Η συνεχής αλλαγή και εξέλιξη των Media και του τρόπου ενημέρωσης, δημιουργεί την ανάγκη εύρεσης, κατηγοριοποίησης και αποκωδικοποίησης του μεγάλου όγκου πληροφοριών που συνοδεύουν ένα Brand. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια επιχείρηση να ακούει τους καταναλωτές της και να ενσωματώνει τις απαραίτητες αλλαγές. Πώς λοιπόν, το Brand Monitoring συμβάλλει στην καταλληλότερη ανάπτυξη μιας εταιρικής στρατηγικής;

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, αλλά και περαιτέρω πληροφορίες για εμάς και τις νέες υπηρεσίες μας, φιλοξενήθηκαν σε Μέσα του ομίλου Direction Business Network. Πρόκειται για το περιοδικό AD BUSINESS και την ιστοσελίδα advertising.gr.

Διαβάστε μας, πατώντας ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!