Το TikTok είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η χρήση της οποίας απογειώθηκε ιδιαίτερα με την έλευση της πανδημίας, δημιουργώντας με ταχύτητα φωτός viral βίντεο απόρροια των ποικίλων trends και challenges.

Η διάδοσή του του αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω, αφού σύμφωνα με report του App Annie, η εφαρμογή TikTok θα ξεπεράσει τις 3 δισεκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις, αλλά και τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια καταναλωτικές δαπάνες σε iOS και Google Play, χάρη στους live streamers που προωθούν αγορές εντός εφαρμογής. Επιπλέον, σύμφωνα με στοιχεία του Hootsuite, το TikTok αποκτά κάθε μέρα -κατά μέσο όρο- περισσότερους από 650.000 νέους χρήστες, κάτι που ισοδυναμεί με σχεδόν οκτώ νέους χρήστες ανά δευτερόλεπτο!

Όσον αφορά την Ελλάδα, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών παρουσιάζουν το δικό τους ενδιαφέρον. Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok που επικαλείται το news247.gr, οι Έλληνες χρήστες της πλατφόρμας ανέρχονται σε 2.600.000 ενεργούς χρήστες κάθε μήνα – εξ’ αυτών το 55% είναι γυναίκες, ενώ το 45% είναι άντρες. Η ηλικιακή ομάδα 18-24 ετών έχει την πρωτοκαθεδρία στη χρήση του Μέσου (44%), ενώ ακολουθούν οι Millennials (25-34 ετών) με ποσοστό χρήσης 24%. Την τρίτη θέση στη χρήση καταλαμβάνουν οι GenX (35-44 ετών) με 13%. Οι ηλικιακές ομάδες των 45-54 και 55+ ετών έπονται με 6% και 3% αντίστοιχα. Τέλος, οι νεαρότερες ηλικίες (13-17 ετών) κάνουν χρήση του TikTok σε ποσοστό 10%.

Γίνεται εύκολα αντιληπτό, λοιπόν, ότι το TikTok αποτελεί πλέον ζωτικό κομμάτι μιας social media στρατηγικής, με ολοένα και περισσότερα brands να το χρησιμοποιούν για την προβολή των προϊόντων/ή και υπηρεσιών τους στα target groups που τους ενδιαφέρουν. Άλλωστε, οι διάφορες μορφές διαφημίσεων (in-feed Ads, Top View Ads, Brand Takeover Ads, κλπ) βοηθούν στο να γίνει μια καμπάνια πιο αποδοτική, σε ένα Μέσο που ακόμη δεν έχει επέλθει κορεσμός ως προς τις προωθητικές ενέργειες. Επομένως, το monitoring της εν λόγω πλατφόρμας μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο για τη συνολική στρατηγική εξωστρέφειας του κάθε brand.

Έτσι, η Clip News, παρακολουθώντας έγκαιρα τις τάσεις που διαμορφώνονται στην αγορά, ετοιμάζει ήδη για τους συνδρομητές της μια νέα υπηρεσία παρακολούθησης του TikTok.

Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα!

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!