Η Clip News Α.Ε., κορυφαία εταιρεία Media Analysis & Monitoring στην Ελλάδα, συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια λειτουργίας, γεγονός που την καθιστά τη μακροβιότερη στον κλάδο της. Με αυτή την αφορμή λοιπόν, η εταιρεία φιλοξενήθηκε στις σελίδες της έκδοσης «Χρυσές Επέτειοι 2022» της ICAP που κυκλοφόρησε με την εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» στις 24 Σεπτεμβρίου.
Η Clip News διαθέτει γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη παρέχοντας υπηρεσίες Αποδελτίωσης, Reporting και Ανάλυσης από όλα τα Μέσα. Το 2002, ήταν η πρώτη Ελληνική εταιρεία που έγινε μέλος της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP), προσφέροντας υπηρεσίες αποδελτίωσης από όλο τον κόσμο. Η ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων της εταιρείας μπορεί να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη αξιολόγησης και αποτίμησης της δημοσιότητας από online και offline πηγές (internet, social media, έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση). Από τη συλλογή και συστημική ταξινόμηση των data (υπηρεσίες Αποδελτίωσης), μέχρι την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση τους μέσω υπηρεσιών Reporting & Analysis που καθοδηγούνται από τα δεδομένα (data-driven media intelligence), την παροχή insights και τελικά τη σκιαγράφηση των τάσεων.
Όλα τα παραπάνω μπορούν να συμβάλλουν καταλυτικά σε κάθε επικοινωνιακή στρατηγική. Άλλωστε, ένα βασικό χαρακτηριστικό που διέπει την ταυτότητα της Clip News είναι η έγκαιρη αντίληψη των αλλαγών της αγοράς και η προσαρμοστικότητα στις ανάγκες που αυτές γεννούν. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί και η πρόσφατη εισαγωγή του TikTok monitoring στο portfolio των υπηρεσιών της.
Αξιοποιώντας τους έμπειρους δημοσιογράφους και αναλυτές της, αλλά και εργαλεία Machine Learning/Artificial Intelligence, η Clip News επιτυγχάνει την αφοσίωσή της στην έγκαιρη και ολοκληρωμένη πληροφόρηση των συνδρομητών. Πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το Customer Service, όπως επίσης έμφαση δίνεται και στη χρηστική εμπειρία που προσφέρει στους συνδρομητές το Clip News Portal, η πλατφόρμα συλλογής και επεξεργασίας των αποκομμάτων. Ταυτόχρονα, η Clip News επιλέγει να συνεργάζεται με τους κορυφαίους στον τομέα τους (Brandwatch, eMM), ενώ μέσα από εξαγορές συναφών εταιρειών επιτυγχάνει την περαιτέρω ενίσχυσή της.
Πιστή στο δόγμα του Media Intelligence, η Clip News έχει επιτύχει την κάλυψη και των τριών προσεγγίσεων της δημοσιότητας στον χρόνο (Proactive, Reactive, Predictive), κάτι που αποτυπώνεται και στο ανανεωμένο της logo: Monitor. Analyse. Predict.
ΔΗΛΩΣΗ CEO Clip News, Θ. Αργυριάδη:
«Μια ιδέα, πολύ όρεξη, όραμα και άξιοι συνεργάτες συντέλεσαν στην ίδρυση της εταιρείας και στην καθιέρωσή της ως μια ισχυρή δύναμη στον κλάδο. Επενδύουμε σε προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία και στη διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού μας. Κινούμαστε πάνω στη δομή και στις παραμέτρους που χαράζει για το μέλλον το οικοσύστημα του Media Intelligence, ώστε να παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους συνδρομητές μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη τους».
Ολόκληρο το τεύχος μπορείτε να το ξεφυλλίσετε εδώ -η επέτειος της Clip News στη σελ. 203.