Business Strategy

Barcelona Principles V4.0: Η νέα εποχή στη μέτρηση της επικοινωνίας
Η Διεθνής Ένωση για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC) παρουσίασε προσφάτως τα...

Social Listening: Αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για τα brands
Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, το brand σας είναι ήδη μέρος των online συζητήσεων - σε άρθρα γνώμης,...

Media Monitoring 360°: Η Δύναμη της Τηλεόρασης & του Ραδιοφώνου στην Επικοινωνιακή Στρατηγική
Οι εξελίξεις σε όλους τους τομείς, από την τεχνολογία και την οικονομία μέχρι το marketing και την...

Πού βασίζεται ένα αποτελεσματικό social media marketing plan;
Η στρατηγική στα social media αποτελεί ζωτικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να είναι...

Αποδελτίωση Μέσων: Τι Μπορεί να Προσφέρει στην Επιχείρησή σας
Στον σημερινό ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό κόσμο, υπάρχει πληθώρα πληροφοριών παντού,...

Τα εργαλεία της Clip News για ένα πλήρες data-driven marketing plan
Πάντα οι έρευνες καταναλωτών παρουσιάζουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον, προσφέροντας ευρήματα...

Γιατί το σύγχρονο marketing επιλέγει Brandwatch για τη χάραξη της στρατηγικής του
Η δημιουργία ενός marketing plan αποτελεί ένα πολυσύνθετο πεδίο όπου ετερόκλητα και μη στοιχεία...

A Game of… Data
Παρ’ όλο που η λέξη game έχει αναμφίβολα συσχετιστεί με το, σε πολλούς, οικείο Game of Thrones,...

Πώς τα data βοηθούν μια εταιρεία να χτίσει brand loyalty;
Το Brand Loyalty ή αλλιώς η αξιοπιστία ενός brand ορίζεται στην πλειοψηφία της βιβλιογραφίας ως...

Η δύναμη του έντυπου Τύπου στην εποχή των Digital Media και του Media Analysis
Η δύναμη του έντυπου Τύπου παραμένει μεγάλη και έγκειται σε σημαντικό βαθμό στην ικανότητα των...

Πώς να ενσωματώσετε μια data-driven κουλτούρα στην εταιρεία σας
Το να δημιουργηθεί μια data-driven culture εταιρεία, μπορεί να θεωρηθεί συνώνυμο της επιτυχίας,...

Πανδημία VS Smart Data = 0 – 1
Τον τελευταίο χρόνο η πανδημία προκάλεσε μια τεράστια έκρηξη δεδομένων. Η ανάγκη των ανθρώπων για...