#teamμελομακαρονο ή #teamκουραμπιες; Ή μήπως #teamδιπλες; Όπου κι αν κατατάσσετε τον εαυτό σας τα data «μίλησαν» για τα χριστουγεννιάτικα γλυκά (μελομακάρονο, κουραμπιές, δίπλες, βασιλόπιτα) και είναι αμείλικτα. Η Clip News συνέλεξε δεδομένα μέσω της digital consumer intelligence πλατφόρμας Brandwatch για το χρονικό διάστημα 01/11/-15/12/2021, διαμορφώνοντας μια εικόνα για το πώς αποτυπώνεται αυτή η εορταστική… μάχη στα online Μέσα (social media, news sites, blogs, forums).
Όπως αποδεικνύεται από την παρακάτω πίτα το μελομακάρονο έχει σαφέστατη υπεροχή αφού είναι το γλυκό που εμφανίζει το μεγαλύτερο buzz αναφορών σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Ξεκάθαρη, όμως, είναι και η χιουμοριστική χροιά που δίνεται στα γλυκά στα social media και ειδικά στο twitter, μέσω διασύνδεσής τους με την επικαιρότητα (π.χ. πανδημία), την ανάλαφρη διάθεση, τις «υγιεινές» εναλλακτικές, ενώ δεν λείπουν και οι αναφορές για την προέλευσή τους:
Η συζήτηση για τα τέσσερα αυτά γλυκά δείχνει ανοδικές τάσεις μέσα στον Δεκέμβριο. Ωστόσο, στις 13/12 συγκεκριμένα παρατηρείται μια κορύφωση, η οποία οφείλεται στην επιλογή κάποιων χρηστών να χρησιμοποιούν την ίδια φωτογραφία (πιατέλα με μελομακάρονα) προκειμένου να ευχηθούν για τις γιορτές, δηλώνοντας παράλληλα ότι μόλις… ξεφούρνισαν.
Φυσικά δεν λείπουν και οι ανάλογες συνταγές είτε από λογαριασμούς γνωστών σεφ (όπως ο Άκης Πετρετζίκης και η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου), αλλά και ενημερωτικών site που φιλοξενούν αντίστοιχες ενότητες.
Τέλος, μαζί με τα γλυκά αξίζει μια μικρή αναφορά και στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, αφού κάθε χρόνο μεγάλες εταιρείες επιλέγουν να δημιουργήσουν -τις περισσότερες φορές- μικρά συγκινητικά αριστουργήματα. Τόσο εγχώριες προσπάθειες, όσο και διαφημίσεις από το εξωτερικό αναπαράγονται από τα sites και βρίσκονται στο επίκεντρο συζήτησης των χρηστών στα social media:
Η Clip News σάς εύχεται χαρούμενες και γεμάτες γλύκα γιορτές, σε όποιο #team κι αν ανήκετε!