Στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου πήρε σάρκα και οστά η υλοποίηση των εμβολίων για τον κορωνοϊό. Είναι αναμενόμενο, λοιπόν, να γίνεται μεγάλη συζήτηση για το θέμα στο (ελληνικό) διαδίκτυο, η οποία ξεκινά είτε από ειδησεογραφικές αναφορές με αφορμή ανακοινώσεις των εταιρειών και αναλύσεις ειδικών και αναλυτών, είτε από τη σχολιογραφία όπως αποτυπώνεται στα Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Τα στοιχεία που παρουσιάζονται προέρχονται από ανάλυση που έκανε ειδικά για το healthview.gr η Clipnews και ειδικότερα το τμήμα αναλύσεων της εταιρείας βασιζόμενο σε δεδομένα της πλατφόρμας Brandwatch. Όπως σημείωσε ο CEO της εταιρείας, Θεόφιλος Αργυριάδης: «Η κινητικότητα του θέματος είναι εξαιρετικά μεγάλη, παρουσιάζει συνεχείς ανατροπές και βεβαίως η συνεχής παρακολούθηση των εξελίξεων είναι απολύτως απαραίτητη».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο με την πλήρη ανάλυση ΕΔΩ.