Ενδιαφέρουν παρουσιάζουν τα συμπεράσματα σχετικά με τον ρόλο που κατέχουν οι ενημερωτικές ιστοσελίδες στη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού. Τα συμπεράσματα κατέγραψε η έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της Αστικής – Μη Κερδοσκοπικής εταιρείας διαΝΕΟσις, με θέμα “Πώς ζουν οι Έλληνες στην πανδημία”.

Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις όσων συμμετείχαν στην έρευνα υπάρχει σημαντική στροφή στην ενημέρωση και πλέον το μέσο που προτιμάται- ειδικά για τις νεώτερες ηλικίες- είναι το Διαδίκτυο και τα ενημερωτικά sites. Είναι σαφές οτι τα διαδίκτυο είναι το μέσο που προτιμούν οι ηλικιακές ομάδες από τα 17 έως τα 39 έτη. Οι νέοι από τα 17 έως τα 24 έτη ενημερώνονται σε ποσοστό 40,1% από τα ηλεκτρονικά μέσα, έναντι 29,6% που προτιμούν την τηλεόραση και ένα 12,2% που επιλέγει τα social media. Σε αυτό το γκρουπ η ενημέρωση από το ραδιόφωνο και τις εφημερίδες είναι σχεδόν μηδενικό.

Για τις ηλικίες από τα 25 έως τα 39 έτη η ενημέρωση από τα ενημερωτικά σάιτ βρίσκεται στο 41,2% με την τηλεόραση να βρίσκεται στο 24,5%, τα social media στο 13,4%, το ραδιόφωνο στο 2,4% και τις εφημερίδες στο 1,5%. H τηλεόραση προτιμάται από εκείνους που διαθέτουν μόνο πρωτοβάθμια εκπαίδευση (80,4%) ή έχουν ηλικία άνω των 65 ετών (77,3%). Σε αυτές τις ηλικίες η ενημέρωση από τις ιστοσελίδες είναι πολύ χαμηλή και διαμορφώνεται στο 2,3% και 4% αντίστοιχα.

Η έρευνας δείχνουν ότι η χρήση του διαδικτύου και η ενημέρωση από τα σάιτ ανεβαίνει και όσο αυξάνει και το εισόδημα των ερωτηθέντων. ‘Έτσι, οι ενημερωτικές ιστοσελίδες έχουν το 19,9% εκείνων που τα έσοδά τους είναι μέχρι 500 ευρώ, ανεβαίνει στο 20% για όσους έχουν έσοδα μέχρι 1.000 ευρώ και ανεβαίνει στο 31,9% για όσους έχουν εισόδημα έως 2.000 ευρώ το μήνα. Η επιλογή για την ενημέρωση από τις ιστοσελίδες ανεβαίνει στο 37,7% για τα εισοδήματα από 2.000 έως 3.000 ευρώ. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες μαζί με τους επιστήμονες επιλέγουν την digital ενημέρωση σε ποσοστό 53,7% και ακολουθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι.

Πηγή: dianeosis.org

Μείνετε ενημερωμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter της Clip News για να λαμβάνετε ενδιαφέρουσες έρευνες δημοσιότητας για διάφορους κλάδους και άλλα νέα.

You have Successfully Subscribed!