Κυρίαρχο μέλημά μας όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλά κυρίως το καλοκαίρι οφείλει να είναι η προστασία από τον ήλιο με τη χρήση κατάλληλων προϊόντων. Με τη σκέψη αυτή «βουτήξαμε» στη digital consumer intelligence πλατφόρμα Brandwatch, στην οποία παρέχει πρόσβαση η Clip News, μελετώντας δεδομένα για ορισμένα brands αντηλιακών (Carroten, Nivea, Vichy, Nuxe, Avene, La Roche Posay, Frezyderm, Korres, Apivita).

Με τον τρόπο αυτό σκιαγραφήσαμε ένα ενδεικτικό πλαίσιο με αυτά που κυριαρχούν στις αναφορές στο online περιβάλλον (social media, news sites, blogs, forums) για το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα 01/05/21-31/05/22.

Κάθε μέρα αντηλιακή προστασία

Μελετώντας τα data για τα αντηλιακά ανά ημέρα της εβδομάδας, παρατηρείται ότι ο όγκος παραμένει σχεδόν ίδιος σε κάθε μία, παρουσιάζοντας ελάχιστες αποκλίσεις.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι το Σάββατο όπου καταγράφονται σχεδόν διπλάσιες αναφορές από τις υπόλοιπες ημέρες, κυρίως λόγω των διαγωνισμών, όπως αυτός της εκπομπής «Καλύτερα» στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, ο οποίος προσέφερε προϊόντα της αντηλιακής σειράς Nux Sun.

Είναι γεγονός ότι οι διαγωνισμοί μέσω social media δημιουργούν μεγάλο buzz συμβάλλοντας σε ικανό βαθμό στη συνολική κατάταξη των υπό μελέτη brands. Σε πρώτο πλάνο, όμως, βρίσκεται και η κοινωνική υπευθυνότητα, όπως στήριξη ή/και συμμετοχή των εταιρειών πίσω από τα εν λόγω brands σε πρωτοβουλίες. Ορισμένες εξ αυτών επιχειρούν την υιοθέτηση μιας πιο οικολογικής προσέγγισης στα παραγόμενα προϊόντα τους, επιθυμώντας την περαιτέρω διείσδυση στο καταναλωτικό κοινό.

Top News Stories κόντρα στον ήλιο

Ειδησεογραφικές και ενημερωτικές ιστοσελίδες ποικίλης ύλης (με έμφαση στους τομείς της υγείας της ομορφιάς) δημοσιεύουν σχετικό περιεχόμενο με επιλογές των καλύτερων αντηλιακών για πρόσωπο και σώμα. Είτε διαφημιστικές καταχωρήσεις επί πληρωμή, είτε όχι, τέτοια άρθρα αποτελούν πάντα έναν «μπούσουλα» για τον εκάστοτε καταναλωτή, αλλά κι ένα εργαλείο στη μαρκετίστικη φαρέτρα των brands.

Online διάλογοι με SPF 50

Το social conversation μπορεί να δώσει σε ένα brand -ακόμη έναν- συνδυασμό χρήσιμων πληροφοριών προς αξιοποίηση, αφού οι διάλογοι καταναλωτών σε online κανάλια επικοινωνίας (π.χ. social media πλατφόρμες/forums) με γνώμες ή/και αξιολογήσεις δεν λείπουν ποτέ:

TikTok sunscreen

Το κοινωνικό Μέσο του οποίου η δημοτικότητα έχει ανέβει κατακόρυφα και ο αριθμός των χρηστών του αυξάνεται εκθετικά είναι αδιαμφισβήτητα το TikTok. Η πλατφόρμα εντάσσεται ολοένα και περισσότερο στην επικοινωνιακή στρατηγική των brands, ως ένα ακόμη κανάλι προώθησης που θα συμβάλλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των εσόδων τους.

Εστιάζοντας στο θέμα των αντηλιακών είναι εμφανές ότι (και αυτά) έχουν βρεθεί στο επίκεντρο του Μέσου και μάλιστα ως αντικείμενο trend.

Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι οι ανάγκες της αγοράς μεταβάλλονται με ραγδαίους ρυθμούς. Στο πλαίσιο αυτό η Clip News δημιούργησε την υπηρεσία TikTok monitoring -ένα ακόμη εργαλείο καταγραφής της δημοσιότητας στα Social Media. Η υπηρεσία παρέχεται με 30% έκπτωση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε όλους τους συνδρομητές (νέους ή υπάρχοντες) που θα την επιλέξουν.

 

Τα παραπάνω σχόλια αποτελούν μια ελάχιστη προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα μεγεθών.

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!