Η πιο «ερωτική» ημέρα του χρόνου έγινε και φέτος η αφορμή για πολλές online συζητήσεις μεταξύ χρηστών του διαδικτύου, για άρθρα με ιδέες για δώρα και εμφανίσεις, ενώ -φυσικά- δεν έλειψαν και τα χιουμοριστικά tweets. Στην Clip News αποφασίσαμε να μελετήσουμε τα Valentine’s online data και αναλύοντάς τα προέκυψαν άκρως… αγαπησιάρικα συμπεράσματα.

Με μια ματιά

Κατά την εβδομάδα συλλογής και μελέτης των data (07-15/02/24) καταγράφηκαν 4873 αναφορές. Αυτές αυξήθηκαν κατακόρυφα την ημέρα των ερωτευμένων (14/02) ενώ οι μέρες πριν και μετά (13/02 και 15/02) σημείωσαν τον αμέσως επόμενο μεγάλο αριθμό mentions.

Talk of the cloud

Τα θέματα που συζητήθηκαν και τα hashtags που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, αφορούσαν τις έννοιες του έρωτα και της αγάπης, δώρα, giveaways εταιρειών, ρομαντικούς προορισμούς, αλλά και ρεπορτάζ αγοράς.

Οι ερωτευμένοι με τα δώρα

Εστιάζοντας στα δώρα που ήταν συνολικά ένα από τα «hot» θέματα στις online συζητήσεις, φαίνεται ότι προκύπτει μια μικρή ανατροπή φέτος στις πρώτες θέσεις, καθώς οι αναφορές σε λουλούδια υπερτερούν και τα σοκολατοειδή έπονται (41% και 30% αντίστοιχα). Ακολουθούν τα ταξίδια με σαφώς μεγάλη διαφορά (11%) και με παρόμοιο ποσοστό τέλος τα κοσμήματα, τα αρώματα και τα εσώρουχα. Δημοσιεύματα-«κλειδαρότρυπα» σε αναρτήσεις επωνύμων ως προς τι επέλεξαν να προσφέρουν στο έτερον ήμισύ τους βρίσκονται επίσης στην πρώτη γραμμή των κατηγοριών.

Ποιο είναι το valentine’s emoji σου;

Πόσες καρδούλες χωρούν σε μια ημέρα; Πολλές, πάρα πολλές, σε κάθε μέγεθος και μορφή, αν κρίνουμε από το παρακάτω διάγραμμα. Emojis που παραπέμπουν σε φαγητό και λουλούδια επίσης είχαν την τιμητική τους, αφού ο έρωτας «περνά από το στομάχι» αλλά και μια βόλτα από το ανθοπωλείο.

Τα Valentine’s online data ήταν το δικό μας δώρο για όσους επαγγελματίες της επικοινωνίας και του marketing θελήσουν να ενισχύσουν τις καμπάνιες τους την επόμενη χρονιά -και όχι μόνο- απολαμβάνοντας τα όσα μπορεί να προσφέρει το Digital Listening.

 

Ταυτότητα έρευνας:

Πλατφόρμα συλλογής data: Brandwatch

Χρονικό διάστημα: 07-15/02/24

Μέσα: News site, Blogs, Forums, Social Media (Facebook, Twitter, Instagram)

Στήσιμο/Μελέτη: Clip News Team

Η παραπάνω ανάλυση αποτελεί μια ενδεικτική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα μεγεθών.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!