Το οπλοστάσιο της Clip News στη διαχείριση δημοσιότητας είναι ευρύτατο, όπως συνολική είναι και η κάλυψη δημοσιότητας που προσφέρει. Από τον έντυπο Τύπο, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, μέχρι τα διαδικτυακά μέσα, τα δίκτυα και τα forums, η εταιρεία διαθέτει την πληρέστερη βεντάλια από εργαλεία ώστε να δώσει όχι απλώς το αποτύπωμα, αλλά την εις βάθος ανάλυση των δεδομένων και την προστιθέμενη αξία που απορρέει από αυτήν.

Η πλατφόρμα της Brandwatch είναι η κορυφαία εταιρεία digital consumer intelligence στον πλανήτη. Τα τελευταία μάλιστα χρόνια, με σειρά κινήσεων σε συμπράξεις και εξαγορές, προσφέρει μια ολοκληρωμένη γραμμή εργαλείων και υπηρεσιών στο αντικείμενο σε πελάτες κάθε προέλευσης (Consumer Product Goods, Retail, Agencies, Financial Services, Media & Entertainment, Technology). Επιπλέον, η εταιρεία εισφέρει στην αντιμετώπιση σειράς διαφορετικών καταστάσεων (brand management, crisis management, competitor analysis, trend analysis, market research, data democratization), ενώ δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες (marketers, κλπ.) να μεγιστοποιήσουν το αποτέλεσμα της εργασίας τους εις όφελος των τελικών χρηστών.

Τι διαχειρίζεται λοιπόν η Brandwatch; Ποιος ο προνομιακός της χώρος; Η απάντηση βρίσκεται στις online δημοσιεύσεις και οι συνομιλίες. Οι δυνατότητες της πλατφόρμας στη συγκεκριμένη περιοχή είναι απεριόριστες και απογειώνουν την ευρυγώνια ανάγνωση δεδομένων και εξαγωγής συμπερασμάτων.

Η πλατφόρμα της Brandwatch εργαλειοποιεί τα βασικά και προσθέτει απεριόριστους βαθμούς ελευθερίας υπηρετώντας το χρήστη. Άλλωστε, η αποτύπωση της χρηστικής εμπειρίας συνδρομητή της Clip News, ο οποίος επενδύει στο νέο βηματισμό και διαβάζει τη δημοσιότητα με όρους 21ου αιώνα, το αποδεικνύει. «Το διαδίκτυο και η εν γένει digital παρουσία των επιχειρήσεων αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, αναγνωρίζουμε όλοι – παγκοσμίως – τον καίριο ρόλο και φυσικά την ραγδαία αύξησή του. Τόσο η ταχύτητα ανταλλαγής πληροφοριών στον ψηφιακό κόσμο όσο και η απαίτηση για άμεση αντίδραση των εταιρειών είναι ευκαιρία αλλά και ταυτόχρονα πρόκληση. Η χρήση, λοιπόν, των κατάλληλων εργαλείων για τη χαρτογράφηση του digital τοπίου είναι καίριας σημασίας. Το ίδιο και η ολοκληρωμένη και άμεση ανάλυσή του, καθώς μπορούν να αποτελέσουν συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτό είναι για εμάς η Brandwatch: o σύμμαχός μας και ένας πολύτιμος συνεργάτης που μας προσφέρει real time insights για την παρουσία μας στο digital media landscape συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διαχείριση και την ενίσχυση της εταιρικής μας φήμης στον online κόσμο», τονίζει χαρακτηριστικά η Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Οι συνδρομητές της Clip News, λοιπόν, έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν πρόσβαση στις δυνατότητες που παρέχει η πλατφόρμα της Brandwatch. Αρχικά, με γνώμονα τα εκάστοτε ζητούμενα, σχεδιάζεται η βάση διεύρυνσης online δημοσιότητας (query / channel), με την πλατφόρμα να ανταποκρίνεται προσφέροντας την πρώτη ύλη (data). Τα δεδομένα αυτά σε συνδυασμό με το κατάλληλο sentiment optimization και την -ευέλικτη- κατηγοριοποίηση των αναφορών / tagging σχηματίζουν το πλαίσιο της αναλυτικής δουλειάς που θα καταλήξει στα actionable insights. Η παρουσίαση αυτή των δεδομένων καθιστά προσιτά τα μεγέθη, που σε συνδυασμό με άλλες πηγές, οδηγούν τον χρήστη σε χρήσιμα συμπεράσματα.

Θα αναρωτηθεί ενδεχομένως ο αναγνώστης: Δηλαδή, αποκτούμε πρόσβαση και δημιουργούμε τη βάση διερεύνησης των δικών μας αιτούμενων στη Brandwatch και έχουμε τελειώσει; Η απάντηση είναι ένα βροντερό ΟΧΙ. Πρέπει να υπάρξει ένα διαβαθμισμένο πέρασμα από τη στατική αποτίμηση καταστάσεων στη δυναμική διεργασία των συμπερασμάτων σε analytics και τελικά στη μεγάλη εικόνα. Αυτό επιτυγχάνεται με την κατανόηση των δεδομένων και την ευφυή ανάγνωση αυτών που διαμορφώνουν και τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη στρατηγικής. Γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, ότι ο ρόλος του αναλυτή για τα παραπάνω είναι καταλυτικός. Άλλωστε, η μαγεία των intelligence based platforms έρχεται με την υπέρβαση, καθώς δεν αποτυπώνει το προφανές αλλά δημιουργεί προϋποθέσεις εντοπισμού και αξιοποίησης των insights, χωρίς όρια.