Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν πολλές έγκυρες στρατηγικές, σχετικά με την προώθηση περιεχομένου, αλλά επίσης ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν μαγικά «κόλπα». Η σωστή φόρμουλα είναι η προώθηση του σωστού περιεχομένου, τη σωστή στιγμή, στο σωστό κοινό. Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που ανακατευθύνουν το διαφημιστικό τους budget σε online κανάλια και ειδικά στα social media. Ένα «κομμάτι» αυτής της πίτας αποτελούν οι influencers. Στην Clip News σάς βοηθάμε να ανακαλύψετε τη χρησιμότητα του influencer tracking.

Η ταυτότητα των influencers

Ως διαμορφωτής ψηφιακής κοινής γνώμης (influencer) ορίζεται «το άτομο ή η ομάδα που έχει την ικανότητα να επηρεάζει τη συμπεριφορά ή τις απόψεις των άλλων» (Ehrhardt, 2017).

Οι influencers μπορούν είτε να προσφέρουν απήχηση/εμφάνισης (reach/views) του περιεχομένου σας είτε να διαμορφώσουν τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Οι influencers έχουν επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσουν αξιοπιστία και εμπιστοσύνη γύρω από το μήνυμα και το περιεχόμενο της επωνυμίας σας. Δεν είναι τυχαία τα πορίσματα ερευνών που δείχνουν ότι oι Millennials, ηλικίας 18-34 ετών, εμπιστεύονται περισσότερο ένα προϊόν, όταν το έχει προτείνει ένας influencer που ακολουθούν.

Influencer marketing στην Ελλάδα

Σύμφωνα με έρευνα του HypeAuditor, που πραγματοποιήθηκε το 2019 σε Instagram Influencers, η Ελλάδα βρίσκεται πρώτη παγκοσμίως στην απήχηση του κοινού. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5.17% ποσοστό απήχησης, το οποίο καθορίζεται με βάση το ποσοστό του κοινού που κάνει like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις. Ο υψηλός βαθμός απήχησης σημαίνει κατ΄επέκταση ότι το κοινό του Instagram στην Ελλάδα ασχολείται πολύ περισσότερο με τις δημοσιεύσεις (posts) ενός influencer, παρά οποιουδήποτε άλλου.

Τα 5+1 οφέλη του influencer tracking μέσω της Clip News

Το influencer marketing μπορεί να αποτελέσει βασικό κανάλι μέτρησης απόδοσης, έτσι ώστε να αποτελέσει ένα ακόμη πλήρως αξιοποιήσιμο στοιχείο της φαρέτρας των marketers.

Κάθε επιχείρηση μπορεί να προγραμματίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τον διαφημιστικό προϋπολογισμό της και να διαμορφώνει ανάλογα τις καμπάνιες της, όταν μπορεί να αξιολογήσει τα αποτελέσματα της στρατηγικής της. Ακριβώς σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητη η χρήση της υπηρεσίας του influencer tracking της Clip News, το οποίο προσφέρει:

Εντοπισμό των πιο active influencers

Αποτύπωση του engagement rate των δημοσιεύσεων μιας επιχείρησης (Το engagement rate δίνει τη δυνατότητα καλύτερης αντίληψης ως προς το ποιο μέρος του κοινού της εμπλέκεται στο περιεχόμενο της)

Ταχύτερη πρόσβαση σε analytics & insights (Volume, Volume over Time Followers, Likes/Views, Διαφημιστική δαπάνη, Top Stories, Benchmarks, Most Popular Mentions, Top Tweets, Top Hashtags, Top Emoticons, Most Mentioned Tweeters,ROI)

Παράθεση όλων των πηγών με links

Print screens από όλα τα stories

Παρακολούθηση ανταγωνισμού

Επομένως…

…όπως και με κάθε άλλη επικοινωνιακή πρακτική, είναι σημαντικό μια επιχείρηση να ελέγχει την πρόοδο των κινήσεων που υιοθέτησε, ώστε να εντοπίσει πιθανές αδυναμίες. To influencer tracking της Clip News αποτελεί τον σύμμαχο κάθε επιχείρησης που θέλει να επικρατήσει των ανταγωνιστών της, μαθαίνοντας να χρησιμοποιεί πρώτη τη δύναμη των influencers. Και θυμηθείτε: Τα δεδομένα μπορούν να αποκαλύψουν μια αλήθεια, που δεν θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί!

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!