Radio & TV Monitoring: Η Σημασία της Παρακολούθησης στην Ψηφιακή Εποχή

Radio & TV Monitoring: Η Σημασία της Παρακολούθησης στην Ψηφιακή Εποχή

Ένα Απαραίτητο Εργαλείο σε Έναν Κορεσμένο Ψηφιακό Κόσμο

Radio & TV Monitoring.. Είναι άραγε χρήσιμο για τον κλάδο της επικοινωνίας και του PR στη σημερινή εποχή των ψηφιακών μέσων; Παρόλο που τα social media και τα ενημερωτικά websites κυριαρχούν, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση εξακολουθούν να παραμένουν ισχυροί πυλώνες ενημέρωσης. Παρέχουν μια αμεσότητα και συναισθηματική σύνδεση με το κοινό που λίγα άλλα μέσα μπορούν να ανταγωνιστούν.

Η αποδελτίωση ραδιοφώνου και τηλεόρασης (Radio & TV Monitoring) είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση της δημόσιας αντίληψης, τη στρατηγική διαχείριση φήμης και τη βελτιστοποίηση αποφάσεων. Οι επιχειρήσεις που παραβλέπουν αυτά τα παραδοσιακά μέσα διατρέχουν τον κίνδυνο να χάσουν σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να καθορίσουν την επιτυχία τους.

Η σημασία του Radio & TV Monitoring δεν περιορίζεται μόνο στις επιχειρήσεις. Είναι εξίσου σημαντική για κυβερνήσεις, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και δημόσια πρόσωπα που επιθυμούν να κατανοήσουν τις τάσεις της κοινής γνώμης και να βελτιώσουν τη στρατηγική επικοινωνίας τους.

 

Άμεση Πρόσβαση σε Πληροφορίες

Η δυνατότητα real-time Radio & TV Monitoring επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν άμεση εικόνα για το τι λέγεται για το brand τους σε μεγάλους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς. Οι πληροφορίες αυτές βοηθούν στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στην προσαρμογή μιας καμπάνιας και στη διαχείριση κρίσεων.

Η Clip News προσφέρει άμεσες ειδοποιήσεις στο mail σας (alert) για οποιαδήποτε αναφορά σχετική με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που σας ενδιαφέρουν, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την τάχιστη ενημέρωσή σας.

 

Αξιοποιήστε τη Δύναμη της Πληροφορίας από Ραδιόφωνο & TV!

Meet our experts

 

 

Ενίσχυση της Φήμης με Στρατηγικές Παρεμβάσεις

Η συνεχής αποδελτίωση ραδιοφώνου και τηλεόρασης δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να διαχειρίζονται τη φήμη τους αποτελεσματικά, καθώς επιτρέπει την καλλιέργεια μιας ισχυρής και σταθερής δημόσιας εικόνας. Μέσα από την ανάλυση δεδομένων, οι εταιρείες μπορούν να αναγνωρίσουν ευκαιρίες για βελτίωση. Επιπλέον, η κατηγοριοποίηση περιεχομένου και η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) βοηθούν στον εντοπισμό τάσεων που μπορούν να καθοδηγήσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και να ενισχύσουν τη σχέση ενός brand με το κοινό.

 

Απόκριση σε Κρίσεις: Η Δύναμη της Άμεσης Αντίδρασης

Οι κρίσεις αρνητικής δημοσιότητας μπορούν να ξεκινήσουν από μια απλή αναφορά και να εξελιχθούν γρήγορα σε κάτι μεγαλύτερο. Η παρακολούθηση ραδιοφώνου και τηλεόρασης λειτουργεί ως ένα σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης για τους υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων εντός brand. Οι οργανισμοί μπορούν να ανιχνεύσουν αρνητικές εξελίξεις πριν αυτές εξελιχθούν σε σοβαρές κρίσεις και να λάβουν άμεσα μέτρα. Αυτή η άμεση ανταπόκριση συμβάλλει στη διατήρηση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης του κοινού.

 

Κατανόηση Ανταγωνισμού

Η κατανόηση της στρατηγικής των ανταγωνιστών είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, καθώς της επιτρέπει να παραμένει ανταγωνιστική και να ενημερώνεται εγκαίρως για κινήσεις της αγοράς. Με το Radio & TV Monitoring, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τις τακτικές και τη μεθοδολογία προβολής των ανταγωνιστών, αλλά και να αξιολογήσουν την απήχηση των καμπανιών τους στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση.

Επιπλέον, η περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων σε βάθος, όπως το Share of Voice (SoV) και το sentiment, παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τη σύγκριση με τον ανταγωνισμό, καθώς και για τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται τους ανταγωνιστές. Μέσω αυτών των πληροφοριών, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν κενά στην αγορά, να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους και να δημιουργήσουν πιο στοχευμένες καμπάνιες που θα μεγιστοποιήσουν την απήχησή τους.

 

Τεχνολογία AI: Η Επανάσταση στο Radio & TV Monitoring

Με την υποστήριξη τεχνητής νοημοσύνης (AI), η Clip News παρέχει πρωτοποριακές λύσεις αποδελτίωσης ραδιοφώνου και τηλεόρασης. Από τη μετατροπή ήχου σε κείμενο με ακρίβεια άνω του 90% μέχρι τη συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η σύγχρονη πλατφόρμα μας προσφέρει ευκολία και ακρίβεια. Η αυτόματη μετάφραση, οι προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης, καθώς και η εξαγωγή και αποθήκευση των δεδομένων, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να έχουν πλήρη έλεγχο του περιεχομένου.

 

Επένδυση με Στρατηγική: Γιατί Αξίζει

Σε έναν κόσμο όπου οι πληροφορίες ρέουν αδιάκοπα, η παρακολούθηση ραδιοφώνου και τηλεόρασης είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Εξασφαλίζει πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες, ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και διατηρεί τη φήμη ενός brand σε υψηλά επίπεδα. Η επένδυση σε υπηρεσίες Radio & TV Monitoring δεν είναι μόνο θέμα πληροφοριών, αλλά και στρατηγικής.

Η δυνατότητα να γνωρίζεις τι συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο, να προσαρμόζεις την επικοινωνία σου και να διαχειρίζεσαι το brand σου με ακρίβεια είναι ανεκτίμητη για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Ειδικά σε συνδυασμό με monitoring εντύπων, internet και social media, παρέχεται μια σφαιρική εικόνα για τη δημοσιότητα ενός brand.

Kimberly Guilfoyle: Η Δημοσιότητα Μέσα από τον Φακό του Digital Listening

Kimberly Guilfoyle: Η Δημοσιότητα Μέσα από τον Φακό του Digital Listening

Η Kimberly Guilfoyle, η νέα Πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Ελλάδα, αποτέλεσε αντικείμενο έντονης δημοσιότητας και σχολιασμού. Η επαγγελματική της διαδρομή -από την καριέρα της ως εισαγγελέας και παρουσιάστρια στο FOX μέχρι τη σχέση της με τον Donald Trump Jr.- συγκέντρωσε το ενδιαφέρον ελληνικών και διεθνών μέσων, δημιουργώντας ένα πλούσιο πεδίο για ανάλυση μέσω των εργαλείων Digital Listening.

 

Digital Listening: Το Μυστικό για τη Διαχείριση της Δημοσιότητας

Οι αναλυτές της Clip News, αξιοποιώντας την πλατφόρμα Brandwatch, επεξεργάστηκαν και ανέλυσαν χιλιάδες δεδομένα από ειδησεογραφικά sites, blogs, forums και social media στην Ελλάδα (συνολικά 10.182 αναφορές στο θέμα) για το διάστημα 10-19 Δεκεμβρίου 2024. Η ανάλυσή μας αποκάλυψε πολύτιμα insights για τη δημοσιότητα της Kimberly Guilfoyle! Η προσέγγισή μας περιλάμβανε:

  • Αναζήτηση και παρακολούθηση αναφορών στο θέμα με advanced queries.
  • Επεξεργασία αναφορών για κατηγοριοποίηση επιμέρους θεμάτων.
  • Sentiment Analysis για τον εντοπισμό θετικών, αρνητικών και ουδέτερων αναφορών.
  • Ποσοτική και ποιοτική αποτύπωση της δημοσιότητας.

Guilfoyle evolution

 

Evolution: Πώς Εξελίχθηκε η Δημοσιότητα

Η δημοσιότητα για την Kimberly Guilfoyle παρουσίασε σημαντικές διακυμάνσεις, με το υψηλότερο peak αναφορών να εμφανίζεται στις 11 Δεκεμβρίου. Από την ανάλυση προέκυψαν τα εξής:

  1. Έκρηξη αναφορών την ημέρα ανακοίνωσης της υποψηφιότητας.
  2. Ομαλή πτωτική πορεία της δημοσιότητας μέχρι τις 16 Δεκεμβρίου.
  3. Σταθεροποίηση των αναφορών στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ τα ειδησεογραφικά μέσα εμφάνισαν νέα, αλλά όχι έντονη, άνοδο.

Η Kimberly Guilfoyle κέρδισε δημοσιότητα μέσω της επικοινωνίας της με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο, μια κλασική κίνηση των διπλωματών που έρχονται στην Ελλάδα. Εξίσου σημαντική δημοσιότητα έλαβε η αναφορά του Trump Jr. σε άκρως θετικό έως αποθεωτικό τόνο, για τις ικανότητες και την προσωπικότητά της.

 

Sentiment Analysis και Top Topics

Το Digital Listening αποκάλυψε ότι το αρνητικό sentiment κυριάρχησε στο Twitter και στο Facebook, με αναλογία 2:1 έναντι θετικών αναφορών. Η αναλυτική ματιά στα δεδομένα ανέδειξε τρεις βασικούς άξονες αρνητικής δημοσιότητας:

  1. Δηλώσεις της Kimberly Guilfoyle το 2015, που απαξιώνει την συμπεριφορά και τις συνήθειες των Ελλήνων.
  2. Σχόλια για την παρουσία της στο FOX, συχνά με σεξιστικό τόνο.
  3. Ισχυρή επισήμανση του γεγονότος ότι, ως πρώην μνηστή του υιού Trump, και μέλος της οικογένειας με την ευρεία έννοια, επελέγη για Πρέσβειρα στην Ελλάδα – μια χώρα που δεν θεωρείται αρκετά σημαντική, ώστε οι ΗΠΑ να εκπροσωπηθούν από στέλεχος του διπλωματικού σώματος.

Guilfoyle topics

 

Η Αντίδραση των Ελληνικών Media

Μια ματιά στα ελληνικά websites, δεδομένου κύρους και αξιοπιστίας, που έδωσαν βάρος και σημαντική προβολή στο θέμα, φέρνει στην κορυφή της κατάταξης τα παρακάτω ενημερωτικά μέσα: protothema.gr, enikos.gr, newsbomb.gr, topontiki.gr. Χωρίς να παρουσιάζει ουσιώδεις διαφορές μεταξύ τους, το μείγμα θεματολογίας και προσέγγισης των συγκεκριμένων μέσων χαρακτηρίζεται από προσεγμένες διατυπώσεις επαγγελματικής δημοσιογραφίας.

Αξίζει να αναφερθεί πάντως ότι υπήρξαν και κάποιοι αναλυτές -κυρίως στον Τύπο και στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα– που έκαναν μνεία του γεγονότος ότι το διπλωματικό έργο στις Πρεσβείες παράγεται από τους διπλωμάτες καριέρας. Αντιθέτως, μια «λαμπερή» επιλογή σαν την Kimberly Guilfoyle δεν προσδιορίζει το πολιτικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, οι συγκεκριμένοι αναλυτές διαμορφώνουν κλίμα σε δεύτερο χρόνο και αφού ολοκληρώθηκε το «σύννεφο» online δημοσιότητας της πρώτης περιόδου με την ανακοίνωση της είδησης.

 

Digital Listening και Διαχείριση Δημόσιας Εικόνας

Παρόλο που δεν μπορούν να γίνουν συγκεκριμένες πολιτικές προβλέψεις βάσει των δεδομένων δημοσιότητας, η ανάλυσή μας καθιστά σαφές ότι η Guilfoyle θα χρειαστεί να αναλάβει πρωτοβουλίες για να αντιστρέψει την αρνητική εικόνα που δημιουργήθηκε αρχικά στα ελληνικά media και ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα.

Με τα σωστά εργαλεία, όπως η πλατφόρμα Brandwatch, και τη στρατηγική αξιοποίηση των δεδομένων δημοσιότητας, προσφέρονται απαντήσεις για την αποτελεσματική διαχείριση της δημοσιότητας. Στην περίπτωση της Kimberly Guilfoyle, τα insights συνέβαλαν στην κατανόηση του sentiment του κοινού και των θεμάτων που απασχολούν περισσότερο.

Το Digital Listening αποδεικνύεται αναντικατάστατο εργαλείο για την ανάλυση της δημόσιας εικόνας. Επιτρέπει στα brands και τα δημόσια πρόσωπα να εντοπίζουν σημεία προς βελτίωση και να αναπτύσσουν στοχευμένες στρατηγικές επικοινωνίας που ενισχύουν τη φήμη τους.

 

Ταυτότητα ανάλυσης

Digital Listening Tool: Brandwatch
Χρονικό διάστημα: 1-19/11/2024
Πηγές: Websites, Blogs, Forums, Social Media (με τους περιορισμούς που ορίζει κάθε μέσο)
Keywording/Analysis: Clip News

 

Η παραπάνω ανάλυση αποτελεί μια ενδεικτική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα των media data και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα.

2025 Media Monitoring: Shaping the New Era

2025 Media Monitoring: Shaping the New Era

Ο Θεόφιλος Αργυριάδης, CEO της Clip News, μίλησε στο adbusiness για τις καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρείας, όπως το LinkedIn Monitoring, για τη χρήση Augmented Intelligence στο Publicity Reporting και για την κάλυψη PR κρίσεων με εξειδικευμένα εργαλεία αποδελτίωσης.

 

adb: Κύριε Αργυριάδη, η Clip News έχει μια διαδρομή 33 ετών. Πού βρίσκεται σήμερα και ποιες είναι οι σημαντικότερες κατακτήσεις σας;

Θ. Αργυριάδης: Η Clip News είναι η παλαιότερη εταιρεία Media Monitoring & Analysis στην Ελλάδα, με γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κύπρο. Αποτελούμε τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη μεγάλων εταιρειών σε Ελλάδα και εξωτερικό που επιδιώκουν να κατανοήσουν τη δημοσιότητα τους. Παράλληλα, οι συνεργασίες μας με οργανισμούς, όπως η FIBEP και η AMEC, καθώς και με ηγέτες σε Media Monitoring Platforms, όπως η Brandwatch, ενισχύουν το δικό μας όραμα. Η διάκρισή μας από την AMEC ως “Organization of the Year 2024” στην κατηγορία μας αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας στην καινοτομία και την ποιότητα.

 

adb: Η αναγνώριση αυτή φέρνει την Clip News στο διεθνές προσκήνιο. Τι σημαίνει για τους πελάτες σας;

Θ. Αργυριάδης: Τον Νοέμβριο 2024 διακριθήκαμε από την AMEC, τη Διεθνή Ένωση για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας. Ως η πρώτη ελληνική εταιρεία που αναγνωρίζεται από τον διεθνή οργανισμό, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτό το επίτευγμα, καθώς αξιολογηθήκαμε με αυστηρά κριτήρια σε 5 τομείς: 1) Technology & Investment, 2) Data, Engagement & Insights, 3) Thought Leadership, 4) Turnover Growth & Footprint, 5) Achievements in Development. Αυτό ουσιαστικά μεταφράζεται σε πρόσβαση των πελατών μας σε εξελιγμένα εργαλεία media intelligence και εξατομικευμένες υπηρεσίες publicity reporting υψηλού επιπέδου, με βάση τα διεθνή πρότυπα.

 

adb: Ποιος είναι ο ρόλος των συνεργασιών στην ανάπτυξή σας;

Θ. Αργυριάδης: Η συνεργασία από το 2002 με τη FIBEP, τη Διεθνή Ένωση Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου, μας έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρουμε υπηρεσίες monitoring διεθνώς και να αυξήσουμε το πελατολόγιο μας στο εξωτερικό με Ευρωπαϊκούς οργανισμούς και πολυεθνικές εταιρείες, ενώ η ένταξή μας στην AMEC το 2023 επέτρεψε να υιοθετήσουμε τα υψηλότερα πρότυπα μέτρησης και αξιολόγησης της επικοινωνίας. Επιπλέον, η συνεργασία με τη Brandwatch, παγκόσμιο ηγέτη στο Digital Listening, επιτρέπει να παρέχουμε real-time insights από το Internet και τα Social Media, προσφέροντας εργαλεία ανταγωνιστικότητας και στρατηγικού σχεδιασμού στα PR agencies και στα στελέχη επικοινωνίας και PR γενικότερα.

media monitoring 3

 

adb: Η επιτυχία μιας εταιρείας βασίζεται συχνά στους ανθρώπους της. Ποια είναι η δική σας προσέγγιση;

Θ. Αργυριάδης: Οι άνθρωποι μας είναι ο πυρήνας της Clip News. Επενδύουμε στην ανάπτυξή τους, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα benefits: από ευκαιρίες δια βίου εκπαίδευσης μέχρι ψυχολογική υποστήριξη και κάλυψη εξόδων για μεταπτυχιακά προγράμματα. Εστιάζουμε στη δημιουργία κουλτούρας που προάγει την καινοτομία και την αριστεία. Η επένδυση στους ανθρώπους μας συντελεί στη δική τους αυτοπραγμάτωση.

 

adb: Μιλήστε μας για τις υπηρεσίες που προσφέρετε και τις καινοτομίες σας.

Θ. Αργυριάδης: Η Clip News παρέχει υπηρεσίες 360° Media Monitoring & Analysis, από αποδελτίωση μέχρι εξειδικευμένη ανάλυση δεδομένων δημοσιότητας. Καλύπτουμε το σύνολο των Social Media, με τελευταία προσθήκη το TikTok, ενώ αναβαθμίσαμε τις υπηρεσίες Reporting & Analysis, συνδυάζοντας τεχνολογία AI με το expertise των αναλυτών μας. Υιοθετούμε μάλιστα το Augmented Intelligence, που συμπληρώνει την ανθρώπινη νοημοσύνη με AI για να την αυξήσει αντί να την αντικαταστήσει. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει να προσφέρουμε προσιτές λύσεις, καθώς οι μηχανές εκτελούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες, ενώ οι media analysts εστιάζουν σε εργασίες που απαιτούν στρατηγική σκέψη και εξειδικευμένη ανάλυση. Η διαδρομή από τα data στα actionable insights μέσω analytics είναι βιωματική εμπειρία για εμάς και προστιθέμενη αξία για τα brands που μας εμπιστεύονται.

 

adb: Πώς προσαρμόζεστε στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς;

Θ. Αργυριάδης: Τον Ιανουάριο 2025 λανσάρουμε επίσημα την υπηρεσία LinkedIn Monitoring & Analysis. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την πλατφόρμα όχι μόνο για branding, αλλά και για δημιουργία σχέσεων και ενέργειες marketing, καθώς οι χρήστες στην Ελλάδα ξεπερνούν  πλέον τους 700.000, ενώ υπάρχουν πάνω από 50.000 εταιρικοί λογαριασμοί. Η υπηρεσία μας παρέχει insights για τα posts, τους influencers και τις συζητήσεις που σχετίζονται με το εκάστοτε brand και τον ανταγωνισμό. Πρόκειται για εργαλείο εμβάθυνσης του data democratization, ώστε εταιρείες και οργανισμοί να δώσουν στα στελέχη τους το απαραίτητο βάθος ανάλυσης για να εντοπίζουν ευκαιρίες και να σχεδιάζουν στοχευμένες καμπάνιες.

 

adb: Η εμφάνιση ενός PR crisis είναι μια διαρκής ανησυχία για πολλές εταιρείες. Πώς η Clip News βοηθά στη διαχείρισή τους;

Θ. Αργυριάδης: Έχουμε αναπτύξει εξειδικευμένες υπηρεσίες για την κάλυψη κρίσεων, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής και ανθρώπινη εξειδίκευση. Το Crisis Summary Report παρέχει 24/7 ενημέρωση με περιλήψεις που αναδεικνύουν τα σημαντικά σημεία μιας κρίσης δημοσιότητας, συνοδευόμενες από αναφορές πηγών και σχολίων του κοινού. Το Crisis Analysis Report εμβαθύνει ποσοτικά και ποιοτικά, δίνοντας μεταξύ άλλων όγκο αναφορών (Buzz), πορεία της κρίσης (Evolution), συναίσθημα (Sentiment Analysis). Με αυτές τις λύσεις, οι επαγγελματίες επικοινωνίας και PR έχουν άμεσα πλήρη εικόνα, ώστε να αντιδράσουν γρήγορα και αποτελεσματικά.

 

adb: Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της Clip News;

Θ. Αργυριάδης: Να παραμείνουμε στην αιχμή της τεχνολογίας και να υπερβαίνουμε προσδοκίες. Η Clip News θα εξακολουθήσει να επενδύει στα AI tools για να προσφέρει ευέλικτες υπηρεσίες media monitoring που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και προσδίδουν αξία. Με τον τρόπο αυτό θα παραμείνουμε στρατηγικός συνεργάτης των brands, ώστε να μετατρέπουν τα data της δημοσιότητας σε επιχειρηματική επιτυχία.

 

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στο adbusiness στις 16 Δεκεμβρίου 2024.

media monitoring 5

Annual Publicity Reports που κάνουν τη διαφορά στην PR στρατηγική

Annual Publicity Reports που κάνουν τη διαφορά στην PR στρατηγική

Με την αλλαγή του έτους, οι επιχειρήσεις βρίσκονται μπροστά σε μια μοναδική ευκαιρία: να αξιολογήσουν τη δημοσιότητα των brands τους μέσα από ολοκληρωμένα Publicity Reports. Αυτά τα ετήσια overviews δεν αποτελούν απλά μια απολογιστική καταγραφή της δημοσιότητας, αλλά είναι εργαλείο στρατηγικής για την επόμενη χρονιά και συμβάλλουν στον εντοπισμό σημαντικών insights.

Η Clip News, βραβευμένη από την AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication), παρέχει λύσεις 360° σε Media Monitoring, Digital Listening και Publicity Reporting, αναδεικνύοντας τη σημασία των ετήσιων reports για μια συνολική αποτύπωση της δημοσιότητας.

 

Τι είναι τα Annual Publicity Reports;

Τα Annual Publicity Reports συγκεντρώνουν και αναλύουν media data που αφορούν ένα brand και τους άμεσους ανταγωνιστές του. Υπάρχει η δυνατότητα να περιλαμβάνουν δεδομένα από όλα τα Μέσα (internet, social media, έντυπα, ραδιόφωνο και τηλεόραση), ενώ σημαντική βαρύτητα δίνεται στον συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών metrics, όπως:

  • Buzz: Όγκος αναφορών δημοσιότητας
  • Sentiment analysis: Αξιολόγηση αναφορών ως θετικό, ουδέτερο, αρνητικό
  • Key topics, trends, volume over time, top authors, source impact
  • Competition analysis: Ανάλυση δημοσιότητας ανταγωνισμού με συγκριτικά insights, π.χ. Share of Voice (SoV)

Αυτά τα δεδομένα είναι απαραίτητα για τους επαγγελματίες PR, επικοινωνίας και marketing, ώστε να κατανοήσουν πώς αντιλαμβάνεται το κοινό τα brands τους, αλλά και να εντοπίσουν ευκαιρίες ή απειλές​​.

 

Η Αξία της Ανάλυσης Δημοσιότητας

Τα ετήσια data από μόνα τους δεν επαρκούν για να προσφέρουν σαφείς κατευθύνσεις. Χρειάζονται ανάλυση και ερμηνεία για να μετατραπούν σε χρήσιμες πληροφορίες που θα στηρίξουν τη στρατηγική. Η Clip News παρέχει έμπειρους media analysts και αξιοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες, όπως Machine Learning και AI, για να παράγει reports με actionable insights. Ένα ετήσιο Publicity Report μπορεί να απαντήσει σε καίρια ερωτήματα για κάθε brand:

  • Ποια θέματα ή ενέργειες προκάλεσαν τη μεγαλύτερη δημοσιότητα;
  • Ποιες ήταν οι κορυφαίες πηγές ή τα κανάλια δημοσιότητας​​;
  • Ποια θέματα σχολιάστηκαν αρνητικά;
  • Ποιοι ήταν οι top influencers;
  • Πώς ανταποκρίθηκαν οι χρήστες στα social media σε καμπάνιες σας;

 

Στρατηγική Υπεροχή

Τα Publicity Reports προσφέρουν πολύτιμα συμπεράσματα για τη εικόνα του brand σας στην αγορά. Αξιοποιώντας συγκριτικά δεδομένα, τάσεις και ποιοτική ανάλυση της πληροφορίας, επιτρέπουν τη χάραξη πιο αποτελεσματικών στρατηγικών για:

  • Ενίσχυση του brand awareness
  • Πρόληψη και διαχείριση PR κρίσεων
  • Βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών
  • Σχεδιασμό στοχευμένων ενεργειών

 

Η εξειδίκευση στα Annual Publicity Reports

Η Clip News παρέχει εξατομικευμένα ετήσια reports που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε brand​. Η συνεργασία με κορυφαίους διεθνείς partners, όπως η Brandwatch Consumer Intelligence Platform, καθώς και η συνεχής αναβάθμιση του Clip News Portal για media monitoring, εξασφαλίζουν υψηλή ποιότητα και αξιόπιστα δεδομένα​​.

 

Με το βλέμμα στο 2025

Η αξιοποίηση ενός Publicity Report με τα ετήσια data βοηθά τις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν τη νέα χρονιά με αυτοπεποίθηση. Είναι το εργαλείο που εξοπλίζει τα στελέχη με τη γνώση που χρειάζονται για να πετύχουν τους στόχους τους και να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα​​. Γιατί η επιτυχία είναι πάντα θέμα δεδομένων και στρατηγικής.

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Daily Fax στις 12 Δεκεμβρίου 2024.

TEDxUniversityofMacedonia: Ένα Μοναδικό Ταξίδι στις «Μορφές»

TEDxUniversityofMacedonia: Ένα Μοναδικό Ταξίδι στις «Μορφές»

Το TEDxUniversityofMacedonia επέστρεψε δυναμικά φέτος, για 11η συνεχή χρονιά, το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024, στο Θέατρο Αριστοτέλειο στη Θεσσαλονίκη. Το θέμα της φετινής διοργάνωσης, «Morphes» (Μορφές), αποτύπωσε τη μεταμόρφωση, την εξέλιξη και τη σύνδεση του παρελθόντος με το παρόν και το μέλλον.

 

Ημέρα Γεμάτη Έμπνευση και Συζήτηση

Με περισσότερους από 700 συμμετέχοντες, 12 ομιλητές κύρους και 3 καλλιτεχνικές εμφανίσεις, το event αποτέλεσε μια γιορτή για τις ιδέες, την έμπνευση και τη δημιουργικότητα. Οι παρουσιαστές, Δήμητρα Καβαλάρη και Σπύρος Χατζηαγγελάκης, καθοδήγησαν το κοινό μέσα από ένα μοναδικό ταξίδι σκέψης και έμπνευσης.

Στη σκηνή, ομιλητές όπως η κινηματογραφίστρια Έμμα Δοξιάδη, η επιχειρηματίας Αγγελίνα Χριστοδουλή και ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Πρόδρομος Μοναστηρίδης, μοιράστηκαν μοναδικές ιστορίες, οράματα και ιδέες, εμπνέοντας τους παρευρισκόμενους να αγκαλιάσουν τη δύναμη της αλλαγής.

Όπως τονίστηκε από τη διοργάνωση: «Οι μορφές μάς διαμορφώνουν όσο τις διαμορφώνουμε κι εμείς, αντικατοπτρίζοντας την κληρονομιά και το μέλλον μας».

 

Μέρος της Πολιτιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλονίκης

Το TEDxUniversityofMacedonia έχει καθιερωθεί ως αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής ζωής της Θεσσαλονίκης, ενώ παραμένει αφοσιωμένο στις αξίες της διάδοσης ιδεών, του εθελοντισμού και της συλλογικής προσπάθειας.

 

Η Clip News Ως Υπερήφανος Media Sponsor

Η Clip News, με την εμπειρία της στις υπηρεσίες media monitoring & analysis, στήριξε ενεργά το TEDxUniversityofMacedonia ως media sponsor. Η διοίκηση της εταιρείας είναι περήφανη που συμμετέχει σε αυτή την πρωτοβουλία που συνδέει την τοπική κοινωνία με παγκόσμιες τάσεις και εμπνέει αλλαγή.

TEDxUniversityofMacedonia 2

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διοργάνωση, επισκεφθείτε τον ιστότοπο του TEDxUniversityofMacedonia – Ideas worth spreading.

Publicity Crisis: Συνέντευξη στη Naftemporiki TV

Publicity Crisis: Συνέντευξη στη Naftemporiki TV

Η Αντιπρόεδρος της Clip News, Κατερίνα Κεχαγιά, βρέθηκε για δεύτερη φορά καλεσμένη του δημοσιογράφου Τάκη Σπηλιόπουλου στην εκπομπή “Review” που προβάλλεται στη Naftemporiki TV. Αυτή τη φορά, αφορμή στάθηκε η πρόσφατη δημοσίευση Video της Clip News σχετικά με τη διαχείριση ενός Publicity Crisis.

Η κ. Κεχαγιά ανέδειξε τους τρόπους με τους οποίους οι σύγχρονες λύσεις media monitoring & analysis μπορούν να συμβάλουν καταλυτικά στο δύσκολο έργο που έχουν να φέρουν εις πέρας οι επαγγελματίες επικοινωνίας και PR, όταν καλούνται να διαχειριστούν μια κρίση αρνητικής δημοσιότητας για το brand που εκπροσωπούν.

 

Έγκαιρη ανίχνευση κρίσης μέσω 24/7 media monitoring

Η έγκαιρη ανίχνευση ενός Publicity Crisis αποτελεί το θεμέλιο για τη σωστή διαχείρισή της. Με τη χρήση 24/7 media monitoring, μπορείτε να εντοπίζετε άμεσα αρνητικές αναφορές ή ανησυχητικά μοτίβα στα Social Media, αλλά και σε άλλες πηγές, όπως το Internet, τα Έντυπα, και τα Ραδιοτηλεοπτικά Μέσα (RTV). Ένα σύγχρονο σύστημα παρακολούθησης προσφέρει τη δυνατότητα να αντιδράτε γρήγορα, πριν η κρίση κλιμακωθεί και επηρεάσει ανεπανόρθωτα τη φήμη του brand σας.

 

Αξιολόγηση δεδομένων δημοσιότητας με ποσοτικά και ποιοτικά metrics

Η απλή παρακολούθηση δεν είναι αρκετή – χρειάζεται ουσιαστική αξιολόγηση των δεδομένων που προκύπτουν. Μέσω μιας συνδυαστικής ανάλυσης ποσοτικών και ποιοτικών metrics, μπορείτε να κατανοήσετε το βάθος και την έκταση της κρίσης. Αυτή η διαδικασία σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το μήνυμά σας, ώστε να απευθύνεται με ακρίβεια στις ανάγκες και τις ανησυχίες του κοινού σας.

Στα ποσοτικά metrics εντάσσονται μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

  • Buzz: ο συνολικός αριθμός των δημοσιευμάτων ή σχολίων για το θέμα
  • Evolution: ο αριθμός των δημοσιευμάτων ή σχολίων ανά ώρα ή ανά ημέρα

Στα ποιοτικά metrics ξεχωρίζουν τα παρακάτω:

  • Sentiment: η αξιολόγηση των δημοσιευμάτων ή σχολίων σε θετικό, ουδέτερο, αρνητικό
  • Top authors: τα πιο σημαντικά Μέσα ή οι πιο σημαντικοί χρήστες στα social media, βάσει Reach ή Impact

 

In-depth analysis publicity report μετά την κρίση

Το Publicity Crisis μπορεί να τελειώσει, αλλά η δουλειά δεν σταματά εκεί. Ένα in-depth analysis publicity report μετά την κρίση είναι απαραίτητο για την αποτίμηση του τι πήγε καλά, τι θα μπορούσε να βελτιωθεί και πώς μπορούν να προληφθούν παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον. Μέσα από τη συνολική ανάλυση, αποκτάτε πολύτιμα insights που ενισχύουν τη στρατηγική αντιμετώπισης κρίσεων και βελτιώνουν την επικοινωνία σας σε όλα τα επίπεδα.

 

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη στο YouTube.

AHEPA Awards: Η Πρώτη Τελετή Απονομής

AHEPA Awards: Η Πρώτη Τελετή Απονομής

Στις 29 Νοεμβρίου, η αίθουσα του Athenaeum InterContinental Hotel στην Αθήνα φιλοξένησε την πρώτη απονομή των AHEPA Awards με πλήθος προσκεκλημένων.

Η AHEPA αποτελεί τη μεγαλύτερη ελληνοαμερικανική οργάνωση με διεθνή παρουσία και πάνω από 3 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως. Βασικός της στόχος είναι η προώθηση του Ελληνισμού σε όλο τον κόσμο, η ενίσχυση της παιδείας, η φιλανθρωπία, η ενεργή συμμετοχή στα κοινά, η προαγωγή του πατριωτισμού, η υποστήριξη εθνικών θεμάτων, καθώς και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της θρησκευτικής ελευθερίας. Επιπλέον, η AHEPA προσφέρει στα μέλη της πολλές ευκαιρίες για δικτύωση και συνεργασία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα AHEPA Awards, ως νέος θεσμός της AHEPA Hellas, αποσκοπούν στην αναγνώριση Ελλήνων από όλο τον κόσμο που ξεχωρίζουν για το έργο και τις δράσεις τους στους τομείς τους. Τιμούν όσους προάγουν τον Ελληνισμό, επιδιώκουν την άριστη εκπαίδευση, αφοσιώνονται στην οικογενειακή και προσωπική ανάπτυξη, καθώς και όσους συμβάλλουν σημαντικά στο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο.

ahepa awards 5

Η διοργάνωση των AHEPA Awards πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Κυπριακής Δημοκρατίας, με την υποστήριξη του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά.

Οι βραβευμένοι έλαβαν ως αναμνηστικά έργα τέχνης της κας. Ντορέτας Καλαμπαλίκη, προσδίδοντας έτσι μια ιδιαίτερη πινελιά στην τιμή τους.

Η Clip News, ως χορηγός επικοινωνίας, είναι ιδιαίτερα περήφανη που συμμετείχε στην υποστήριξη αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας, ενισχύοντας τις αξίες και τους στόχους της AHEPA.

amec award 3

Η Black Friday στα Social Media: Οι Καταναλωτές Αμφισβητούν τις Προσφορές

Η Black Friday στα Social Media: Οι Καταναλωτές Αμφισβητούν τις Προσφορές

Η αντίστροφη μέτρηση για τη Black Friday έχει ξεκινήσει και τα social media στην Ελλάδα έχουν κατακλυστεί από posts και σχόλια! Οι καταναλωτές εκφράζουν τις προσδοκίες, τις ανησυχίες και τα… παράπονά τους για τη μεγάλη ημέρα των εκπτώσεων που έρχεται στις 29 Νοεμβρίου. Πάμε να δούμε τι λένε τα δεδομένα που αξιοποιήσαμε κάνοντας Digital Listening για να αντιληφθούμε το κλίμα που επικρατεί λίγο πριν τη μεγάλη μέρα!

 

Το Buzz των Social Media

Από 1η Νοεμβρίου έως και 17 Νοεμβρίου 2024, καταγράφηκαν 3.373 αναφορές στα social media για τη Black Friday. Καθώς οι μέρες πλησιάζουν, το ενδιαφέρον σταδιακά αυξάνεται. Το X (Twitter) είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, συγκεντρώνοντας το 57% των αναφορών. Ακολουθεί το Facebook με 25%, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η δραστηριότητα σε forums και Reddit (με ποσοστό από 6%), που επιλέγονται για πιο αναλυτικές συζητήσεις σχετικά με προσφορές και χαρακτηριστικά προϊόντων. social media evolution

 

Trending Topics της Black Friday

Το ενδιαφέρον των χρηστών είναι υψηλό, και αυτό φαίνεται από τη μεγάλη ποικιλία θεμάτων και όρων που συγκεντρώνει το θέμα. Το hashtag #blackfriday κυριαρχεί με μεγάλη διαφορά, δείχνοντας ότι αποτελεί τον βασικό τρόπο με τον οποίο οι χρήστες συμμετέχουν στις συζητήσεις. Άλλα σχετικά hashtags, όπως #sales και #black_friday, υποστηρίζουν τη γενική συζήτηση. Hashtags όπως #kotsovolos, #adidas, #plaisio φανερώνουν τον προσανατολισμό των χρηστών προς συγκεκριμένες μάρκες και προϊόντα. Οι φράσεις “μπλακ φραιντεϊ” και “Black Friday λες” φέρνουν έναν πιο προσωπικό και συχνά χιουμοριστικό τόνο στη συζήτηση. Παρατηρούνται επίσης φράσεις, όπως “μετρο_θεσσαλονικης” και “λευκή νύχτα”, υποδηλώνοντας τοπικά γεγονότα και trends που έχουν επηρεάσει τη συζήτηση. Μεταξύ άλλων εμφανίζεται και η “Cyber Monday”, δείχνοντας τη σύνδεση των δύο εμπορικών γεγονότων. Τα ειρωνικά emojis 🤡 🤣 😂 δεν απουσιάζουν φυσικά, ενισχύοντας τα σχόλια που ακούν αυστηρή κριτική στο ύψος των προσφορών.social media black friday 1

Τα Συναισθήματα που Κυριαρχούν

Η ανάλυση του sentiment έδειξε ότι μόνο 1% των αναφορών στα social media είναι θετικό, ενώ ένα ανησυχητικό 17% αποτελείται από αρνητικά σχόλια. Θέματα που προβληματίζουν είναι κυρίως οι χαμηλές ή παραπλανητικές προσφορές και διάφορα τεχνικά θέματα σε online παραγγελίες με προσφορές Black Friday. Μόνο το 1% των χρηστών στα social media εκφράζουν θετική διάθεση, κάτι που δείχνει ότι υπάρχει σίγουρα περιθώριο για βελτίωση στην επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων. social media sentiment

 

Επιδραστικές Φωνές στα Social Media

Πολυάριθμα ενημερωτικά μέσα μπαίνουν δυναμικά στη συζήτηση στο X (Twitter) και συμβάλλουν ενδεχομένως στη διαμόρφωση του δημόσιου διαλόγου. Το account του skai, με τους 705.547 ακόλουθους, είναι ανάμεσα στους πρωτοπόρους, ενώ ακολουθούν προσωπικότητες όπως ο δημοσιογράφος Νίκος Χατζηνικολάου και άλλα ενημερωτικά accounts, όπως το protothema και το enikos. Φυσικά, μια σύγχρονη πλατφόρμα Digital Listening παρέχει αντίστοιχες λίστες ανά κανάλι social media, δηλαδή top authors σε forums, στο Reddit, κτλ. social media authors

 

Πώς να Εκμεταλλευτείτε το Κλίμα

Η Black Friday είναι μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις, αλλά χρειάζεται σωστή στρατηγική. Ακολουθούν μερικές μόνο από τις ιδέες που μπορείτε να αντλήσετε έχοντας πρόσβαση σε ένα digital listening tool:

  • Απαντήστε στις ανησυχίες: Δώστε έμφαση στη διαφάνεια και αποφύγετε τις παρανοήσεις γύρω από τις εκπτώσεις.
  • Αξιοποιήστε τα trends: Επενδύστε σε hashtags ή “viral” φράσεις που χρησιμοποιούνται ήδη για μέγιστη απήχηση.
  • Επενδύστε σε αποτελεσματικές συνεργασίες: Δείτε ποιοι δίνουν τον τόνο στη συζήτηση ανά κανάλι social media και επενδύστε στρατηγικά.
  • Ενεργοποιηθείτε τις σωστές ώρες: Μελετήστε ποιες ώρες οι χρήστες γράφουν περισσότερο για τη Black Friday σε κάθε κανάλι social media και εκμεταλλευτείτε τα peaks.

 

Συμπερασματικά

Η συζήτηση έχει ήδη ξεκινήσει για τη Black Friday 2024 και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αποτελέσει και φέτος ένα από τα πιο πολυσυζητημένα εμπορικά γεγονότα της χρονιάς. Η παρούσα ανάλυση αναδεικνύει τη χρησιμότητα του Digital Listening ως εργαλείου που επιτρέπει στα brands να αποκτήσουν βαθύτερη κατανόηση της αγοράς με άμεσο τρόπο. Μέσα από την παρακολούθηση των social media, μπορούμε να εντοπίσουμε καταναλωτικές τάσεις, να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και τα συναισθήματα του κοινού, αλλά και να αναγνωρίσουμε τους influencers που επηρεάζουν τη συζήτηση. Αυτά τα δεδομένα είναι ανεκτίμητα για τη βελτιστοποίηση στρατηγικών marketing και την πιο στοχευμένη επικοινωνία των επιχειρήσεων.

 

Ταυτότητα ανάλυσης

Digital Listening Tool: Brandwatch
Χρονικό διάστημα: 1-17/11/2024
Πηγές: Social Media (με τους περιορισμούς που ορίζει κάθε μέσο)
Keywording/Analysis: Clip News

 

Η παραπάνω ανάλυση αποτελεί μια ενδεικτική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα των social media data και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα.

AMEC Measurement Month 2024

AMEC Measurement Month 2024

Ο Νοέμβριος είναι AMEC Measurement Month

Στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Εκπαιδευτικού Προγράμματος της AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication), ο Νοέμβριος είναι μήνας αφιερωμένος στην ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών και νέων τάσεων στη μέτρηση και αξιολόγηση της επικοινωνίας. Στόχος αυτής της δράσης εκπαιδευτικού χαρακτήρα είναι να ενθαρρύνει τη συνεργασία και να προάγει την καινοτομία στον κλάδο της μέτρησης της επικοινωνίας, προσφέροντας πρακτικά εργαλεία και στρατηγικές σε επαγγελματίες από όλο τον κόσμο.

 

Μια Παγκόσμια Πρωτοβουλία για την Επικοινωνία

Η πρωτοβουλία “AMEC Measurement Month” διαρκεί ολόκληρο τον Νοέμβριο σε παγκόσμιο επίπεδο. Πραγματοποιούνται δωρεάν εκδηλώσεις, online και δια ζώσης, από μέλη της AMEC και από συνεργαζόμενους οργανισμούς, προσφέροντας μια μοναδική διεθνή πλατφόρμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών. Αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τους επαγγελματίες επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και marketing να αποκτήσουν νέα γνώση, να ανταλλάξουν ιδέες και να εξελίξουν τις στρατηγικές τους με βάση τα πιο σύγχρονα δεδομένα.

 

Συμμετοχή της Clip News στο Webinar “The Art of Sales”

Σε αυτό το πλαίσιο, φέτος στις 14 Νοεμβρίου 2024, η Αντιπρόεδρος της Clip News, Κατερίνα Κεχαγιά, συμμετείχε στο διαδικτυακό σεμινάριο “The Art of Sales” που διοργάνωσε η AMEC. Μαζί με δύο επιφανείς ειδικούς του κλάδου της επικοινωνίας, τη Sandra Macleod, Group CEO της Echo Research, και τον Jon Anders Tangnes, Chief Partnership Officer της Opoint, αντάλλαξαν ιδέες σχετικά με την αντιμετώπιση των προκλήσεων στις πωλήσεις και έδωσαν πολύτιμες συμβουλές από τη μακρόχρονη εμπειρία τους. Διοργανωτές του webinar ήταν οι Πρόεδροι του European Chapter της AMEC, Simon Gebauer από την OBSERVER Brand Intelligence και Σοφία Καρακεβά από την DataScouting.

 

Key Takeaways: Μαθήματα από το Webinar

Το webinar “The Art of Sales” ανέδειξε βασικά σημεία που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον τομέα των πωλήσεων υπηρεσιών, ειδικά στον πολύ απαιτητικό κλάδο της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων, της παρακολούθησης της δημοσιότητας και της ανάλυσης δεδομένων. Ακολουθούν οι σημαντικότερες γνώσεις που μοιράστηκαν οι ειδικοί κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης:

  1. Κατανόηση Αναγκών: Η κατανόηση των αναγκών των πελατών είναι το κλειδί για τη δημιουργία στοχευμένων και αποτελεσματικών λύσεων.
  2. Διαχρονικές Σχέσεις: Η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης αποτελεί τη βάση για βιώσιμες επιχειρηματικές συνεργασίες.
  3. Ευελιξία: Οι επαγγελματίες των πωλήσεων χρειάζεται ορισμένες φορές να προσαρμόζουν τις λύσεις τους με βάση τα περιορισμένα budgets των πελατών.
  4. Διαφοροποίηση: Η διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας στις υπηρεσίες είναι απαραίτητη για τη διαφοροποίηση ενός brand από τον ανταγωνισμό.

 

Ενημερωθείτε και Εσείς!

Ενημερωθείτε για τις εξελίξεις και τις παγκόσμιες τάσεις στον κλάδο της επικοινωνίας. Δείτε το AMEC Measurement Month calendar.

Διεθνής Διάκριση για την Clip News στα AMEC Awards

Διεθνής Διάκριση για την Clip News στα AMEC Awards

Σε μια αξιοσημείωτη αναγνώριση που υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην καινοτομία και την ποιότητα, η Clip News τιμήθηκε με το βραβείο “AMEC Communications, Research and Measurement Organization of the Year” στην κατηγορία small sized business. Το βραβείο απονέμεται από τον Διεθνή Οργανισμό για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) και αποτελεί μια από τις υψηλότερες διακρίσεις στον παγκόσμιο κλάδο της επικοινωνίας.

Για την Clip News, η διάκριση αυτή δεν είναι απλώς μια εταιρική επιτυχία, αλλά μια επιβεβαίωση του αντίκτυπου που μπορεί να έχουν οι λύσεις media monitoring και ανάλυσης της δημοσιότητας στον σχεδιασμό σύγχρονων στρατηγικών επικοινωνίας, PR και marketing.

 

Η Σημασία του Βραβείου AMEC για την Clip News και τους Πελάτες της

Η διάκριση από την AMEC, παγκόσμιο ηγέτη στη θέσπιση προτύπων για τη μέτρηση και αξιολόγηση της επικοινωνίας, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Τα βραβεία “Global Communication Effectiveness” είναι γνωστά για τα αυστηρά τους κριτήρια και για την αναγνώριση μόνο των πιο καινοτόμων και επιδραστικών εταιρειών στον τομέα.

«Η Clip News είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία του κλάδου που διακρίθηκε από την AMEC. Είμαστε περήφανοι που αναγνωρίζεται συνολικά η εταιρεία, για την τεχνολογική εξέλιξη, τις επενδύσεις, την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία, αλλά και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες media intelligence», ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Θεόφιλος Αργυριάδης.

Η εταιρεία αναγνωρίστηκε ως “Organization of the Year” μετά από αξιολόγηση των επιδόσεών της στους τομείς: 1) Technology & Investment, 2) Data, Engagement & Insights, 3) Thought Leadership, 4) Turnover Growth & Footprint, 5) Achievements in Development.

amec award 2

 

Προωθώντας την Αριστεία στο Media Monitoring & Analysis

Ως ηγέτης στον τομέα media monitoring & analysis σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και με international accounts στο portfolio της, η Clip News έχει μακρά ιστορία στη μετατροπή raw data σε ουσιαστικά insights. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών, που περιλαμβάνει αποδελτίωση από online και offline μέσα (internet, social media, έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση), ποιοτική ανάλυση δεδομένων δημοσιότητας και tailor-made publicity reporting.

Μέσω αυτών των υπηρεσιών, υποστηρίζει τα brands στον σχεδιασμό της επικοινωνιακής τους στρατηγικής, καταγράφοντας την εικόνα τους και του ανταγωνισμού, εντοπίζοντας τάσεις που αναδύονται και αξιολογώντας το sentiment (positive, neutral, negative). Με αυτόν τον τρόπο, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αντιδρούν στρατηγικά στις εξελίξεις, να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τη φήμη τους και να έχουν άμεση ενημέρωση σε περίπτωση ενός PR crisis.

 

Η Δύναμη της Ποιοτικής Ανάλυσης και των Insights

Ένα από τα θεμέλια της επιτυχίας της Clip News είναι η δέσμευσή της στην παροχή actionable insights, συνδυάζοντας ποσοτικά με ποιοτικά metrics, σύμφωνα με τα πρότυπα για τη μέτρηση και αξιολόγηση της επικοινωνίας που πρεσβεύει ο Διεθνής Οργανισμός AMEC. Προχωρώντας πέρα από τα δεδομένα δημοσιότητας, παρέχει ποιοτική ανάλυση που ενισχύει άμεσα τις ενέργειες επικοινωνίας, PR και marketing.

«Η συμμετοχή μας στην AMEC ως επίσημο μέλος ενίσχυσε την έμφαση που δίνουμε στην ποιοτική ανάλυση της δημοσιότητας. Οι λύσεις μας είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε brand, βοηθώντας τους πελάτες μας να βλέπουν πέρα από τους αριθμούς», δήλωσε η Αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κατερίνα Κεχαγιά.

 

Συνεχίζοντας να Θέτουμε τα Πρότυπα στο Media Intelligence

H Clip News παραμένει προσηλωμένη στις επενδύσεις στην τεχνολογία, ενσωματώνοντας εργαλεία AI, και σε μια άρτια καταρτισμένη ομάδα, ενισχύοντας τις δυνατότητές της στο monitoring χιλιάδων δεδομένων δημοσιότητας, ειδικά στα social media. Αυτή η δέσμευση για ανάπτυξη διασφαλίζει ότι θα συνεχίσει να βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοούν την παρουσία τους στα μέσα ενημέρωσης, να λαμβάνουν data-driven αποφάσεις και να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στο δυναμικό αυτό περιβάλλον.

amec award 2

 

Η ανακοίνωση των νικητών και η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 7 Νοεμβρίου 2024.

Η Clip News είναι επίσημο μέλος του Διεθνούς Οργανισμού για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) από τον Δεκέμβριο του 2023.