Social Media & Influencer Marketing Conference 2025

Η Clip News συμμετείχε στο “Social Media & Influencer Marketing Conference“ της BOUSSIAS που πραγματοποιήθηκε στο OTEAcademy στις 9-10 Οκτωβρίου 2025. Η ομιλία της VP Media Intelligence της εταιρείας μας, Κατερίνας Κεχαγιά, εστίασε στο πώς το social listening μετατρέπει τον ψηφιακό “θόρυβο” σε στρατηγική. Με πραγματικά case studies (Pizza Fan, Pepsi) ανέδειξε γιατί το data-driven influencer marketing είναι απαραίτητο, προκειμένου να διασφαλιστεί η αυθεντικότητα των συνεργασιών, να ευθυγραμμιστεί το brand με το σωστό κοινό και να μετατραπεί η δημιουργία περιεχομένου σε μετρήσιμο επιχειρηματικό αποτέλεσμα.

 

Γιατί βρεθήκαμε εκεί

Με παρουσία πάνω από 30 χρόνια στον τομέα του media monitoring στην Ελλάδα, στηρίζουμε έμπρακτα το οικοσύστημα της επικοινωνίας, γι’ αυτό και συμμετείχαμε ως χορηγοί στη φετινή διοργάνωση. Στόχος μας ήταν να δείξουμε πώς το social listening εξελίσσεται από “nice-to-have tool” σε στρατηγικό πυλώνα λήψης αποφάσεων, που καθοδηγεί το brand storytelling, τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με το κοινό και την επικοινωνιακή στρατηγική σε περιστατικά κρίσεων δημοσιότητας.

Στην ομιλία “Influencer Swipe: How Brands Find Their Perfect Match”, η Κατερίνα Κεχαγιά μοιράστηκε data-driven insights για το πώς τα brands επιλέγουν δημιουργούς που ταιριάζουν πραγματικά με τις αξίες, τους στόχους και κυρίως με το κοινό τους. Όπως τόνισε, το influencer marketing μοιάζει με app γνωριμιών: «Το swipe είναι εύκολο. Το match όμως απαιτεί χημεία με το κοινό και αυτή αποδεικνύεται με δεδομένα».

Social Listening 3

 

Τα case studies

1) Real-time κρίση: το παράδειγμα της Pizza Fan

  • Τι συνέβη: Μέσα σε λίγες ώρες, τα δημόσια posts και σχόλια στα social media για την Pizza Fan εκτοξεύτηκαν σε 8.434, με αφορμή ατάκες του stand-up comedian, Πάρι Ρούπου, ο οποίος είχε συνεργασία με την εταιρεία.
  • Τι μάθαμε: Το real-time social listening δεν είναι απλώς για alerting, αλλά συμβάλλει στη διαμόρφωση στρατηγική άμυνας του brand και στη διαχείριση μιας κρίσης. Επιτρέπει σε ομάδες επικοινωνίας να διαγνώσουν γρήγορα κρίσιμα θέματα, να εντοπίσουν τους χρήστες που μιλούν περισσότερο στα social media για το brand, και άρα επηρεάζουν περισσότερο το κοινό, και να ευθυγραμμίσουν μηνύματα πριν παγιωθούν αρνητικές αφηγήσεις στους καταναλωτές.
  • Τι προτείνουμε: Live dashboards με data από όλα τα social media για συστηματική παρακολούθηση και alerts στο email για άμεση ενημέρωση.

2) Όταν η δύναμη της star δεν αρκεί: Pepsi x Kendall Jenner

  • Τι συνέβη: Μια συνεργασία με την πασίγνωστη influencer Kendall Jenner, το κοινό την εξέλαβε ως επιφανειακή. Η καμπάνια αποσύρθηκε και η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί.
  • Τι μάθαμε: Χωρίς ουσιαστική κατανόηση του κοινού, ακόμη και οι πιο ισχυρές συνεργασίες μπορούν να υπονομεύσουν το brand equity.
  • Τι προτείνουμε: Στρατηγική με επίκεντρο το κοινό, ανάλυση των συζητήσεων στα social media πριν και μετά την επιλογή του influencer, ευθυγράμμιση αξιών μεταξύ brand και influencer.

3) Volume ≠ Sentiment σε καμπάνια με 2M impressions

  • Τι συνέβη: Σε καμπάνια με πάνω από 2 εκατ. impressions, η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) έδειξε ότι το μεγαλύτερο μέρος των posts και σχολίων ήταν αρνητικό και ειρωνικό.
  • Τι μάθαμε: Οι επιφανειακές μετρήσεις (vanity metrics), όπως buzz και impressions, είναι σημαντικές, αλλά δεν επαρκούν για την αξιολόγηση μιας καμπάνιας. Η ποιοτική ανάλυση των συζητήσεων στα social media (context, sentiment) είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της ενέργειας.
  • Τι προτείνουμε: Συνδυασμός ποσοτικών και ποιοτικών μετρήσεων για την εξαγωγή actionable insights.

Social Listening 2

 

Τα κύρια μηνύματα της ομιλίας

  • Η επιτυχία δεν βασίζεται απαραίτητα στους χιλιάδες followers, αλλά στην εμπιστοσύνη και στην αυθεντικότητα.
  • Η φήμη ενός brand δεν χτίζεται μόνο στα owned media, αλλά και μέσα από όσα λέγονται σε σχόλια και συζητήσεις σε όλα τα SoMe.
  • Οι micro-influencers ξεχωρίζουν γιατί δημιουργούν ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό τους.
  • Το real-time monitoring είναι ο μόνος τρόπος να ακούμε και να αντιδρούμε έγκαιρα.

 

Highlights από το συνέδριο

Η φετινή διοργάνωση της BOUSSIAS συγκέντρωσε Έλληνες και διεθνείς ομιλητές με πρακτικά insights για το μέλλον των social media:

  • Η επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) ως ευκαιρία (όχι ως απειλή) και η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή.
  • Η αξία του social brand equity και η σημασία του να μην παρασυρόμαστε από τα συνεχώς μεταβαλλόμενα trends.
  • Η άνοδος του social search, με τους καταναλωτές να αναζητούν προϊόντα, brands και πληροφορίες απευθείας μέσα στις πλατφόρμες.
  • Η δυναμική του social commerce και οι ευκαιρίες για απευθείας συναλλαγές μεταξύ brands και χρηστών.
  • Η αξιοποίηση του engagement στο LinkedIn ως εργαλείο για την ενίσχυση της βιωσιμότητας και αξιοπιστίας των brands.

Social Listening 4

 

Τι κερδίζουν τα brands με το social listening

Το social listening δεν αποτελεί απλώς εργαλείο παρακολούθησης της δημοσιότητας στα social media, αλλά είναι η πυξίδα στον σχεδιασμό της στρατηγική κάθε σύγχρονου brand. Η επιτυχία στο influencer marketing και στο brand management περνά μέσα από πραγματικά δεδομένα, ποιοτική ανάλυση που ερμηνεύει όλα αυτά τα data και γρήγορα αντανακλαστικά στους διάφορους κινδύνους.

Σε αυτό το ταξίδι, η Clip News βρίσκεται στο πλευρό κάθε ομάδας επικοινωνίας, PR και marketing -πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε καμπάνια, παρέχοντας λύσεις real-time monitoring, καθώς και την απαραίτητη ανθρώπινη εξειδίκευση.

Let’s connect.

Συμπληρώστε τη φόρμα και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.