Η Clip News, εταιρεία υπηρεσιών Αποδελτίωσης, Reporting & Analysis, παρουσιάζει τις σημαντικότερες τάσεις του διαδικτύου σχετικά με τον COVID-19 για το χρονικό διάστημα 18-24/04. Η συλλογή και η ανάλυση των online δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Brandwatch*.
Συνδυαστικά με το #covid_19, συνεχίστηκαν για ακόμη μια εβδομάδα οι αναφορές στο #σκοιλ_ελικικου και στο #μετζη_του_νεουκτη , hashtags τα οποία δημιούργησαν τόσο έντονα αρνητικό κλίμα για τις αστοχίες στο περιεχόμενο του προγράμματος τηλεκατάρτισης των επιστημόνων με τα voucher που οδήγησαν τελικά το Υπουργείο Υγείας στην κατάργησή του.
Εκτός από τα «νέα κρούσματα», τη «Δημόσια Υγεία» και τα «μέτρα προστασίας» για την «πανδημία», πολλές αναφορές έγιναν στο γεγονός ότι οι ασθενείς χωρίς «υποκείμενα νοσήματα» συνήθως αναρρώνουν. Επίσης, χρήστες του διαδικτύου και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες αναφέρθηκαν ιδιαίτερα σε σημαντικές συνεδριάσεις -όπως της Κομισιόν, του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με ηγέτες άλλων κρατών και της Super League – οι οποίες πραγματοποιούνται «μέσω τηλεδιάσκεψης» λόγω Covid-19. Μεγάλη έκταση έλαβε και η είδηση ότι απεβίωσε ο «Ευάγγελος Σπανός», ιδρυτής της «Βιοϊατρικής», έχοντας προσβληθεί από τον κορονοϊό.
Το δημοσίευμα με τα περισσότερα retweets προήλθε από τον λογαριασμό του χρήστη @ogunner. Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό δημοσίευμα στο Twitter, το οποίο σχολιάζει ότι «τα χαρτονομίσματα του ευρώ είναι πιο πιθανό να μολυνθούν και να μεταδώσουν τον κορονοϊο απ’ ότι τα νομίσματα. Έτσι εξηγούνται λοιπόν τα λίγα κρούσματα στην Ελλάδα».
Οι περισσότερες αναφορές στον COVID-19 έγιναν την Παρασκευή 24 Απριλίου, ενώ τα περισσότερα δημοσιεύματα που αφορούν το θέμα συνεχίζουν να γίνονται στις 18:00, γεγονός που συσχετίζεται με τις επίσημες ανακοινώσεις του εκπροσώπου του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα.
Τα παραπάνω στοιχεία προήλθαν από ένα σύνολο 354.630 αναφορών από 32.827 μοναδικούς χρήστες, με 56% εξ αυτών να είναι άντρες και 44% να είναι γυναίκες.
*Η Clip News είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που παρέχει υπηρεσίες της πλατφόρμας Brandwatch, μιας εκ των κορυφαίων εταιρειών στο χώρο του Social Media & Web Monitoring. Πηγές των αναφορών/συζητήσεων αποτελούν το Twitter, το Instagram και όλα τα σημαντικά ειδησεογραφικά websites, καθώς και blogs και forums.