Το Social Listening και η συμβολή του στη βελτίωση του Customer Experience

Το Social Listening αφορά τη διαδικασία παρακολούθησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για αναφορές διαφόρων brands, ανταγωνιστών, προϊόντων, προσφερόμενων υπηρεσιών ή λέξεων-κλειδιών. Με αυτόν τον τρόπο, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις ενημερώνονται για τη γνώμη που έχουν οι καταναλωτές για το brand ή την υπηρεσία τους, αλλά και το πώς αισθάνονται, προκειμένου να προσαρμόσουν τη στρατηγική marketing που εφαρμόζουν, ώστε να βελτιώσουν την καταναλωτική εμπειρία. Σύμφωνα με μια έκθεση των eMarketer και Gartner, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πάνω από το 50% των marketers λαμβάνουν πληροφορίες για τους καταναλωτές μέσω του Social Listening.

 

Παρακολουθείτε τα συναισθήματα του κοινού σας online;

Meet our experts

 

Ακόμη, ο Δρ. Dean Browell, Καθηγητής Ψηφιακής Εθνογραφίας και Social Listening στο VCU School of Business, δήλωσε ότι οι βαθιές γνώσεις συμπεριφοράς που προσφέρει το Social Listening δίνουν στα brands τη δυνατότητα να αποκτήσουν «ενόραση» στη διαδικασία λήψης αποφάσεων των πελατών τους. «Το Social Listening βοηθά στην απεικόνιση των προσωπικοτήτων και των συμπεριφορών του κοινού και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση τάσεων και προτύπων τόσο στο ίδιο το κοινό, όσο και στα συναισθήματά του απέναντι σε brands, υπηρεσίες, προϊόντα, εγκαταστάσεις και άλλα. Η διαδικασία αυτή επιδιώκει να αποτυπώσει τη φωνή του καταναλωτή και να κατανοήσει την ένταση και την “ουσία” της σε συνάρτηση με το πώς αυτή επηρεάζει τους άλλους».

Για να αποκτήσει τα κατάλληλα δεδομένα από τον τεράστιο όγκο αναρτήσεων που δημοσιεύονται καθημερινά σε κοινωνικά δίκτυα, ένα brand πρέπει πρώτα να αποφασίσει στο που ακριβώς επιθυμεί να επικεντρώσει τις αναζητήσεις του. To Social Listening είναι μια καταπληκτική ευκαιρία για κάθε brand να ανακαλύψει τι ακριβώς σκέφτονται οι πελάτες του γι’ αυτό, για το προϊόν και τις υπηρεσίες του, την κουλτούρα του, καθώς και το αν το ίδιο ανταποκρίνεται στις αξίες του κατ’ επέκταση και των πελατών του. Χρησιμοποιώντας το social listening, κάθε brand μπορεί να λάβει σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να χρησιμοποιήσει για τη βελτίωση της εμπειρίας, της αφοσίωσης και της εξυπηρέτησης που δύναται να παρέχει στους πελάτες του.

Στην Clip News μπορούμε μέσω της πλατφόρμας Brandwatch με την οποία διατηρούμε αποκλειστική συνεργασία, αλλά και μέσω των combo υπηρεσιών μας, να σας βοηθήσουμε ώστε να πετύχετε με ακρίβεια όλα τα παραπάνω. Ζητήστε μας σήμερα ένα δωρεάν δείγμα!

[Με πληροφορίες από cmswire.com – Φωτο: @rami_alzayat, unsplash.com]

Let’s connect.

Συμπληρώστε τη φόρμα και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.