Η Clip News, εταιρεία υπηρεσιών Αποδελτίωσης, Reporting & Analysis, παρουσιάζει τις σημαντικότερες τάσεις του διαδικτύου για το χρονικό διάστημα 21/03 – 27/03 σχετικά με τις αναφορές/συζητήσεις για τον COVID-19. Η συλλογή και η ανάλυση των online δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Brandwatch*.

Το #covid19, το #κορονοιος, το #καραντίνα και το #μενουμεσπιτι συνέχισαν και αυτήν την εβδομάδα να αποτελούν τα πιο δημοφιλή hashtags, ενώ την πρώτη εμφάνισή τους στη λίστα με τα πιο πολυχρησιμοποιημένα hashtags έκαναν τα #απαγορευση_κυκλοφοριας, #lockdowngreece και #μεταθαλογαριαστουμε.

Τα θέματα της εβδομάδας ήταν τα «νέα κρούσματα», «εν μέσω πανδημίας» και η «απαγόρευση κυκλοφορίας». Πλήθος δημοσιευμάτων αναφέρθηκε στην «ατομική ευθύνη» για την «αντιμετώπιση της πανδημίας».

Το δημοσίευμα με τα περισσότερα retweets προήλθε από τον λογαριασμό του νευροχειρουργού και Διευθυντή στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας – Πειραιά, Παναγιώτη Παπανικολάου (@PGPapanikolaou) και αφορούσε τη σχέση μεταξύ ιδιωτικών θεραπευτηρίων και κράτους.

Οι περισσότερες αναφορές στον COVID-19 έγιναν την Τρίτη 24 Μαρτίου, ενώ τα περισσότερα δημοσιεύματα που αφορούν το θέμα συνεχίζουν να γίνονται στις 18:00, γεγονός που συσχετίζεται με τις επίσημες ανακοινώσεις του εκπροσώπου του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα.

Τα παραπάνω στοιχεία προήλθαν από ένα σύνολο 616.778 αναφορών από 50.301 μοναδικούς χρήστες, με 57% εξ αυτών να είναι άντρες και 43% να είναι γυναίκες.

 Clip News είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που παρέχει υπηρεσίες της πλατφόρμας Brandwatch, μιας εκ των κορυφαίων εταιρειών στο χώρο του Social Media & Web Monitoring. Πηγές των αναφορών/συζητήσεων αποτελούν το Twitter, το Instagram και όλα τα σημαντικά ειδησεογραφικά websites, καθώς και blogs και forums.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!