Τον τελευταίο χρόνο η πανδημία προκάλεσε μια τεράστια έκρηξη δεδομένων. Η ανάγκη των ανθρώπων για διασύνδεση και επαφή αφενός οδήγησε σε αύξηση online διάδρασης με δημιουργία περιεχομένου σε online Μέσα (σχολιασμοί, αναρτήσεις), αφετέρου παρήγαγε νέες υπηρεσίες και επιτάχυνε την εξέλιξη άλλων.

Ξαφνικά, εταιρείες και υπηρεσίες κλήθηκαν να διαχειριστούν ένα τεράστιο όγκο δεδομένων, γεγονός που κατέστησε τη συλλογή και ανάλυσή τους με τους παλιούς τρόπους ασύμφορη και αναποτελεσματική.

Λίγες εταιρείες μπόρεσαν να κάνουν άμεση προσαρμογή και να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα με αξιόπιστο και λειτουργικό τρόπο. Ακόμη λιγότερες μπόρεσαν να τα μετατρέψουν σε χειροπιαστή ευκαιρία.

Η Clip News είναι μια εταιρεία που συλλέγει δεδομένα από πολλαπλές πηγές. Έγινε, λοιπόν, φανερό ότι χωρίς καθυστερήσεις έπρεπε να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας στο καινούργιο γίγνεσθαι.

Ο δρόμος μάς ήταν γνωστός και περνούσε μέσα από την ανάλυση των δεδομένων. Ωστόσο, κληθήκαμε να το κάνουμε άμεσα και χρησιμοποιώντας κυρίως τα νέα εργαλεία και μεθόδους ανάλυσης.

Η πληθώρα των data μάς οδήγησε σχεδόν αυτόματα στη χρήση των metadata. Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε δημιουργικούς και κυρίως οικονομικούς τρόπους για να αναλύσουμε τα δεδομένα, ώστε αυτά να κατορθώσουν να δώσουν στους συνδρομητές μας χρήσιμα στοιχεία και συμπεράσματα. Δηλαδή, όλα αυτά τα απαραίτητα για την τεκμηρίωση αποφάσεων που οι εταιρίες χρειάζεται να λάβουν, ώστε να προσαρμοστούν στη νέα εποχή και κυρίως να τα μετατρέψουν σε οικονομικό όφελος.

Οι υπηρεσίες ανάλυσης των δεδομένων δημοσιότητας αφορούν από τη μια πλευρά σε όλη την παραδοσιακή πλευρά του αφηγήματος των εταιρίων (βλ. δελτία Τύπου, advertorials, αρθρογραφία κτλ.) και από την άλλη πλευρά στην πραγματικότητα των καταναλωτών (βλ. Social Media, Forums, Blogs κτλ.). Και οι δύο πλευρές έπρεπε να συνδυαστούν σε ένα συνολικό προϊόν ανάλυσης και να δημιουργήσουν υπεραξία για τις εταιρείες, προκειμένου να αναθεωρήσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν με το κοινό.

Αυτό, λοιπόν, εκφράστηκε μέσα από τις Υπηρεσίες Media Analysis με τη χρήση τεχνολογίας Machine Learning, ώστε η εξόρυξη αλλά και η ανάλυση των δεδομένων να γίνεται γρήγορα και κυρίως οικονομικά.

Επιδιώξαμε να συνεργαστούμε με εταιρείες παγκοσμίου φήμης στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, κάτι που εκφράστηκε μέσω της μοναδικής υπεροχής που δίνει η συνεργασία μας με την Brandwatch.

Η Brandwatch, που πρόσφατα βραβεύτηκε ως η καλύτερη πλατφόρμα Digital Listening και Analysis παγκοσμίως, μάς έδωσε χρήσιμα εργαλεία, ώστε η ανάλυση της Clip News να αποκτήσει βάθος και αξιοπιστία. Αξιοποιώντας τα εργαλεία της πλατφόρμας, σε συνδυασμό με την εμπεριστατωμένη γνώση των αναλυτών μας, παρέχουμε με αμεσότητα και πληρότητα όλες τις αναλύσεις και τα Report που χρειάζεται μια εταιρεία ώστε να αντιδρά με ταχύτητα σε νέα δεδομένα.

Επομένως, στηριζόμενοι στις υπηρεσίες αποδελτίωσης και στην πλατφόρμα της Brandwatch δομούμε τα δεδομένα, μέσω υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας όπως: Digital Listening, Media Summary, Media Analysis, Executive Reports, στο σύνολο των μέσων, συνδυαστικά και μοναδικά.

Οι συνδρομητές μας πολύ γρήγορα ενσωμάτωσαν τις νέες μας υπηρεσίες και μας επιβράβευσαν με την εμπιστοσύνη τους. Πολύ γρήγορα το Listening εξελίχθηκε σε Analysis και αυτό μετατράπηκε σε άμεσες data driven αποφάσεις.

Σύντομα θα βρεθούμε ενόψει του τέλους της πανδημίας. Τα δεδομένα όμως θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Εξάλλου, πάντοτε υπήρχαν, απλά δεν υπήρχαν τα εργαλεία και οι υπηρεσίες που θα τα «ξεδίπλωναν» μπροστά σας.

Η Clip News δημιούργησε αυτά τα εργαλεία και πλέον είναι διαθέσιμα σε πολύ οικονομικές συνδρομές. Θα χαρούμε πολύ να έρθετε σε επαφή μαζί μας, να μελετήσουμε τις ανάγκες σας και να δημιουργήσουμε εξατομικευμένες προτάσεις με υπηρεσίες ανάλυσης που θα σάς προσφέρουν το μέγιστο όφελος.

Οι συνήθειες, λοιπόν, θα αλλάξουν, το ίδιο και τα επικοινωνιακά πλάνα. Είμαστε εδώ για να σάς εξηγήσουμε πώς να μετατρέψετε τα δεδομένα εύκολα, γρήγορα και οικονομικά σε κέρδος για την επιχείρηση σας.

Η εποχή της «πρόβλεψης» θα αποτελεί κύριο συστατικό επηρεασμού επιχειρηματικών αποφάσεων. Είναι ήδη εδώ. Είναι το μέλλον.

Θεόφιλος Αργυριάδης
Πρόεδρος & CEO Clip News Α.Ε.

 

 

[photo: @homajob]