Ένα brand ή μια εταιρεία προκειμένου να αποκωδικοποιήσει την δημοσιότητά του/της και αφού επιλέξει πρώτα να εφαρμόσει τη διαδικασία Digital Listening συλλέγοντας τα σχετικά data, είναι αναγκαίο να λάβει και την απαραίτητη ποιοτική και ποσοτική ανάλυση αυτών, για να αποκτήσει και τα -τόσο χρήσιμα- insights. Έτσι, η επιλογή της Clip News ως πάροχο υπηρεσιών Media Analysis αποτελεί μονόδρομο.

Media Analysis και προσαρμογή στις νέες συνθήκες

Ίσως ο πιο θεμελιώδης στόχος του Media Analysis είναι η προσφορά γνώσης: Του τρόπου απεικόνισης σας στα Μέσα, το πώς εκλαμβάνει τα μηνύματα το κοινό,, του τρόπου με τον οποίο διάφορες πηγές αναφέρονται σε ζητήματα που σας επηρεάζουν. Όταν, μάλιστα, το περιβάλλον μεταβάλλεται τόσο ριζικά, όπως συμβαίνει παγκοσμίως αυτή την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, είναι επιτακτική η ανάγκη χάραξης μιας πραγματικά λειτουργικής εταιρικής στρατηγικής, που θα βασίζεται στη γνώση και στην αλληλεπίδραση.

Για παράδειγμα, οι συνήθειες και η αγοραστική συμπεριφορά του κοινού έχουν αλλάξει με πολλούς τρόπους, ιδιαίτερα μετά την έναρξη της πανδημίας, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό το μάρκετινγκ για τις εταιρείες. Είναι χαρακτηριστικό, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey, πως ο αντίκτυπος του social commerce είναι σε ανοδική τροχιά, με το 34% των συμμετεχόντων στην έρευνα να λένε ότι έχουν προχωρήσει σε αγορές, αφού είδαν μια πρόταση από influencer στο Instagram.

Media Analysis στα… μέτρα σας

Τα οφέλη του Media Analysis είναι προφανή σε οποιαδήποτε εταιρεία προσπαθεί να «αποκρυπτογραφήσει» το περιεχόμενο που την αφορά σε έντυπα, τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, διαδικτυακά και κοινωνικής δικτύωσης Μέσα. Με έναν τόσο… αδυσώπητο πληροφοριακό όγκο, η προστιθέμενη αξία που επιφέρει το Media Analysis στο Monitoring αλλά και στο Digital Listening είναι κάτι παραπάνω από σημαντική. Για το λόγο αυτό οι εταιρείες που ειδικεύονται στο Monitoring & Digital Listening, κατά βάση εταιρείες που προσφέρουν αποδελτίωση από όλα τα μέσα ενημέρωσης, έχουν στραφεί και επενδύσει σε υπηρεσίες Media Analysis, καθώς και online πλατφόρμες, όπως αυτή της Brandwatch, που προσφέρουν real time ενημέρωση και στοιχεία analytics. Αυτή την εξέλιξη ακολουθεί και αναπτύσσει η Clip News.

Τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε για την εταιρεία ή το brand σας είναι πολλαπλά:

i. Eπεξηγήσεις & insights: Με δεδομένο ότι τα Media όχι μόνο αντανακλούν την κοινή γνώμη αλλά και την επηρεάζουν, η γνώση του τρόπου με τον οποίο τα Μέσα απεικονίζουν ζητήματα που σχετίζονται με την επωνυμία σας είναι επιτακτική για την κατανόηση και τη διαμόρφωση αντίληψης. Με τις πληροφορίες που παρέχει το Media Analysis, μπορείτε να προβλέψετε τις πιθανές επιπτώσεις (είτε αρνητικές, είτε θετικές) του περιεχομένου σας, αναθεωρώντας ή βελτιώνοντας την επικοινωνιακή σας στρατηγική.

ii. Στοχεύοντας τα Media: Μπορείτε να επικοινωνήσετε τα βασικά σας μηνύματα ευκολότερα με το να γνωρίζετε τους ανθρώπους των offline και online Media που μιλούν για εσάς. Μέσω του Media Analysis μπορείτε να στοχεύσετε στο συγκεκριμένο κοινό και να αλληλοεπιδράσετε μαζί του, μεγιστοποιώντας έτσι την σωστή προβολή σας στα Μέσα.

iii. Reputation insights: Το Media Analysis μπορεί να σας βοηθήσει στη διαχείριση της φήμης σας, αφού θα έχετε μπροστά σας οπτικοποιημένα τα σχετικά data με γραφήματα, πίτες και added value metrics.

iv. Μεγέθη: Μέσω διαφόρων παραμέτρων του Media Analysis (Share of Voice, Sentiment Analysis, Tagging, Content Source Analysis, History, Top Influencers, Top Sites, Topics Cloud) μπορείτε να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για θέματα που αφορούν είτε εσάς, είτε ευρύτερα τον κλάδο σας.

v. Ανάλυση ανταγωνισμού: Ένα ολοκληρωμένο Media Analysis μπορεί να σας δώσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας. Προσδιορίζοντας τις κινήσεις και το μήνυμά τους, μπορείτε να έχετε μια πλήρη άποψη για τις στρατηγικές τους και την γνώμη του κοινού για αυτούς.

vi. Παρακολούθηση εξωστρέφειας: Τί κάλυψη είχε το λανσάρισμα της πρόσφατης καμπάνιας σας; Τί γράφτηκε για το event που διοργανώσατε; Το Media Analysis είναι ο πληρέστερος τρόπος για να ενισχύσετε την επικοινωνιακή σας απόδοση, παρέχοντάς σας στοιχεία Advertising Value Equivalency (AVE) και Return on Investment (ROI).

vii. Συχνότητα: Μπορείτε να προσδιορίσετε τη συχνότητα με την οποία λαμβάνετε Media Analysis Reports, σε εβδομαδιαία, μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία ή ετήσια βάση, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

viii. Αντιμετώπιση κρίσης: Το Media Analysis μετατρέπεται σε ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο για αποτελεσματική διαχείριση κρίσης. Βλέποντας τον τρόπο που ξεδιπλώνεται ένα αρνητικό ζήτημα στα Μέσα, μπορείτε να προλάβετε ή να αντιμετωπίσετε ουσιαστικά οτιδήποτε μπορεί να πλήξει τη φήμη σας.

Συμπερασματικά…

… το Media Analysis καθίσταται εξαιρετικά ωφέλιμο προσφέροντας ποικίλα πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη μιας εταιρείας ή ενός brand. Αν, μάλιστα, συγκριθεί κάθε απόπειρα δικής σας ανάλυσης μέσω απλής αναζήτησης που απαιτεί επιπλέον εργατοώρες και χρήμα και οδηγεί τελικά σε αναξιόπιστα data, το Media Analysis αποδεικνύεται ένας αποδοτικός τρόπος προκειμένου να έχετε μια ακριβή -ποιοτικά και ποσοτικά- αποτύπωση της εικόνας σας.

Στην Clip News είμαστε πρόθυμοι να σάς παρέχουμε μέσω των Media Analysis υπηρεσιών μας την κατάλληλη καθοδήγηση, για να μετατρέψετε τα δεδομένα εύκολα, γρήγορα και οικονομικά σε όφελος για την επιχείρηση σας.

 

[photo: @mjessier]