Η Clip News, εταιρεία υπηρεσιών Αποδελτίωσης, Reporting & Analysis, παρουσιάζει τις σημαντικότερες τάσεις του διαδικτύου σχετικά με τον COVID-19 για το χρονικό διάστημα 11-17/04. Η συλλογή και η ανάλυση των online δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Brandwatch*.

Το #covid_19, και το #μενουμεσπιτι παρέμειναν για ακόμη μια εβδομάδα ανάμεσα στα κορυφαία hashtags, ενώ την πρώτη εμφάνισή του έκανε το #ergazomenoi_supermarket, το οποίο προέκυψε από το πανελλήνιο κάλεσμα για την διεκδίκηση μέτρων προστασίας και υγείας για τους εργαζόμενους στα σούπερ μάρκετ. Από τα σχόλια των χρηστών δεν έλειψε η αλλαγή που επέφερε η #απαγορευση_κυκλοφοριας στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε το φετινό #πασχα2020.

Το γεγονός ότι “λόγω Πάσχα αυστηροποιήθηκαν ακόμη περισσότερο οι έλεγχοι, τα μέτρα περιορισμού και τα πρόστιμα” απασχόλησε περισσότερο τους χρήστες του διαδικτύου, αποτελώντας ένα από τα θέματα της εβδομάδας σχετικά με τον COVID-19, μαζί με την «αντιμετώπιση της πανδημίας» και τα «νέα/επιβεβαιωμένα κρούσματα».

Το δημοσίευμα με τα περισσότερα retweets προήλθε από τον λογαριασμό του χρήστη Costas Tachtsidis (@C_tachtsidis). Το συγκεκριμένο post σχολιάζει το πολυσυζητημένο «αδιανόητο φιάσκο της τηλεκατάρτισης», σημειώνοντας ότι «είναι φρικτά προσβλητικό για την προσωπικότητα των επαγγελματιών και των επιστημόνων που αναγκάζονται, εν μέσω πανδημίας & οικονομικής δυσπραγίας, να βιώσουν αυτό τον εξευτελισμό», ενώ χρησιμοποιεί και το #Σκοιλ_Ελικικου, το οποίο εμφανίστηκε και στα πιο δημοφιλή hashtags της εβδομάδας.

Οι περισσότερες αναφορές στον COVID-19 έγιναν την Τρίτη 14 Απριλίου, ενώ τα περισσότερα δημοσιεύματα που αφορούν το θέμα συνεχίζουν να γίνονται στις 18:00, γεγονός που συσχετίζεται με τις επίσημες ανακοινώσεις του εκπροσώπου του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα.

Τα παραπάνω στοιχεία προήλθαν από ένα σύνολο 416.995 αναφορών από 39.513 μοναδικούς χρήστες, με 59% εξ αυτών να είναι άντρες και 41% να είναι γυναίκες.

 Clip News είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που παρέχει υπηρεσίες της πλατφόρμας Brandwatch, μιας εκ των κορυφαίων εταιρειών στο χώρο του Social Media & Web Monitoring. Πηγές των αναφορών/συζητήσεων αποτελούν το Twitter, το Instagram και όλα τα σημαντικά ειδησεογραφικά websites, καθώς και blogs και forums.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!