Η Πρόκληση
Γνωστό fashion brand με έντονη παρουσία στο Instagram, όπου κάθε τάση, post και προϊόν επηρεάζει άμεσα τη σχέση με το κοινό, αναζητούσε μια data-driven προσέγγιση για:
- την καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου που το κοινό θέλει πραγματικά
- την αναγνώριση θεματολογίας που οδηγεί σε υψηλότερο engagement
- την αξιολόγηση της απόδοσης διαφόρων content formats (posts, reels)
- τη συνεχή χαρτογράφηση των creators και των ανταγωνιστικών brands που επηρεάζουν το fashion ecosystem
- την προσαρμογή της επικοινωνίας βάσει πραγματικών insights και όχι υποθέσεων
Οι προηγούμενες διαδικασίες βασίζονταν σε manual παρακολούθηση και έλλειψη συνολικής εικόνας, γεγονός που δυσκόλευε την αξιολόγηση των προτιμήσεων του κοινού.
Η Λύση της Clip News
Το fashion brand αξιοποίησε το Instagram Page Monitoring της Clip News για να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τις δημοσιεύσεις επιλεγμένων influencers, τα posts ανταγωνιστικών brands, τη θεματολογία που επικρατεί στο target audience και τα trends που διαμορφώνονται στο fashion περιβάλλον. Μέσα από το Clip News Portal, η ομάδα είχε πρόσβαση σε:
- Αυτόματη καταγραφή όλων των posts και reels από επιλεγμένα fashion accounts
- Performance metrics, όπως Followers, Likes, Shares, Comments, Post URL, Post date, Page
- Συγκριτική αξιολόγηση περιεχομένου ανά format, θεματική και δημιουργό
- Εξαγωγή δεδομένων σε Word, PDF και Excel για εύκολη επεξεργασία και reporting
- Real-time email notifications για νέο περιεχόμενο
Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα Social Media & Content Strategy απέκτησε ολοκληρωμένη και άμεση εικόνα των τάσεων, χωρίς καθόλου manual αναζητήσεις.
Τα Οφέλη
Χάρη στο Instagram Page Monitoring, το fashion brand πέτυχε:
- Βελτιωμένη στρατηγική περιεχομένου βασισμένη σε πραγματικά insights του κοινού
- Υιοθέτηση επιτυχημένων θεματικών που αποδεδειγμένα είχαν μεγαλύτερο engagement στον κλάδο
- Ακριβή μέτρηση του τι λειτουργεί καλύτερα σε posts και reels
- Σημαντική μείωση χρόνου στην έρευνα και ανάλυση
- Συνεχή παρακολούθηση των trends
Το Instagram Page Monitoring της Clip News έγινε βασικό εργαλείο στον σχεδιασμό της στρατηγικής περιεχομένου, επιτρέποντας στο brand να δημιουργεί πιο αποτελεσματικό, ενδιαφέρον και στοχευμένο περιεχόμενο.
Το Page Monitoring μπορεί να αξιοποιηθεί σε όποιο social media channel σας ενδιαφέρει (LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok, X, YouTube). Αποκτήστε πλήρη εικόνα της επικοινωνίας ανταγωνιστών και συνεργατών στα social media. Ζητήστε ένα Free Demo συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.


