Καθώς ο κόσμος ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο, οι επιχειρήσεις πρέπει να συμβαδίζουν με το διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο των ΜΜΕ και της τεχνολογίας. Προκειμένου να παραμείνουν στο προσκήνιο, οι επιχειρήσεις, εκτός από την αποδελτίωση δημοσιότητας, πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιούν τη δύναμη της δυνατότητας media analysis, ώστε να αξιολογούν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, στα social media και συνολικά στα μέσα ενημέρωσης. Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία media analysis, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με το brand τους, τους ανταγωνιστές τους και τις τάσεις της βιομηχανίας. Στη συνέχεια, θα εμβαθύνουμε στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τις υπηρεσίες media analysis για να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις.

Ως Media Analysis ορίζεται η διαδικασία παρακολούθησης και αξιολόγησης των αναφορών δημοσιότητας για την απόκτηση πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με τη φήμη της επωνυμίας, τους ανταγωνιστές και τις τάσεις του κλάδου. Με τις υπηρεσίες media analysis, οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε εμπεριστατωμένη ανάλυση της παρουσίας τους στο διαδίκτυο και στα social media. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από την αποδελτίωση δημοσιότητας έως τα media analytics και ακόμη τις υπηρεσίες ανάλυσης δημοσιότητας. Πρόκειται για ένα σύνολο ενεργειών που είναι γνωστές ως media intelligence. Οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες που δίνει το φάσμα media analysis και media intelligence για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λαμβάνοντας αποφάσεις βάσει δεδομένων που ενημερώνουν και βελτιστοποιούν τις marketing στρατηγικές τους.

Οι λύσεις Media Intelligence, όπως αυτές που προσφέρονται από τη Brandwatch, μια εξειδικευμένη πλατφόρμα ανάλυσης αναφορών από το internet και τα social media, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν πρόσβαση σε δεδομένα social media σε πραγματικό χρόνο, ανάλυση συναισθήματος και ανάλυση ανταγωνιστών. Ως εκ τούτου, αξίζει τον κόπο να συνεργαστείτε με εταιρείες media analysis που συνεργάζονται με την εν λόγω πλατφόρμα.

Συνεχίζοντας, τα media analysis reports αντιπροσωπεύουν μια ακόμη σημαντική πτυχή των εν λόγω υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα media analysis reports για να κερδίσουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την παρουσία τους στο διαδίκτυο και στα social media, καθώς παρουσιάζουν διεξοδικά την κάλυψη μιας επιχείρησης στα ΜΜΕ και την ανάλυση των ανταγωνιστών της. Χάρη στα media analysis reports, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίζουν τάσεις και μοτίβα στην κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης, να εκτιμούν τη φήμη της επωνυμίας τους και να προσαρμόζουν ανάλογα τις marketing στρατηγικές τους.

Media analytics είναι η διαδικασία χρήσης δεδομένων για την ανάλυση των αναφορών δημοσιότητας που προαναφέρθηκαν και για την απόκτηση γνώσεων σχετικά με τη “φωνή” του brand, τους ανταγωνιστές και τις εξελίξεις του κλάδου. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα media analytics για να αναπτύξουν πιο στοχευμένες στρατηγικές marketing και να μετρήσουν την αποδοτικότητα των εκστρατειών τους. Και εδώ, τα εργαλεία media analytics, όπως η πλατφόρμα Brandwatch, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αναλύουν τις αναφορές δημοσιότητας και να αποκτούν γνώσεις σχετικά με το συναίσθημα, τα δημογραφικά στοιχεία και την τοποθεσία του κοινού τους.

Τέλος, η περαιτέρω ανάλυση της δημοσιότητας αποτελεί βασική παράμετρο σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες media analysis. Οι επιχειρήσεις επωφελούνται από την ανάλυση δημοσιότητας σε βάθος με στόχο τη μέτρηση της κάλυψής τους από τα ΜΜΕ και τον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης. Οι υπηρεσίες ανάλυσης δημοσιότητας παρέχουν στις επιχειρήσεις εμπεριστατωμένα στοιχεία σχετικά με τον αντίκτυπο της επωνυμίας τους στο κοινό, αλλά και τη δυνατότητα να “προλάβουν” τυχόν αστοχίες στην εικόνα της εταιρείας.

Καταλήγουμε, επομένως, στο συμπέρασμα ότι η υπηρεσία media analysis αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία εξέλιξης για επιχειρήσεις κάθε κλίμακας. Αξιοποιώντας τις υπηρεσίες ανάλυσης δημοσιότητας, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με το brand, τους ανταγωνιστές και τον κλάδο τους. Επιπλέον, συνεργαζόμενες με μια εταιρεία media analysis που δουλεύει με έναν παγκόσμιο ηγέτη του digital listening και analysis, όπως η Brandwatch, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν μια καινοτόμο, πλήρως παραμετροποιήσιμη πλατφόρμα για τη real-time παρακολούθηση, αξιολόγηση και ανάλυση των online και social media αναφορών τους στην Ελλάδα.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!