Consumer Insights: Το μήνυμά σας στο σωστό κοινό, πλαίσιο και χρόνο

Τα social media αποτελούν πλέον αναπόσπαστο στοιχείο που επηρεάζει και -ως ένα σημείο- καθορίζει την καταναλωτική συμπεριφορά. Το 54% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα σταματήσουν να ακολουθούν ένα brand στα social media εάν θεωρήσουν ότι το μήνυμά του δεν τους αφορά, 38% εάν δεν συμφωνούν με τις αξίες που πρεσβεύει ένα brand και 34% αν το περιεχόμενο είναι βαρετό. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την 11η έκθεση της PwC «Global Consumer Insights Survey», το 50% των καταναλωτών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί περισσότερο τα social media, ενώ το 86% πιθανότατα θα συνεχίσει να αγοράζει online / μέσω smartphone ακόμα και όταν αρθούν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Είναι λοιπόν περισσότερο αναγκαίο από ποτέ το μήνυμα που θέλει ένα brand ή μια εταιρεία να επικοινωνήσει να είναι σωστό, δηλαδή να έχουν συνυπολογιστεί τρία βασικά στοιχεία:

  • Το κοινό στο οποίο απευθύνεται
  • Οι σχετικές συζητήσεις
  • Το χρονικό πλαίσιο

Οι υπηρεσίες Social Listening και Media Analysis της Clip News είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής επικοινωνίας που θα έχει τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα και θα λαμβάνει υπόψη τα παραπάνω στοιχεία.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ

Το βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης επικοινωνιακής στρατηγικής είναι η κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε. Το μήνυμα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά και το αγοραστικό προφίλ του κοινού. Δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, επάγγελμα, συνήθειες, χόμπι είναι μερικά από τα στοιχεία που συνυπολογίζονται στη σύνθεση του μηνύματος και τα οποία είναι εύκολο να εντοπίσετε μέσω των Consumer Insights υπηρεσιών.

 

Αποκτήστε insights για την εικόνα σας στο internet και στα social media!

Meet our experts

 

ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ CONTEXT

Έχοντας οριοθετήσει τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε, το επόμενο κρίσιμο σημείο είναι το μήνυμα που θα επικοινωνήσουμε να είναι σχετικό με αυτό το κοινό. Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσουμε, οι εκφράσεις, ακόμη και τα hashtags ή τα emoji είναι στοιχεία που θα κάνουν πιο ελκυστικό το μήνυμα και μεγαλύτερη την απήχησή του. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο να κάνουμε μια έρευνα στις ευρύτερες συζητήσεις του κοινού στο οποίο απευθυνόμαστε, ώστε να διαμορφώσουμε κατάλληλα το μήνυμά μας και να αγγίξουμε περισσότερους αποδέκτες. Επιπρόσθετα, η σωστή αντίληψη για τα θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό,  επιτρέπει σε ένα brand να μένει σε επαφή με τους καταναλωτές του και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους, ώστε να προσαρμόζει ανάλογα τα προϊόντα του ή το μήνυμά του. Οι υπηρεσίες Digital Listening προσφέρουν αυτή ακριβώς τη γνώση, δίνοντας λεπτομέρειες σχετικά με τις λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, αλλά και το συναίσθημα που επικρατεί γύρω από συγκεκριμένα θέματα. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να διαμορφωθεί μια στρατηγική επικοινωνίας που να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα του κοινού στο οποίο στοχεύει.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ

Ο χρόνος που θα επικοινωνήσουμε το μήνυμά μας είναι εξαιρετικής σημασία. Πότε είναι το κοινό που μας ενδιαφέρει ενεργό; Πότε γίνονται οι περισσότερες συζητήσεις; Οι υπηρεσίες Online Listening & Media Analysis προσφέρουν στατιστικά στοιχεία για τη μέρα αλλά και την ώρα που θα πρέπει να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας, ώστε να φτάσει στο μέγιστο αριθμό των χρηστών.

 

Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι η σωστή επικοινωνιακή στρατηγική εξαρτάται και από τη σωστή έρευνα. Η έρευνα αυτή μπορεί να γίνει άμεσα και εύκολα με τη βοήθεια της πλατφόρμας Digital Listening & Consumer Insights της Brandwatch, την οποία παρέχει η Clip News.

 

Let’s connect.

Συμπληρώστε τη φόρμα και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.