Πάντα οι έρευνες καταναλωτών παρουσιάζουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον, προσφέροντας ευρήματα προς αξιοποίηση σε ποικίλους κλάδους.
Ιδιαίτερα στοιχεία εξήχθησαν και από την έρευνα καταναλωτών για τις μάρκες στην ελληνική αγορά με 1.145 συμμετέχοντες, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ για λογαριασμό του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (Brands In Greece) και παρουσιάστηκε σε πρόσφατο webinar.
Ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία της αποτέλεσε και το ποια Μέσα επιλέγουν οι καταναλωτές προκειμένου να αντλήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα επώνυμα προϊόντα. Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, λοιπόν, οι δύο κυρίαρχες πηγές ενημέρωσης βρίσκονται… online (digital & social media) περιορίζοντας την τηλεόραση και το ραδιόφωνο στην τρίτη θέση.
Με δεδομένο, λοιπόν, ότι οι καταναλωτές τείνουν να ψάχνουν και να συζητούν για brands τόσο στα online, όσο και στα offline κανάλια επικοινωνίας, η τοποθέτηση του διαφημιστικού μηνύματος πρέπει να γίνει αξιοποιώντας τα ανάλογα data που προκύπτουν. Εφαρμόζοντας ένα data-driven marketing plan η γνώμη των καταναλωτών καταγράφεται και «ακούγεται» κάτι που μπορεί να οδηγήσει στη σκιαγράφηση και τελικά κάλυψη των αναγκών τους.
Η αξιοποίηση των data μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στη βελτιστοποίηση της εικόνας ενός brand μέσω πιο «προσωποποιημένων» μηνυμάτων που θα αποφέρουν το μέγιστο δυνατό όφελος. Όλα τα παραπάνω επιτυγχάνονται τόσο μέσω των υπηρεσιών Reporting & Analysis, όσο και μέσω της συνδρομής στην πλατφόρμα της Brandwatch που προσφέρει η Clip News, μέσω της οποίας δίνεται -μεταξύ άλλων- και η δυνατότητα αντιμετώπισης μιας κρίσης εν τη γενέσει της, αλλά και εύρεση των trending topics γύρω από το θέμα που ενδιαφέρει τον εκάστοτε συνδρομητή.
Τα social media ως κρίσιμο κανάλι επικοινωνίας και διάχυσης της πληροφορίας αποτελεί το ιδανικό πεδίο αμφίδρομης διασύνδεσης ενός brand με τους καταναλωτές. Ιδιαίτερα αυξητική τάση παρουσιάζει η χρήση της πλατφόρμας TikTok, για την οποία η Clip News δημιούργησε το TikTok monitoring, ένα ακόμη εργαλείο καταγραφής της δημοσιότητας.
Αξιοποιώντας τις υπηρεσίες της Clip News μπορείτε εύκολα να τοποθετήσετε στο σωστό πλαίσιο και στον κατάλληλο χρόνο το μήνυμά σας -το οποίο θα έχει δημιουργηθεί από στοιχεία ενός data-driven marketing plan- καθιστώντας το πιο ελκυστικό και με ευρεία απήχηση.
[photo: unsplash.com]