
Barcelona Principles V4.0: Η νέα εποχή στη μέτρηση της επικοινωνίας
Η Διεθνής Ένωση για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) παρουσίασε προσφάτως τα...

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands
Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, το brand σας είναι ήδη μέρος των online συζητήσεων - σε άρθρα γνώμης,...

AI Summary Report για PR Experts
Αν εργάζεστε σε κάποιο γνωστό brand ή σε PR agency, τότε γνωρίζετε πόσο κρίσιμο είναι να έχετε...

AI Summary Report: Η Δημοσιότητα με Ένα Κλικ
Αν είστε επαγγελματίας επικοινωνίας ή εργάζεστε σε PR agency, τότε ξέρετε καλά τι σημαίνει να...

LinkedIn Monitoring Locally Made
Το LinkedIn είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, αλλά οι συζητήσεις που επηρεάζουν το brand σας...

LinkedIn: Το πιο ισχυρό εργαλείο για επαγγελματίες
Στην εποχή των social media, το LinkedIn ξεχωρίζει ως το κορυφαίο επαγγελματικό δίκτυο. Είναι το...

Media Monitoring 360°: Η Δύναμη της Τηλεόρασης & του Ραδιοφώνου στην Επικοινωνιακή Στρατηγική
Οι εξελίξεις σε όλους τους τομείς, από την τεχνολογία και την οικονομία μέχρι το marketing και την...

Radio & TV Monitoring για Βελτίωση του Brand Awareness
Είναι αδιαμφησβήτητο γεγονός ότι στην εποχή μας κυριαρχούν τα social media. Παρόλα αυτά,...

Radio & TV Monitoring: Η Σημασία της Παρακολούθησης στην Ψηφιακή Εποχή
Ένα Απαραίτητο Εργαλείο σε Έναν Κορεσμένο Ψηφιακό Κόσμο Radio & TV Monitoring.. Είναι άραγε...

Annual Publicity Reports που κάνουν τη διαφορά στην PR στρατηγική
Με την αλλαγή του έτους, οι επιχειρήσεις βρίσκονται μπροστά σε μια μοναδική ευκαιρία: να...

Media Analysis: Το συγκριτικό πλεονέκτημα για την αγορά
Οι νέες τάσεις στην Επικοινωνία και στις Δημόσιες Σχέσεις χρειάζονται εξελιγμένες υπηρεσίες...

Sentiment Analysis στα Social Media: Αποκωδικοποιώντας τα Συναισθήματα των Καταναλωτών
Η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) στα social media έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό...