία της επικοινωνίας

Η καρδιά του PR στην Ελλάδα χτύπησε δυνατά την Τρίτη 29 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής, όπου πραγματοποιήθηκε η απονομή των PR Awards 2025, σε μια βραδιά γεμάτη δημιουργικότητα, συναίσθημα και στρατηγική σκέψη.

Με περισσότερους από 350 συμμετέχοντες – εκπροσώπους εταιρειών, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του PR – τα φετινά βραβεία της Boussias Events επιβεβαίωσαν τη δυναμική του κλάδου, τιμώντας τις πιο καινοτόμες καμπάνιες, τις κορυφαίες ομάδες και τα έργα με ουσιαστικό κοινωνικό και επιχειρηματικό αντίκτυπο.

Τα βραβεία προέκυψαν μέσω της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την επιτροπή αξιολπόγησης, στην οποία συμμετείχαν 34 διακεκριμένοι εκπρόσωποι εταιρειών και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων. Πρόεδρος της Επιτροπής των PR Awards ήταν η κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων ADandPRLAB & Επιστημονική Υπεύθυνη της CREATIVE+ της Δομής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Συντονιστής της επιτροπής αξιολόγησης ήταν ο κ. Βασίλης Λώλας, Founder, IN-TOUCH COMMUNICATIONS.

Την τελετή απονομής παρουσίασε ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής, ενώ Official Publication ήταν το περιοδικό Marketing Week.

pr awards 1

 

Η Clip News δίπλα στους επαγγελματιες του PR

Ως κύριος χορηγός των PR Awards για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Clip News δήλωσε δυναμικά το «παρών», όχι απλώς για να υποστηρίξει τον θεσμό, αλλά για να ενισχύσει μια κοινότητα που εξελίσσεται, τολμά και εμπνέει. Στην εποχή του real-time data, της Τεχνητής Νοημοσύνης και της διαρκούς πληροφορίας, η αξία της σωστής παρακολούθησης και ανάλυσης της δημοσιότητας είναι πιο καθοριστική από ποτέ. Στηρίζοντας ενεργά τον κλάδο του PR, είτε τις in-house ομάδες των brands είτε τα PR agencies, επενδύουμε στα εργαλεία Media Monitoring και Consumer Intelligence που βοηθούν τους επαγγελματίες της επικοινωνίας να αποκτήσουν στρατηγικό πλεονέκτημα και να μετατρέψουν τα δεδομένα σε ουσιαστικές αφηγήσεις.

 

Μια ξεχωριστή στιγμή για την ομάδα μας

Μια ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς για εμάς ήταν η απονομή του Platinum Award στην GRAVITY THE NEWTONS για την καμπάνια «Ξυπνήστε. Ώρα για ύπνο!» σε συνεργασία με την IKEA HOUSEMARKET. Το βραβείο παρέδωσε η Vice-President Media Intelligence της Clip News, Κατερίνα Κεχαγιά, τιμώντας μία ομάδα που με στρατηγική, χιούμορ και ευαισθησία κατάφερε να ξεχωρίσει στην κατηγορία Best PR Campaign per Sector.

pr awards 3

 

Τα highlights της φετινής διοργάνωσης

Με αυξημένες συμμετοχές (+22% σε έργα και +18% σε εταιρείες συγκριτικά με το 2024), τα PR Awards 2025 απέδειξαν ότι η επικοινωνία στην Ελλάδα ανεβαίνει επίπεδο.

Ξεχώρισαν μεταξύ άλλων:

  • Alpha Bank ως In-House PR Team of the Year
  • MSL/Publicis Groupe ως PR Agency of the Year
  • Η καμπάνια «Εθνική Ασφαλιστική: Εδώ, για την επόμενη ημέρα» ως PR Campaign of the Year
  • Επιπλέον, η “Σχεδία” τιμήθηκε για το κοινωνικό της έργο, με μια διάκριση που υπενθυμίζει ότι η επικοινωνία μπορεί να είναι καταλύτης κοινωνικής αλλαγής.

pr awards 2

 

Συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σας

Στην Clip News, η υποστήριξή μας στον κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων δεν περιορίζεται σε μια τελετή ή ένα hashtag. Είναι μια διαρκής δέσμευση για ποιοτική πληροφόρηση, με αξιόπιστα data δημοσιότητας, τεχνολογική καινοτομία και ουσιαστική συνεργασία.

Όπως δήλωσε η Αντιπρόεδρος της εταιρείας μας, κ. Κεχαγιά, μετά την τελετή απονομής:

«Η Clip News έχει τη χαρά να στηρίζει για ακόμη μία χρονιά τα PR Awards της Boussias, έναν θεσμό που αναδεικνύει την αριστεία, την καινοτομία και τη δύναμη της επικοινωνίας. Σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις και ευκαιρίες, όπου τα Social Media και η Τεχνητή Νοημοσύνη διαμορφώνουν νέους κανόνες στο πεδίο της επικοινωνίας και του PR, η Clip News παραμένει αφοσιωμένη στο να προσφέρει προηγμένες και αξιόπιστες λύσεις media monitoring και consumer intelligence. Στόχος μας είναι να ενδυναμώνουμε τους επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων και της εταιρικής επικοινωνίας, υποστηρίζοντας το έργο τους με ακρίβεια, ταχύτητα και καινοτομία».

pr awards 4

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα στους νικητές που διαμορφώνουν το μέλλον της ελληνικής επικοινωνίας με έμπνευση και τόλμη. Μάθετε περισσότερα για το πώς η Clip News υποστηρίζει τον κλάδο του PR με real-time Media Monitoring και AI tools.

LinkedIn Monitoring Locally Made

LinkedIn Monitoring Locally Made

Το LinkedIn είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, αλλά οι συζητήσεις που επηρεάζουν το brand σας είναι συνήθως τοπικές. Τα περισσότερα social listening tools αντιμετωπίζουν την Ελλάδα ως μια μικρή κουκκίδα σε μια τεράστια ροή δεδομένων. Η Clip News αντιστρέφει αυτήν την κατάσταση, τοποθετώντας το ελληνόφωνο περιεχόμενο, τους Έλληνες χρήστες και τις επιχειρηματικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας, στο επίκεντρο της υπηρεσίας LinkedIn Monitoring. Παρακάτω θα βρείτε μια συνοπτική εικόνα του τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες Επικοινωνίας, Marketing και PR, και πώς γεφυρώνει τα κενά που αφήνουν τα εργαλεία «one size fits all».

 

1. Φτιαγμένο για το ελληνόφωνο οικοσύστημα LinkedIn

Με περισσότερους από 2 εκατομμύρια τοπικούς χρήστες και 55.000 εταιρικές σελίδες, η Ελλάδα φιλοξενεί μια πυκνή επαγγελματική κοινότητα που οι διεθνείς πλατφόρμες social listening σπάνια χαρτογραφούν σωστά. Η Clip News αποτυπώνει αυτό το οικοσύστημα εγγενώς: μπορείτε να παρακολουθείτε αναφορές στα Ελληνικά, να εμβαθύνετε σε hashtags και να ακολουθείτε opinion leaders με επιρροή στη χώρα μας.

 

2. Tracking posts που έχουν νόημα για reputation management

Επιλέξτε τα keywords που θέλετε να καταγράψετε και οι trackers της Clip News θα συλλέξουν όλα τα posts που περιέχουν λέξεις-κλειδιά, hashtags, brand names, αλλά και άτομα που σας ενδιαφέρουν, ανεξάρτητα αν έχουν LinkedIn profile ή όχι. Το τελικό αποτέλεσμα είναι συγκεντρωμένη πολύτιμη πληροφορία για συνολική αποτίμηση της εικόνας του brand σας και των ανταγωνιστών σας στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

 

3. Εύχρηστη πλατφόρμα για άμεση και συνεχή πρόσβαση

Στη user-friendly πλατφόρμα μας μπορείτε να δείτε σε πραγματικό χρόνο (real-time) τα posts που σας αφορούν, να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο mail σας, να εξάγετε τα δεδομένα σε PDF και Excel, ώστε να μπορείτε να λάβετε αποφάσεις άμεσα και στοχευμένα.

 

Αξιοποιήστε τη Δύναμη της Πληροφορίας από το LinkedIn!

Meet our experts

 

4. Πληροφορίες σε επίπεδο author/user για ανακάλυψη opinion leaders

Η παραδοσιακή πρόσβαση μέσω API παρέχει μόνο post metrics. Η Clip News προχωρά παραπέρα, συλλέγοντας αυτόματα τον αριθμό ακολούθων, τον τίτλο θέσης, την τοποθεσία και τη φωτογραφία προφίλ κάθε author. Μπορείτε να δημιουργήσετε ακριβείς λίστες micro influencers ή key opinion leaders, να μετρήσετε την εμβέλειά τους και να συγκρίνετε την απόδοση του περιεχομένου τους στον χρόνο, χωρίς manual αναζήτηση.

 

5. Benchmarking ανταγωνισμού χωρίς μηνιαία όρια στα posts & mentions που γίνονται tracking

Η Clip News καταργεί τα όρια. Παρακολουθήστε ολόκληρο κλάδο, κατατάξτε σελίδες με βάση τις αντιδράσεις ή τον όγκο των posts και ανακαλύψτε ποια formats δίνουν πλεονέκτημα στους αντιπάλους.

 

6. Ευέλικτη τιμολόγηση προσαρμοσμένη σε ελληνικά budgets

Αντί για χρέωση ανά χρήστη, η Clip News τιμολογεί ανά πακέτο λέξεων κλειδιών, ξεκινώντας από 17€ τον μήνα για μία λέξη κλειδί. Έτσι, μια start up επιχείρηση μπορεί να παρακολουθεί το όνομά της σήμερα και να προσθέτει όρους (ανταγωνιστές, προϊόντα, hashtags) μόνο όταν μεγαλώσει η ανάγκη (και ο προϋπολογισμός), αντί να πληρώνει από την πρώτη στιγμή τιμές πολυεθνικής.

 

7. Τοπική υποστήριξη από ειδικούς

Τέλος, υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Η Clip News δραστηριοποιείται με γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το 1992. Όταν χρειαστεί να ρυθμίσετε ένα query με keywords και hashtags, μιλάτε με αναλυτές που κατανοούν άριστα το εγχώριο μιντιακό τοπίο, χωρίς αναμονή.

 

Η καλύτερη επιλογή για ελληνικά brands

Οι διεθνείς πλατφόρμες social listening λειτουργούν με αρκετούς περιορισμούς σε ό,τι αφορά τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής γλώσσας. Η Clip News αποκαλύπτει ό,τι μετρά πραγματικά για το ελληνικό κοινό, επαληθευμένο από ειδικούς αναλυτές, σε πραγματικό χρόνο και με κόστος που ταιριάζει στα ελληνικά δεδομένα. Αν η φήμη σας εξαρτάται από το τι λένε για το brand σας στο επαγγελματικό δίκτυο, μη συμβιβαστείτε με τον «παγκόσμιο μέσο όρο».

Ζητήστε demo και δείτε πώς κάθε post στο LinkedIn μετατρέπεται σε actionable insight.

Η Clip News στο AI in Marketing Conference 2025

Η Clip News στο AI in Marketing Conference 2025

Η Clip News συμμετείχε ως χορηγός στο AI in Marketing Conference 2025, που διοργανώθηκε από τη Boussias Events και πραγματοποιήθηκε στο OTEAcademy, συγκεντρώνοντας κορυφαία στελέχη της επικοινωνίας, του marketing και της τεχνολογίας. Το συνέδριο ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη στρατηγική marketing, την ανάλυση δεδομένων, τη δημιουργία περιεχομένου και την προστασία της φήμης των brands. Για την Clip News, η στήριξη αυτής της πρωτοβουλίας αντικατοπτρίζει τη διαρκή μας δέσμευση στην καινοτομία και στη διασύνδεση της τεχνολογίας με την επικοινωνία.

 

Η Αντιπρόεδρος της Clip News στη σκηνή

Η Vice-President Media Intelligence της Clip News, Κατερίνα Κεχαγιά, παρουσίασε την ομιλία «AI-Powered Media Monitoring: Transforming Marketing Strategies with Real-Time Insights», κατά τη διάρκεια της οποίας ανέλυσε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το media monitoring από εργαλείο καταγραφής της δημοσιότητας σε στρατηγικό σύμμαχο. Με έμφαση στην ανίχνευση κρίσεων σε πραγματικό χρόνο, την ανάλυση του sentiment (θετικό, ουδέτερο, αρνητικό), και την πρόβλεψη τάσεων, τόνισε πως τα brands μπορούν πλέον να ενισχύσουν την αφήγημά τους και να μεγιστοποιήσουν την εμπλοκή του κοινού. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη σημασία της δεοντολογικής χρήσης της AI, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της ανθρώπινης εποπτείας και της διαφάνειας στα δεδομένα.

AI in Marketing Conference 5

Η ομιλία της στο AI in Marketing Conference περιελάμβανε το πρόσφατο πραγματικό case study με τις φθορές στην Εθνική Πινακοθήκη από τον βουλευτή “Νίκης” Νίκο Παπαδόπουλο. Το θέμα είχε συγκεντρώσει 2.156 δημοσιεύματα, posts και σχόλια σε websites και social media σε μόλις 2 ώρες και πάνω από 100.000 μέσα σε 10 ημέρες! Τα στελέχη marketing και επικοινωνίας μπορούν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία χωρίς να «θυσιάζουν» τον έλεγχο της εικόνας του brand τους με εργαλεία όπως:

  • Thematic clustering
  • Real-time monitoring
  • Sentiment analysis
  • Email alerts

Και κυρίως… με συνδυασμό ανθρώπινης εμπειρίας και AI τεχνολογίας.

AI in Marketing Conference 2

 

Τι είπαν οι υπόλοιποι ομιλητές

  • Η Ντέμη Καζάση (Digital Team Member, Hellenic Advertisers Association) μίλησε για τον επανασχεδιασμό της παγκόσμιας marketing διαδικασίας, εστιάζοντας σε ψηφιακές εμπειρίες και πειραματισμό.
  • Η Nicole Mezzasalma (Senior Consultant & Innovation, Battenhall) παρουσίασε πώς η AI επηρεάζει τη στρατηγική στα social media, με παραδείγματα και πρακτικά εργαλεία.
  • Ο Charlie Hills (Founder, Cognified) ανέλυσε πώς να παράγεται αυθεντικό AI περιεχόμενο που πραγματικά μετατρέπει και δεν αποξενώνει το κοινό.
  • Η Ιουστίνη Παπαβασιλείου (Business Unit Director – Marketing Strategy, Consumer Insights & MarTech Solutions, MAX Greece) ανέλυσε πώς η AI βοηθά στη μείωση του media waste και στη δημιουργία αποδοτικών, data-driven καμπανιών.
  • Ο Oliver Yonchev (Founder, cocreatd) αμφισβήτησε τη φήμη ότι η AI «σκοτώνει» τη δημιουργικότητα, προτείνοντας τρόπους συνύπαρξης.
  • Η Ελεάννα Ταβλικού (Instructor, Knowcrunch & Digital Creator, Human Minds) ανέδειξε την επανάσταση στα οπτικά μέσα μέσω AI, με case studies για εξατομικευμένο και αποδοτικό περιεχόμενο.
  • Η Έλενα Μπούκα (AI Legal Counsel) παρουσίασε τις εξελίξεις της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας για την AI, τις απαγορεύσεις, τις ρυθμίσεις για το generative AI και τι σημαίνουν για το marketing.
  • Η Τάνια Γιακουμάκη (General Manager, Curious Ahead) μίλησε για την ενσωμάτωση AI στις στρατηγικές επιχειρησιακής ανάπτυξης και branding.
  • Ο Χρήστος Πασάς (Digital Business Unit Director | Head of AI, Curious Ahead) εισήγαγε την έννοια του Generative Engine Optimization (GEO) και την ανάγκη προστασίας της φήμης σε AI-driven αναζητήσεις.
  • Dan Debnam (Founder, Inovara) εξήγησε πώς οι AI agents αλλάζουν ριζικά το SEO και την αναζήτηση περιεχομένου.
  • Jérémy Grandillon (CEO, TC9) τόνισε πώς η AI μπορεί να εξαλείψει τις χρονοβόρες διαδικασίες στις πωλήσεις και να αυξήσει την απόδοση.

 

Final Insights – Μαθήματα και Προοπτικές

Η τελική συζήτηση της πρώτης μέρας του AI in Marketing Conference, υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου Robert Pefanis, ανέδειξε τις κύριες τάσεις και τα επόμενα βήματα στην αξιοποίηση της AI στο marketing. Συμμετείχαν οι Ιωάννης Καμηλάκης (Marketing Director, Public Group), Πάνος Μπάσιος (Digital, Data & Analytics Director, MSD) και Μαίριλυ Μητροπούλου (Country Marketing Manager, Plum), παρουσιάζοντας πρακτικές εφαρμογές AI σε πωλήσεις, περιεχόμενο και στρατηγική.

AI in Marketing Conference 3

Η Clip News συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στο μέλλον του media monitoring με ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, δίνοντας το παρόν σε σημαντικά συνέδρια και στηρίζοντας τον δημιουργικό και στρατηγικό μετασχηματισμό της αγοράς. Παρακολουθήστε τις εξελίξεις μαζί μας – γιατί η πληροφορία είναι δύναμη και η τεχνητή νοημοσύνη είναι ο επιταχυντής της!

 

Περισσότερες πληροφορίες για το AI in Marketing Conference μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η Clip News Χορηγός των PR Awards 2025

Η Clip News Χορηγός των PR Awards 2025

Με ιδιαίτερη χαρά, η Clip News είναι ο κύριος χορηγός των PR Awards 2025, του κορυφαίου θεσμού που αναδεικνύει τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές πρακτικές στον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Για 4η συνεχόμενη χρονιά, τα PR Awards, που διοργανώνονται από την εταιρεία BOUSSIAS, τιμούν εκείνους που διαμορφώνουν το τοπίο της επικοινωνίας στη χώρα μας. Στρατηγικές που εμπνέουν, καμπάνιες που ξεχωρίζουν, κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη, ομάδες που απογειώνουν τη δημιουργικότητα και μεταμορφώνουν την πρόκληση σε ευκαιρία.

Η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 29 Απριλίου 2025 στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής. Ώρα προσέλευσης: 18:30.

Ως ηγέτης στον τομέα του Media Monitoring από το 1992, στηρίζουμε έμπρακτα πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ποιότητα, την καινοτομία και τη διαφάνεια στον χώρο της επικοινωνίας. Η συμμετοχή μας ως κύριος χορηγός στα PR Awards επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην ανάδειξη της επαγγελματικής αριστείας και τη συνεχή πρόοδο του κλάδου.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ.

LinkedIn Monitoring Case Study: Banking Sector

LinkedIn Monitoring Case Study: Banking Sector

LinkedIn Monitoring: Πώς οι Ελληνικές Τράπεζες Μπορούν να Κερδίσουν το Παιχνίδι στο LinkedIn με Αξιόπιστα Δεδομένα

 

Με μια ματιά

Το LinkedIn αποτελεί πλέον κρίσιμο εργαλείο στρατηγικής επικοινωνίας για τις τράπεζες.  Η Clip News, βραβευμένη από τον διεθνή οργανισμό AMEC,  προσφέρει την εξειδικευμένη λύση LinkedIn Monitoring, με στόχο την ενίσχυση της φήμης, τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής και την κατανόηση του ανταγωνισμού μέσω real-time data στην πλατφόρμα Clip News Portal.

Στόχοι

  • LinkedIn Monitoring σε πραγματικό χρόνο & καταγραφή επικοινωνιακών ενεργειών
  • Κατανόηση sentiment (positive, neutral, negative) & εντοπισμός θεματικών που αποδίδουν περισσότερο
  • Βελτιστοποίηση της στρατηγικής περιεχομένου & παρακολούθηση ανταγωνισμού

Λύσεις

  • AI-powered συλλογή δεδομένων με παρακολούθηση keywords, hashtags & users
  • User-friendly πλατφόρμα με real-time alerts
  • Benchmarking με ανταγωνισμό

*Premium Solutions:

  • Tagging ανά θέμα ή κατηγορία & διόρθωση sentiment σε όλα τα δεδομένα
  • Custom reports με KPIs από αναλυτές

Οφέλη

  • Πλήρης έλεγχος της παρουσίας στο LinkedIn & εντοπισμός ενεργειών ανταγωνισμού
  • Ενίσχυση του engagement στο κοινό-στόχος & έγκαιρη διαχείριση κρίσεων δημοσιότητας
  • Βελτιωμένη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων

 

Γιατί LinkedIn Monitoring & Γιατί Τώρα;

Το LinkedIn είναι σήμερα το πιο ισχυρό επαγγελματικό social media channel για τις τράπεζες, τόσο σε επίπεδο εταιρικής προβολής, όσο και σε επίπεδο δικτύωσης και ανάπτυξης. Με πάνω από 2 εκατομμύρια χρήστες και πάνω από 55.000 εταιρείες στην Ελλάδα, το LinkedIn έγινε αναπόσπαστο κομμάτι κάθε σοβαρής στρατηγικής επικοινωνίας. Δεν είναι ένα ακόμα κανάλι social media, αλλά αποτελεί ένα εργαλείο προβολής, ενίσχυσης της φήμης και δημιουργίας εμπιστοσύνης.

Όμως η παρουσία στο LinkedIn, χωρίς παρακολούθηση και δεδομένα, είναι σαν να κινούμαστε στα τυφλά. Τα Analytics που περιλαμβάνει η πλατφόρμα του LinkedIn παρέχουν ορισμένα σημαντικά insights για τα owned posts, δηλαδή τις αναρτήσεις σας. Ωστόσο, οι δυνατότητες εντοπισμού όλων των αναφορών για το brand σας ή άμεσης σύγκρισης με τον ανταγωνισμό είναι περιορισμένες.

 

Οι Τράπεζες στο Μικροσκόπιο

Για να γίνει κατανοητό με ποιον τρόπο η νέα μας υπηρεσία LinkedIn Monitoring μπορεί να είναι πρακτικά χρήσιμη για τα brands, επιλέξαμε ενδεικτικά τις συστημικές τράπεζες για τους παρακάτω λόγους που θεωρούμε ότι ισχύουν και για πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους:

  • Το LinkedIn έχει εξελιχθεί σε ένα πλήρως λειτουργικό κανάλι marketing, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει αυτόνομα την προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών και καμπανιών.
  • Παράλληλα, το LinkedIn μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε omnichannel στρατηγικές, ενισχύοντας σημαντικά την αποτελεσματικότητα επικοινωνιακών πρωτοβουλιών που «τρέχουν» ταυτόχρονα σε άλλα μέσα (π.χ. τηλεόραση, έντυπα, digital μέσα, ενέργειες PR).
  • Τα brands βρίσκονται διαρκώς στο μικροσκόπιο. Ένα λάθος post, ένα αρνητικό σχόλιο ή ένας παρεξηγημένος τόνος μπορούν να δημιουργήσουν μια χιονοστιβάδα αντιδράσεων.
  • Οι ομάδες PR και marketing καλούνται να αποδείξουν με αριθμούς την αποτελεσματικότητα καμπανιών, δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) ή ενεργειών Thought Leadership, όπως είναι η συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών σε συνέδρια.

Με βάση τα παραπάνω, ενεργοποιήσαμε ένα LinkedIn Monitoring λογαριασμό, επιλέξαμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά (keywords) και συλλέξαμε σχετικά posts (834) για διάστημα 1 μήνα. Η διαδικασία αυτή μας επέτρεψε να έχουμε δεδομένα για τις συστημικές τράπεζες για τα παρακάτω metrics:

  • Για κάθε post που περιέχει το keyword που επιλέχθηκε: URLs, Hashtags, Reactions count, Comments count
  • Για κάθε post ενός author που επιλέχθηκε: Username, Followers count, Profile image, Location

 

Τι Κερδίζετε με το LinkedIn Monitoring

1. Real-time παρακολούθηση αναφορών για το brand σας

  • Ποιος μιλάει για την τράπεζά σας; Τι λέει; Σε ποιο ύφος;
  • Εντοπισμός αρνητικών posts από χρήστες στο LinkedIn, ανταγωνιστές, αλλά και εργαζόμενους της τράπεζας.

Φυσικά, το LinkedIn Monitoring δεν αποτρέπει μια κρίση δημοσιότητας. Σίγουρα όπως βοηθά να τη διαχειριστείτε άμεσα και να κερδίσετε ξανά την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

2. Σύγκριση με τους άμεσους ανταγωνιστές σας (Benchmarking)

  • Ποιο περιεχόμενο των άλλων τραπεζών φέρνει engagement;
  • Πότε δημοσιεύουν και τι format χρησιμοποιούν (polls, videos, multi-image posts);
  • Ποια είναι τα gaps που μπορείτε να αξιοποιήσετε προς όφελός σας;

Με τα σωστά δεδομένα πάντα διαθέσιμα μπροστά σας σε μια πλατφόρμα Monitoring, μπορείτε να παρακολουθείτε τις ενέργειες του ανταγωνισμού και να προσαρμόζετε το περιεχόμενό σας, προκειμένου να ακολουθήσετε ένα trend του κλάδου σας ή να διαφοροποιηθείτε.

3. Καταγραφή Topics & Sentiment

  • Πώς αλλάζει το sentiment (δηλαδή θετικό, ουδέτερο, αρνητικό) σχετικά με το brand σας με την πάροδο του χρόνου;
  • Τι περιμένει το κοινό από την επικοινωνία σας; Ποια θεματική προσελκύει υψηλότερο engagement; Για παράδειγμα, sustainability, ενέργειες ΕΚΕ, νέα προϊόντα ή νέες υπηρεσίες;

Κατανοώντας τι ενδιαφέρει το κοινό, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ενισχύει την εμπιστοσύνη, την αλληλεπίδραση και τη συνολική εικόνα του brand σας.

 

Τι Παρακολουθούμε Απλά & Κατανοητά

  • Keywords: Λέξεις, φράσεις ή hashtags που είναι σημαντικά για εσάς (το όνομα ενός brand, μιας εταιρείας ή ενός ατόμου).
  • Authors: Eνεργούς χρήστες στο LinkedIn εντός Ελλάδας (πάνω από 1 εκατομμύριο χρήστες, αριθμός που συνεχώς αυξάνεται).

 

Γιατί Clip News;

Η Clip News προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις LinkedIn Monitoring που σας δίνουν τον πλήρη έλεγχο της ψηφιακής σας παρουσίας. Με real-time alerts, τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) και εξειδικευμένους αναλυτές, σας βοηθάμε με αξιόπιστα δεδομένα δημοσιότητας να παρακολουθείτε, να αναλύετε και να βελτιστοποιείτε τη στρατηγική σας.

1. User-friendly πλατφόρμα με real-time alerts

  • Άμεση ειδοποίηση για αναφορές στο LinkedIn που αφορούν τις λέξεις-κλειδιά (keywords) και/ή τις σελίδες (pages) που σας ενδιαφέρουν.
  • Dashboard που επιτρέπει την εύκολη παρακολούθηση των δεδομένων από το LinkedIn.
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα για να διαπιστώσετε τι λειτουργεί καλύτερα.

2. AI-powered tool & human expertise

  • Χρήση προηγμένων αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης για συλλογή δεδομένων.
  • Εποπτεία από επαγγελματίες του media monitoring που εξασφαλίζει την ορθότητα των αποτελεσμάτων.
  • Κατηγοριοποίηση θεματολογίας (tagging) και sentiment analysis (θετικό, ουδέτερο, αρνητικό).

3. Εξειδίκευση σε τραπεζικά & χρηματοοικονομικά brands

  • Εμπειρία στην ανάλυση δημοσιότητας για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο.
  • Βαθιά γνώση του τραπεζικού τομέα και των επικοινωνιακών του ιδιαιτεροτήτων.
  • Custom Reports με KPIs που εσείς ορίζετε.

 

Επόμενο Βήμα

Δοκιμάστε το LinkedIn Monitoring Στην Πράξη:

Αν θέλετε να προστατεύσετε τη φήμη του brand σας, να μετρήσετε την απόδοση των ενεργειών σας ή να κατανοήσετε καλύτερα τον ανταγωνισμό σας και το κοινό σας, η Clip News διαθέτει τα εργαλεία και την τεχνογνωσία για να σας παρέχει αξιόπιστα data που θα σας οδηγήσουν σε data-driven αποφάσεις.

Ζητήστε ένα δωρεάν demo και ανακαλύψτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη στρατηγική σας στο LinkedIn με real-time δεδομένα.

19ος Διεθνής Μαραθώνιος «Μέγας Αλέξανδρος»

19ος Διεθνής Μαραθώνιος «Μέγας Αλέξανδρος»

Η Κυριακή 6 Απριλίου ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. Ο 19ος Διεθνής Μαραθώνιος «Μέγας Αλέξανδρος» – bwin κατάφερε να μετατρέψει την πόλη σε μια μεγάλη γιορτή του αθλητισμού, της ενότητας και της αισιοδοξίας.

Περίπου 15.000 δρομείς, από ερασιτέχνες μέχρι κορυφαίους αθλητές, βρέθηκαν στην αφετηρία για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, να ξεπεράσουν τα όριά τους και να ζήσουν τη μαγεία μιας μοναδικής διαδρομής με φόντο την ιστορική κληρονομιά της Μακεδονίας. Χιλιάδες θεατές στήριξαν την προσπάθειά τους με χειροκροτήματα, δημιουργώντας μια ζεστή ατμόσφαιρα που δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο.

 

Ο αθλητισμός συναντά την κοινωνική προσφορά

Η διοργάνωση, πέρα από τον αγωνιστικό της χαρακτήρα, ανέδειξε για ακόμη μια χρονιά τον κοινωνικό της ρόλο, προωθώντας την ένταξη, τη συμμετοχή και την αλληλεγγύη. Παιδιά, οικογένειες και άνθρωποι όλων των ηλικιών βρήκαν χώρο να εκφραστούν, να διασκεδάσουν και να γίνουν μέρος μιας μεγάλης κοινής εμπειρίας.

 

Υψηλό επίπεδο οργάνωσης και διεθνής αναγνώριση

Η επιτυχία του Μαραθωνίου βασίστηκε σε μια άρτια οργανωτική δομή, με τη συμβολή δεκάδων φορέων, εθελοντών και υποστηρικτών. Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν σε πιστοποιημένες διαδρομές και σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το κύρος της διοργάνωσης στο παγκόσμιο δρομικό καλεντάρι.

Η συμβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και η στήριξη θεσμικών φορέων, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο, επιβεβαίωσε τη σημασία του Μαραθωνίου ως θεσμού που προάγει τον πολιτισμό, τον τουρισμό και τη δημόσια υγεία.

Η Clip News στάθηκε περήφανα δίπλα στον 19ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» – bwin ως χορηγός επικοινωνίας, στηρίζοντας το τόσο σπουδαίο αθλητικό και κοινωνικό γεγονός.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα στην επίσημη ιστοσελίδα του www.atgm.gr.

marathon

Τα Greek ICT Awards 2025 στη BEYOND

Τα Greek ICT Awards 2025 στη BEYOND

Η Αθήνα φιλοξένησε φέτος έναν θεσμό που αναδεικνύει την καινοτομία και την τεχνογνωσία της ελληνικής αγοράς Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών: τα Greek ICT Awards, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης BEYOND 2025 (4–6 Απριλίου), στο Metropolitan Expo.

Με έντονη παρουσία από επιχειρήσεις, φορείς και στελέχη που διαμορφώνουν το μέλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού, τα βραβεία αποτέλεσαν το επίκεντρο ενός θεσμού που τιμά έργα με αντίκτυπο – όχι μόνο τεχνολογικό, αλλά και κοινωνικό. Από εφαρμογές που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη μέχρι λύσεις που προσφέρουν απτά αποτελέσματα στην καθημερινότητα οργανισμών και πολιτών, τα έργα που διακρίθηκαν αντιπροσώπευαν το παρόν και το μέλλον της ψηφιακής Ελλάδας.

 

Ένας θεσμός με κύρος και ανεξαρτησία

Η φιλοξενία των Greek ICT Awards από την BEYOND σηματοδοτεί την επιδίωξη της έκθεσης να ενισχύσει την ελληνική τεχνολογική παραγωγή και να της δώσει διεθνή εμβέλεια. Τα βραβεία, ωστόσο, δεν εντάσσονται απλώς στο πρόγραμμα της έκθεσης. Λειτουργούν αυτόνομα, με ανεξάρτητη διαδικασία αξιολόγησης, υπό την ευθύνη της MetaTeam, εξασφαλίζοντας διαφάνεια, εγκυρότητα και υψηλό επίπεδο αξιολόγησης.

 

Συμμετοχή με ουσία

Ο Senior Analyst της Clip News, Γιώργος Μπολάνης, συμμετείχε στην Επιτροπή Αξιολόγησης των Greek ICT Awards 2025, συνεισφέροντας με την πολυετή εμπειρία και τη βαθιά κατανόησή του για την αγορά Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Σύμφωνα με δηλώσεις του, “η διαδικασία αξιολόγησης των συμμετοχών ήταν αυστηρή, με πλήρη τεκμηρίωση, ουσιαστικό διάλογο μεταξύ των μελών της επιτροπής και τελικό κριτήριο τη συνείδηση και τη δικαιοσύνη”.

 

Ένα βήμα μπροστά για τον ελληνικό ψηφιακό χώρο

Η BEYOND 2025 και τα Greek ICT Awards αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα διαθέτει τις δυνατότητες, τα ταλέντα και τη δημιουργικότητα να σταθεί ισότιμα στη διεθνή σκηνή της καινοτομίας. Η ποιότητα των έργων που παρουσιάστηκαν και διακρίθηκαν, σε συνδυασμό με την ωριμότητα της εγχώριας αγοράς ΤΠΕ, δείχνουν ότι η Ελλάδα δεν είναι απλώς ένας «παρατηρητής» των διεθνών εξελίξεων – είναι ένας ενεργός και υπολογίσιμος παίκτης στον χώρο της καινοτομίας.

Η συμμετοχή καταξιωμένων στελεχών, η σοβαρή και τεκμηριωμένη αξιολόγηση, καθώς και η αυξανόμενη θεσμική υποστήριξη, αναδεικνύουν ότι οι τεχνολογικές διακρίσεις στη χώρα μας μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης, ενίσχυσης της εξωστρέφειας και επένδυσης στο ανθρώπινο κεφάλαιο.

 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Adolescence: Digital Listening για τη σειρά-φαινόμενο

Adolescence: Digital Listening για τη σειρά-φαινόμενο

Μετά από την προβολή της στο Netflix, η βρετανική δραματική σειρά “Adolescence” πυροδότησε έντονη κοινωνική συζήτηση και στην Ελλάδα. Με αφετηρία τον 13χρονο πρωταγωνιστή της, η σειρά ανοίγει τη θεματική της εφηβείας, της τοξικής αρρενωπότητας και της επίδρασης των social media στη νεανική ταυτότητα.

Το κοινωνικό buzz που δημιουργήθηκε στα ελληνικά online μέσα (internet και social media) δείχνει πως η σειρά λειτουργεί ως καταλύτης για διάλογο γύρω από ζητήματα ψυχικής υγείας, γονεϊκής ευθύνης και εφηβικής βίας.

 

Δεδομένα ανάλυσης

Η ανάλυση στηρίζεται σε δεδομένα digital listening για τη σειρά Adolescence από την πλατφόρμα Brandwatch, για το διάστημα 13 έως 31 Μαρτίου 2025. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει δημοσιεύσεις από websites και blogs, καθώς και δημόσια σχόλια συζητήσεων σε forums και social media. Μέσα από τα παρακάτω διαγράμματα αποτυπώνεται η ένταση του ενδιαφέροντος, η χρονική του κατανομή, οι συχνότερες λέξεις-κλειδιά, οι τάσεις που αναδύονται και τα κανάλια συζήτησης.

 

Εκρηκτική αύξηση αναφορών

Για το εξεταζόμενο διάστημα οι συνολικές αναφορές για τη σειρά έφτασαν τις 7.287, παρουσιάζοντας αύξηση 16.847% σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα (μόλις 43 αναφορές). Η αύξηση αυτή μαρτυρά ότι η σειρά προκάλεσε ισχυρό αντίκτυπο από τη στιγμή της προβολής της και έπειτα, αγγίζοντας ευαίσθητα κοινωνικά αντανακλαστικά.

adolescence buzz

 

 

Χρονική κατανομή δημοσιότητας

Το γράφημα με τις ημερήσιες αναφορές δείχνει τρεις βασικές κορυφώσεις: 19 Μαρτίου, 24 Μαρτίου και 31 Μαρτίου. Η πρώτη κορύφωση φαίνεται να συνδέεται με την πρεμιέρα της σειράς Adolescence, ενώ η δεύτερη με την ευρεία συζήτηση που ακολούθησε στα social media. Η τρίτη σχετίζεται περισσότερο με τη δημόσια συζήτηση για την προβολή της σειράς στα σχολεία, όπως αναμένεται ότι θα συμβεί στη Βρετανία.

adolescence evolution

 

 

Συχνότερες λέξεις, hashtags και emojis

Το word cloud φανερώνει τη θεματολογία που επικράτησε. Ξεχωρίζουν όροι όπως “social media”, “τοξική αρρενωπότητα”, “ψυχική υγεία”, “γονείς”. Τα hashtags #adolescence, #woke, #ψυχικήυγεία και #adolescencenetflix δείχνουν τη συναισθηματική και θεματική φόρτιση των αναρτήσεων. Οι φράσεις που εμφανίζονται καταγράφουν την ευρύτερη κοινωνική αγωνία για το πώς βιώνουν την εφηβεία οι νέοι στη σύγχρονη εποχή.

adolescence cloud

 

 

Μετατόπιση θεματολογίας

Το διάγραμμα με τα trending topics αποτυπώνει ποια θέματα γνώρισαν τη μεγαλύτερη δυναμική. Οι όροι στα αριστερά αναδεικνύουν τις θεματικές που σχολιάστηκαν περισσότερο αρχικά, ενώ οι όροι στα δεξιά παρουσιάζουν αυξητική τάση καθώς οι μέρες περνούν. Η αύξηση της συχνότητας θεματικών όπως “προκαλέσει αίσθηση”, “απεχθής η βία”, “σφίγγει το στομάχι” αποκαλύπτει τις τάσεις που διαμορφώνονται για το θέμα, από το κοινωνικό βάθος της σειράς έως τη δυσαρέσκεια ή τις ανησυχίες που εγείρονται.

digital listening trends

 

 

Πηγές αναφορών

Το pie chart δείχνει πως οι περισσότερες αναφορές προήλθαν από online news (44%) με σχετικά άρθρα. Ακολουθούν τα δημόσια σχόλια στο Facebook (28%) και με μικρή διαφορά τα σχόλια στο X (26%). Αυτό υποδεικνύει ότι η συζήτηση για τη σειρά Adolescence ξεκίνησε από τα ενημερωτικά μέσα, αλλά πολύ γρήγορα εξαπλώθηκε οργανικά στα κοινωνικά δίκτυα, επιβεβαιώνοντας την ικανότητα των θεματικών σειρών να μετατρέπονται σε κοινωνικό φαινόμενο.

sources

 

 

Τα X posts με τη μεγαλύτερη απήχηση

Ενδεικτικά για το εύρος των συναισθημάτων και των απόψεων που προκάλεσε στο ελληνικό κοινό η σειρά Adolescence είναι τα σχόλια στο X με τα περισσότερα reposts. Χρήστες εξύμνησαν τη σειρά ως «αριστούργημα» και «σκληρή πραγματικότητα του τώρα», ενώ άλλοι την είδαν ως αφορμή για γονεϊκή αυτοκριτική και ενεργότερη συμμετοχή στην ψυχική υγεία των εφήβων.

Σχόλια με χιουμοριστικό τόνο για τις συζητήσεις γονέων-παιδιών ή προτάσεις για συναφή βιβλία εμπλούτισαν τον διάλογο, δίνοντας έναν παιδαγωγικό χαρακτήρα. Ταυτόχρονα, εμφανίστηκαν και επικριτικές φωνές για τη θεματολογία της σειράς, κάτι που υπογραμμίζει πως το περιεχόμενο δεν άφησε κανέναν αδιάφορο.

adolescence posts

 

 

Γιατί έχει αξία το digital listening

Η περίπτωση του “Adolescence” επιβεβαιώνει τη στρατηγική αξία του digital listening για τους υπεύθυνους marketing, PR και brand strategy. Η δυνατότητα να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο τη συναισθηματική και θεματική κατεύθυνση της δημόσιας συζήτησης προσφέρει κρίσιμα insights για τη διαχείριση της φήμης και την ανάπτυξη περιεχομένου.

Για τα brands και τους επικοινωνιακούς φορείς, αυτή η εικόνα είναι κομβική για να προσαρμόσουν τον τόνο, τα μηνύματα και τη στρατηγική τους, ανταποκρινόμενοι με ακρίβεια σε ό,τι απασχολεί το κοινό τη δεδομένη στιγμή.

 

Ταυτότητα ανάλυσης

Digital Listening Tool: Brandwatch
Date Range: 13-31/03/2025
Sources: Websites, Blogs, Forums, Social Media (με τους περιορισμούς που ορίζει κάθε μέσο)
Keywording/Analysis: Clip News

 

Περιορισμοί Αναζήτησης

Η πλατφόρμα Brandwatch συλλέγει δεδομένα από websites, blogs, forums, social media (X, Facebook, Instagram, Reddit, Tumblr, κ.α.) με τους περιορισμούς που ορίζει κάθε μέσο. Για παράδειγμα, συζητήσεις σε κλειστά forums ή Facebook private groups δεν συλλέγονται.

 

Η παραπάνω ανάλυση αποτελεί μια ενδεικτική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα των data δημοσιότητας και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα.